knifetown Inlagd Februari 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2010 Phoenix Bara att gilla läget Dagens tjejer Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 10, 2010 Pleasant Valley. Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 ursch vilket jävla korthål bilden visade. Slog väl i tre bollar där för några år sedan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 10, 2010 Dela Inlagd Februari 10, 2010 Ibland kan det vara smalt på golfhålen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 11, 2010 En härlig vinterdag på Pattana En till bild på det lilla klubbhuset Entre´n Undrar vad hon tänker på? Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Februari 11, 2010 Dela Inlagd Februari 11, 2010 Några härliga pics från Sir James Green på hål 18 till höger Hål 12 par3 Len Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Februari 11, 2010 Dela Inlagd Februari 11, 2010 Bilderna blev omkastade Len Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 11, 2010 Dela Inlagd Februari 11, 2010 Snacka om att bli sugen,men nära nu,dags för vapenvård Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Februari 11, 2010 Dela Inlagd Februari 11, 2010 Nu några bilder från Royal Hills Green på hål 18 från hotellet Teeoff Hål 1 Poolen Len Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Februari 11, 2010 Dela Inlagd Februari 11, 2010 Voyage Panorama Len Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Februari 11, 2010 Dela Inlagd Februari 11, 2010 Blue Sapphire Kan hyras, men ganska dyrt. Svår bana 1:a par 3 hålet Återkommer med mer bilder senare Len Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 11, 2010 Dela Inlagd Februari 11, 2010 Hej, fina bilder,känner inte igen dessa banorna,ligger de möjligtvis i HuaHin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Februari 11, 2010 Dela Inlagd Februari 11, 2010 Hej, fina bilder,känner inte igen dessa banorna,ligger de möjligtvis i HuaHin? Dessa ligger i Khao Yay, Nakhon Nayok, Korat, Kanchanaburi. Det finns väldigt många fina i Khao Yay. En bra utgångpunkt är Pak Chong. Len Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd Februari 11, 2010 Dela Inlagd Februari 11, 2010 Går väl att bo på Sir James till bra pris om jag inte minns fel. JAg gillar verkligen Sir J.. Lungt skönt och bra golf.. Ban mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd Februari 11, 2010 Dela Inlagd Februari 11, 2010 Nu är det bara 11 daga kvar och bagen fylld med sprillans nya stickor. Nu hoppas man bara på några gor ronder med Drivern , mr C+ fru och inte minst Knifetown. Hoppas ni är på plats när vi kommer Ban med fru. mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 11, 2010 Dela Inlagd Februari 11, 2010 Nu är det bara 11 daga kvar och bagen fylld med sprillans nya stickor. Nu hoppas man bara på några gor ronder med Drivern , mr C+ fru och inte minst Knifetown. Hoppas ni är på plats när vi kommer Ban med fru. Hej Baan, ser oxo fram emot ett par rundor med er,men ni får nöja er med HC och mig denna gång för vi åker själva.Frugorna blir gräsänkor hemma i Göteborg,och vi har lovat fylla resväskorna vid hemresan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 11, 2010 Dela Inlagd Februari 11, 2010 Hej Baan, ser oxo fram emot ett par rundor med er,men ni får nöja er med HC och mig denna gång för vi åker själva.Frugorna blir gräsänkor hemma i Göteborg,och vi har lovat fylla resväskorna vid hemresan Exakt så, Det blir väl böcker, golfprylar, VCD, DVD och så mycket Beer Chang som går in på viktbudgeten! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd Februari 11, 2010 Dela Inlagd Februari 11, 2010 Drivern.. hade du medlemskort i Pattaya sports?? Vi får välan fixa ett sådant till Herr C. om du har.. Ban PS vill ni ha morgon tid eller lunch tid på banan mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 11, 2010 Dela Inlagd Februari 11, 2010 Drivern.. hade du medlemskort i Pattaya sports?? Vi får välan fixa ett sådant till Herr C. om du har.. Ban PS vill ni ha morgon tid eller lunch tid på banan tee-time 10-10.30 är väl lagom,iallafall jag brukar vara morgonpigg Skall förnya mitt PSC och regga HC för ett nytt,är väl tunt med sportsday´s under mars kan jag tänka.Vi kan väl träffas på tisdagen och fixa detta,jag pm:ar dig mitt thainummer när jag fixat det eller så pm:ar du ditt så ringer jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd Februari 11, 2010 Dela Inlagd Februari 11, 2010 AHA... lunch alltså... Vi kommer till Ban Chang runt den 1. Tar några dagar i BBK först. Alltid mysigt. Tänkte även ställa upp i PSC Charity tävliningen den 12 på Green Valley ( tror Jag ) 4manna lag.. vi får trimma changen. Kan det va nått Ban mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 tee-time 10-10.30 är väl lagom,iallafall jag brukar vara morgonpigg Skall förnya mitt PSC och regga HC för ett nytt,är väl tunt med sportsday´s under mars kan jag tänka.Vi kan väl träffas på tisdagen och fixa detta,jag pm:ar dig mitt thainummer när jag fixat det eller så pm:ar du ditt så ringer jag. Hehe, morgonpigg... är jag väl inte i Sverige kanske! Det beror väl mycket på hur mycket oljud det är utanför Driverns hus i Rayong på morgonen. I Isaan är det inga problem att gå upp 05.00 Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 12, 2010 Dela Inlagd Februari 12, 2010 AHA... lunch alltså... Vi kommer till Ban Chang runt den 1. Tar några dagar i BBK först. Alltid mysigt. Tänkte även ställa upp i PSC Charity tävliningen den 12 på Green Valley ( tror Jag ) 4manna lag.. vi får trimma changen. Kan det va nått Ban Charityn på Green Valley låter bra,några ytterligare lektioner av din fru för HC borde göra susen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 12, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 12, 2010 (ändrad) Nu är det bara 11 daga kvar och bagen fylld med sprillans nya stickor. Nu hoppas man bara på några gor ronder med Drivern , mr C+ fru och inte minst Knifetown. Hoppas ni är på plats när vi kommer Ban med fru. Jag åker hem den 12 mars så jag missar MPR Open men innan dess hinner vi säkert med någon runda På måndag ska jag ha en MPR duell med singh@ på Siam Plantation Dagens vintergolfbilder kommer ifrån Mountain Shadow Det var dåligt med vatten i dammarna Här är en tuff par5 En glad tjej Ändrades Februari 12, 2010 av knifetown Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Februari 14, 2010 Dela Inlagd Februari 14, 2010 Utgangen pa den duellen kanns given pa forhand och det ar tyvarr nog inte till min fordel, men kul ska det bli att antligen fa spela banan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 15, 2010 Siam Plantation En kanonbana. sing@ med trevligt sällskap Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu