Bäckis Inlagd Oktober 16, 2009 Dela Inlagd Oktober 16, 2009 Det är ju så man blir sugen att ta upp golfen igen ,när man ser dessa bilder!!! När jag slutade hade jag 10,2 i hcp och var övertygad om att kunna bli singelgolfare...Men allt jag blev var singel... Men det tog för mkt tid och jag la klubborna på hyllan.Har nu sålt 3 set och har 2 kvar... Hellre en flickvän som krånglar ibland ...än en som alltid är ful. Känns som om jag får ändra denna texten nu.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd Oktober 27, 2009 Dela Inlagd Oktober 27, 2009 Långt bort är det. Siam ContryClub mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janr Inlagd Oktober 29, 2009 Dela Inlagd Oktober 29, 2009 Plutaluang (Royal Navy) inte så långt från Pattaya. Helt ok bana, 4 X 9 hål, ganska billig att spela, 5 - 600 bath vill jag minnas. Lite udda grässort på fairways, mer bladaktigt än grässtrån. Vackra omgivningar. 9:e hålet på östra slingan sett från restaurangen. 3:e hålet på norra slingan "the Lighthouse". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 29, 2009 Dela Inlagd Oktober 29, 2009 Hej, där har jag spelat ett antal rundor,helt ok fast lite sliten.Lätt att få starttid,inga köer. Lägger in en bild från Siam GK:S klubbhus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Oktober 29, 2009 Dela Inlagd Oktober 29, 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CB Inlagd November 5, 2009 Dela Inlagd November 5, 2009 Härliga golfbilder!! :clapping: Blir d nån Chang lr..?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd November 5, 2009 Dela Inlagd November 5, 2009 2a tee på Lamais 9 hålsbana på Samui Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd November 5, 2009 Dela Inlagd November 5, 2009 Utsikt över Lamai ifrån tee 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd December 7, 2009 Trådstartare Dela Inlagd December 7, 2009 Inte många på banan idag Jag tog ut järn fyran o stoppade i den här istället det perfekta redskapet för mig som slår långt o snett Sådärja,fritt fram För att minska slitaget på banan så är vi ett gäng som varje vinter röjer alternativa spelvägar utanför fairway Efter avslutat pass tillagas den medhavda lunchen Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd December 8, 2009 Dela Inlagd December 8, 2009 Trevligt Knifetown, vilken bana var detta ha det/drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd December 8, 2009 Trådstartare Dela Inlagd December 8, 2009 Trevligt Knifetown, vilken bana var detta ha det/drivern Hej. Min hemmabana Vassunda GK Den ligger mellan Knivsta o Sigtuna Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Januari 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 17, 2010 Svårputtat på white idag , mycket tillfälligt vatten Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 17, 2010 Dela Inlagd Januari 17, 2010 det var värt ett plus 55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuligArne Inlagd Januari 17, 2010 Dela Inlagd Januari 17, 2010 Enligt regelbokens Definitioner så är snö och is, med undantag av rimfrost, efter spelarens val antingen tillfälligt vatten eller lösa naturföremål. Du kan alltså välja att flytta på det lösa naturföremålet i stället för att droppa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 18, 2010 Dela Inlagd Januari 18, 2010 Enligt regelbokens Definitioner så är snö och is, med undantag av rimfrost, efter spelarens val antingen tillfälligt vatten eller lösa naturföremål. Du kan alltså välja att flytta på det lösa naturföremålet i stället för att droppa Du menar med andra ord, SKOTTA SNÖ, sånt slipper man i Thailand, ännu en ursäkt. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd Januari 26, 2010 Dela Inlagd Januari 26, 2010 (ändrad) För att lyfta tråden lite i väntan på .... ja ni vet. Golf för dårar Är egentligen träningsdag för elit och elitjuniorer... Så det blev för frun att slita sig ur soffan ( TV watch You ) och gå på träningen.. Även undertecknad fick sig en körning.. I brist på sol.och gräs så.. Ban Ändrades Januari 26, 2010 av ban_kog_wat mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 1, 2010 Dela Inlagd Februari 1, 2010 Detta är en bild från Greenwoods nionde hål. Grymt fin bana och kanonsvår från backtee. Har ni vägarna förbi spela den. mycket prisvärd också. Bannan krossade mig men va fan gör det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd Februari 3, 2010 Dela Inlagd Februari 3, 2010 Här är det en bild från klubbhuset ut över banan i Ayuttahaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 3, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2010 1/2 2010 Årets första runda Eastern Star 1:a tee Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 3, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 3, 2010 Jag tar en runda till Pattana Jag har nog aldrig sett ett så häftigt klubbhus Marmortrappan från entreplanet ner till omklädningsrummen Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 3, 2010 Dela Inlagd Februari 3, 2010 Hej Knifetown, andra rundan vilken bana var det,eller bytte caddy´s kläder,kommer inte ihåg var de hade orange swinga på/drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd Februari 3, 2010 Dela Inlagd Februari 3, 2010 drvern... 2a rundan va pattana... love that one ban mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 3, 2010 Dela Inlagd Februari 3, 2010 Tack,så var det.Såg att det stod i tråden efter min fråga,missade det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Februari 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Februari 6, 2010 Nästa runda blev på Treasure Hill Grön sand Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd Februari 6, 2010 Dela Inlagd Februari 6, 2010 hon med callaway socken ser bra ut Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu