Keithan Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Palm Hills Påskafton 2013-03-30 Från 12:an's ruff Granne med förra trädet. Kass golfhund. Letar inte bollar. Går inte och hämtar bollar. Fjantar bara med runt. Trotts halsband är det en tam vildhund. Caddisarna har satt på honom halsband för att han inte ska bli skjuten. Bakom 15's green Den här också. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Från 12:an's ruff Många bilder från ruffen blir det tilfällighet ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Många bilder från ruffen blir det tilfällighet ? Nejdå ! Kompisen brukar vara bland dom där träden mest varje gång Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Nejdå ! Kompisen brukar vara bland dom där träden mest varje gång Jag har ochså en sådan kompis här kommer en bild på han boll Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Mars 30, 2013 Dela Inlagd Mars 30, 2013 Jag har ochså en sådan kompis här kommer en bild på han boll Fontainbleau0720.JPG Fli dopp !!!!!!!!!!! Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd April 3, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 3, 2013 Hallå Drivern och Kniven Blev det nå öl på emeralds 17:e. Drivern brukar erbjuda sig att betala ölen om alla träffar grenen. En sed somäven vi jag och frun infört. Hittills har det blivit billigt..;-) // Ban Måste till en bra drive för att träffa green på 17(par 4) Pluttan Pattana Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd April 3, 2013 Dela Inlagd April 3, 2013 Den här hittade jag i ruffen på 7:an när vi letade kompisens boll. Min boll hittade vi inte. Den hade tagit sig en simtur utan flyväst ! Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd April 9, 2013 Dela Inlagd April 9, 2013 Dagens golfbild från igår.. Greenerrna på hål 6 och 7 på Koh Samuis Lamai bana. I morgon den något svårare Santiburi... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd April 10, 2013 Dela Inlagd April 10, 2013 Santiburi Koh Samui idag. Som tur var lite molningt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 11, 2013 Dela Inlagd April 11, 2013 Dags att byta grepp på wedgarna Först bort med de gamla Så där ja gamla tapen borta På med ny tape Rikligt med lacknafta ska man ha Så där blev det Hmm hur kunde jag välja så bögig färg Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 11, 2013 Dela Inlagd April 11, 2013 Dags att byta grepp på wedgarna2013-04-11 10.51.24.jpg Först bort med de gamla2013-04-11 10.52.06.jpg Så där ja gamla tapen borta2013-04-11 10.58.22.jpg På med ny tape2013-04-11 10.59.16.jpg Rikligt med lacknafta ska man ha2013-04-11 11.09.32.jpg Så där blev det 2013-04-11 11.29.24.jpg Hmm hur kunde jag välja så bögig färg Du har ju bytt från Golf Pride till Lambkin så bögvarningen har snarast minskat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd April 11, 2013 Dela Inlagd April 11, 2013 Kan väl lägga in några golfspelare också Paula Creamer Suzann Pettersen Michelle Wie Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd April 13, 2013 Dela Inlagd April 13, 2013 Några fler från Santiburi på Koh Samui. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd April 18, 2013 Trådstartare Dela Inlagd April 18, 2013 Mötte en bekymrad greenkeeper igår. Det blir en sen start på säsongen. Fortfarande en del snö kvar på banan Och när snön smälter blir det mycket vatten Det som göms i snö Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaimoose Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Jag har ett Viasat Golf abonnemang och då får man ett Viasat Golf kort med som gäller för dessa banor i Sverige. Jag spelar inte golf utan är det någon som vill ha det kortet så PM mig namn och adress så skickar jag det till er. SVENSKA GOLFBANOR – 40% reducerad greenfee Arninge GK Askersunds GK Bjäre GK Borås GK Carlskrona GK Degeberga - Widtsköfle GK Falköpings GK Forsbacka GK Fågelbro GK Grönhögen GK Gullbringa GK Gävle GK Hagge GK Hofors GK Hooks GK Hulta GK Hökensås GK International GC Isabergs GK Karlstad GK Kiladalens GK Kristiandstads GK Kungsängen GC Landeryds GK Motala GK Norrköpings GK Orresta GK Perstorps GK Romeleåsens GK Skellefteå GK Skövde GK St: Jörgen Park GK Söderby GK Söderköpings GK Trelleborg GK Varbergs GK Vidbynäs GK Åda G&CC Öijared GK Örebro City GK Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Mötte en bekymrad greenkeeper igår. Det blir en sen start på säsongen. Fortfarande en del snö kvar på banan Min hemmabana öppnar i morgon och det är bara 5-6 mil från Vassunda (fågelvägen). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaimoose Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Viasat Golf kortet är redan utskickat:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ByggareBob Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 En frågeställning till er som spelar där nere. När jag spela för massa herrans år sen nere i Thailand var träningsmöjligheter väldigt begränsat och nästan obefintligt på vissa banor. Gissar väl att det blivit bättre...men har det? (gämnfört med Svenska banor) Är själv träningsnarkoman och tränar ibland hellre än spelar. Kanske inte alla gör men säg om ni vill slå ett par hinkar en kväll...e det bara och åka dit? Putting-och chippinggreener har alla banor det nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Jämfört med de banor jag spelat på i Sverige så är träningsmöjligheterna mediokra i Thailand. Ofta dåligt skick på mattor och rangebollar, undantag finns givetvis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd April 19, 2013 Dela Inlagd April 19, 2013 Träningsmöjligheterna är dåliga,de flesta banorna har en ranch som oftast håller dålig klass och putt-chippingträning är så gott som obefintlig.Jag bor i Rayong och där finns ett antal rancher som är bra, men närspelsområden finns inte och det är ju det som jag behöver träna på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Hål 26 på Mälarö-Skytteholm i dag, is på dammen men det var så gott som sommarskick på greenerna! Fairways har ligger dock lite efter p g a den långa vintern och kalla våren. Skönt att få lufta svingen igen, senaste rundan var 5/3 på Wangjuntr, Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Maj 29, 2013 Dela Inlagd Maj 29, 2013 Dåligt med golfbilder ! Får bli en från Santiburi Koh Samui i April. Ett lätt par 3... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 29, 2013 Dela Inlagd Maj 29, 2013 Dåligt med golfbilder ! Får bli en från Santiburi Koh Samui i April. Ett lätt par 3... Santiburi01.jpg Ser inte så lätt ut för en slicare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Maj 29, 2013 Dela Inlagd Maj 29, 2013 Dåligt med golfbilder ! Får bli en från Santiburi Koh Samui i April. Ett lätt par 3... Santiburi01.jpg Det var på det här hålet jag gjorde hole in one!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 29, 2013 Dela Inlagd Maj 29, 2013 Grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu