Troll Inlagd December 21, 2012 Dela Inlagd December 21, 2012 Två bilder till från Southern Hills. Lite synd på bildkvalitet som inte gör banan riktigt rättvis. Mobiltel... och/eller skit bakom kamran alt. fylla ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Får väl lägga in 2 bilder från banan brevid Southern Hills den som heter Tongthai Banrai. Bild 2, träd mitt i fairway hmm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Hur långt måste man slå för att passera vattnet? Annars så är ju en quickhook runt trädet enda lösningen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Hur långt måste man slå för att passera vattnet? Annars så är ju en quickhook runt trädet enda lösningen! Jag tror att hålet är ett kort par 4 på ca 320 yards. Över vattnet ca 230-250 yards så det är bara att dra på över vattnet, om man nu kan det ! För min del är det över vattnet som gäller men det är ju inte alltid bollen hamnar där man vill... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Hittade en till från Tongthai Banrai. Inget fel på greenerna i alla fall ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Trevliga bilder - hur många banor finns det i området och vad ligger priserna på? En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Trevliga bilder - hur många banor finns det i området och vad ligger priserna på? Dom som finns är: Southern Hills ca 30 km från HY Tongthai Banrai ca 25 km från HY Hat Yai Resort & Golf Club drygt 35 km från HY Black Forset vid gränsen ca 60 km från HY Karhong Golf Club = Militärbanan inne i själva HY (Ska var bra men har inte spelat själv). I Songkhla ca 30 km från HY en 9-hålsbana. Inget att skriva hem om... På den bästa, Southern Hills tror jag greenfeen är ca 700 + 180 i caddiefee. Gränsbanan något liknande sedan fallande priser ner till ca 400 B. Så det är ju inga dyra banor precis. Problemet är ju om man inte har egen transport. Då blir taxipriset högre än själva golfen, i allafall om man åker/spelar själv, Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd December 22, 2012 Dela Inlagd December 22, 2012 Låter ju intressant, ska ha det i minnet om man hittar ner till dom trakterna! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Hat Yai Resort & Golf Club. Träd mitt i fairway igen som man givetvis inte kunde låta bli att träffa mitt i prick... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nongmii Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 Hat Yai Resort & Golf Club. Träd mitt i fairway igen som man givetvis inte kunde låta bli att träffa mitt i prick... ser smalt ut ! /nongmii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd December 31, 2012 Dela Inlagd December 31, 2012 ser smalt ut ! /nongmii Det är smalt Dessutom vatten till vänster om trädet i mitten.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Januari 3, 2013 Dela Inlagd Januari 3, 2013 (ändrad) <blockquote class="ipsBlockquote" data-author="BpaijingKatai" data-cid="635978" data-time="1356085210">Förbi Ban Phru mot Sadao?</blockquote> <p>I Ban Phru!! (Tjejens hus ligger 300 meter fran banan!!)</p> Ändrades Januari 3, 2013 av Muimatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Januari 15, 2013 Dela Inlagd Januari 15, 2013 http://youtu.be/2NCDYjHtEcU Inte dagens golfbild,men en träningstube inför Mpr-open 6 mars dock! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd Januari 15, 2013 Dela Inlagd Januari 15, 2013 http://youtu.be/2NCDYjHtEcU Inte dagens golfbild,men en träningstube inför Mpr-open 6 mars dock! Ska dom två va med, då vill inte jag.;-) Nu räknar vi dagar. -20 and counting ///baan mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Januari 16, 2013 Dela Inlagd Januari 16, 2013 Bollar i glasen vet jag inte om vi får till men ett par glas mellan bollarna hinner vi defintitivt med!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Januari 26, 2013 Dela Inlagd Januari 26, 2013 Siktart mot stjärnorna. Nåja solen, då. Från 11:ans tee på Palm Hills. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Februari 8, 2013 Dela Inlagd Februari 8, 2013 1:ans Tee på Soi Dao. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Februari 8, 2013 Dela Inlagd Februari 8, 2013 Tror det är hål 5 på Soi Dao. Väldigt vackert med bergen i bakrunden tycker jag. Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Februari 11, 2013 Dela Inlagd Februari 11, 2013 Soluppgång vid 11:an på Palm Hills Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 Hit till Royal Lakeside, skall Mankan + kompis och jag + kompis på fredag för att krossa banan till en kostnad av 1200 thb ,hyffsat klubbhus? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 12, 2013 Dela Inlagd Februari 12, 2013 Hit till Royal Lakeside, skall Mankan + kompis och jag + kompis på fredag för att krossa banan till en kostnad av 1200 thb ,hyffsat klubbhus? Det är väl egentligen bara Plutaluangs klubbhus som avviker "en aning" från normen i Thailand. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Februari 13, 2013 Dela Inlagd Februari 13, 2013 Soluppgång över 14:e green. Plåtad från 15:e tee. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Februari 15, 2013 Dela Inlagd Februari 15, 2013 Från green på hål 17 Soi Dao Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 18, 2013 Dela Inlagd Februari 18, 2013 Några bilder från Royal Lakeside som besöktes i fredags,en mycket bra och prisvärd bana. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Februari 18, 2013 Dela Inlagd Februari 18, 2013 Vi tar ett par interiörbilder,när vi ändå håller på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu