Soengsang Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Det talades först om 2 döda. Nu verkar det ha vart automatvapen inblandat, och 13 döda nämns? Lär komma mer fakta om detta. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 8, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2020 Live just nu, verkar vara allvarligt....brinner också. Talas nu om terrordåd. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 8, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2020 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 8, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2020 Denna förövare har tydligen öppnat eld med maskingevär.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 8, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2020 Jävla dåre video-1581161467.mp4 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 8, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2020 18 döda nu, lär stiga... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 25 personer döda enligt dottern There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
fiskarn Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Djävla tur jag hade. Vi valde att gå till Central och fixa nytt visa kort istället. Annars så hade jag vart där. På väg mot byn nu. //P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 8, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2020 (ändrad) Se detta på egen risk, ligger döda överallt.. Edit: tog bort länk med bilder, de var lite för tydliga, kan varit någons familj.... Ändrades Februari 8, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Fy fan vilka dårar det finns ☹️ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Har dom haffat honom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 8, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2020 1 minut sedan, skrev Herluf: Har dom haffat honom? Tydligen inte just nu, så fortfarande pågående. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 6 minuter sedan, skrev Soengsang: Tydligen inte just nu, så fortfarande pågående. Han är vist kvar inne på terminal21! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 8, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2020 Verkar vara riktigt fruktansvärt, döda överallt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 8 minutes ago, Soengsang said: Tydligen inte just nu, så fortfarande pågående. Det vanliga e ju att sådana dårar skjuts eller skjuter sig själv, men om han kommer undan....och går lös..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Guilty? Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herluf Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 22 minutes ago, Nicholas said: Guilty? Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Sick fuck. Mentalsjuk eller droger eller båda? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Oj.där var man för ett par dagar sen .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Inte bara i Thailand det smäller, här verkar det som dom med asiatiskt ursprung åkt på däng!https://svenska.yle.fi/artikel/2020/02/08/byabrak-i-kazakstan-minst-atta-doda-ett-40-tal-skadade-och-tiotals-hus-stuckna-i Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 1 timme sedan, skrev Soengsang: Tydligen inte just nu, så fortfarande pågående. Han har vist tagit 16st som gisslan på terminal21! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fager Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 Just nu "Breaking News" på Aljazeera om skjutningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 8, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Februari 8, 2020 (ändrad) De tror nu han har gisslan, hoppas det kan vara över snart.... Man kan följa det hela nedan med bra uppdateringar. https://www.facebook.com/groups/koratexpats/?fref=mentions&__xts__[0]=68.ARDEqrJG1gZElMXnuhpGNDRShZn6HlqUgsv7KTEo6osYBKx8F4an7vtoZGD707sf7T6SzDaPk9yddGDVVMxef2U-nCS7CqMSd8-upuzv3Kgim2YZ4ZKwsK8iiFHhlORn-v_xdbDgZL8pl_kUs0DIDk4lSIxrkHjeUoEELzuocPVD8SK9w1RCdV3FQB0wm01sUOItrNZqE-dCQ7FFZ2W-N9wdCC7F9FRU5Mh2BYTa8dr9GZ7Txa2TpWbnki3mFPNxUsYZBWX15Ys80r4wlQabKyykzQMGK6wZHtiSseF918FWGfVNcX-SUNmEBkYi1fohSNOtpG4r5Zbk-XioSDiLrisGo6z_n9-_qUrOmhjGoXivJPCvZTM&__tn__=K-R Ändrades Februari 8, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 25 minuter sedan, skrev Soengsang: De tror nu han har gisslan, hoppas det kan vara över snart.... Man kan följa det hela nedan med bra uppdateringar. https://www.facebook.com/groups/koratexpats/?fref=mentions&__xts__[0]=68.ARDEqrJG1gZElMXnuhpGNDRShZn6HlqUgsv7KTEo6osYBKx8F4an7vtoZGD707sf7T6SzDaPk9yddGDVVMxef2U-nCS7CqMSd8-upuzv3Kgim2YZ4ZKwsK8iiFHhlORn-v_xdbDgZL8pl_kUs0DIDk4lSIxrkHjeUoEELzuocPVD8SK9w1RCdV3FQB0wm01sUOItrNZqE-dCQ7FFZ2W-N9wdCC7F9FRU5Mh2BYTa8dr9GZ7Txa2TpWbnki3mFPNxUsYZBWX15Ys80r4wlQabKyykzQMGK6wZHtiSseF918FWGfVNcX-SUNmEBkYi1fohSNOtpG4r5Zbk-XioSDiLrisGo6z_n9-_qUrOmhjGoXivJPCvZTM&__tn__=K-R Militär, sköt chefen först, har mycket vapen. 30 döda för en minut sedan. Hade 16 i gisslan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 (ändrad) Från aftonbladet.se Skjutning i Thailand – 12 döda Citat Skjutning i Thailand – 12 döda Thailand Publicerad 8 feb 2020 kl 13.15 En person gömmer sig bakom en bil.Foto: BNO News/Twitter Flera människor ska vara döda.Foto: BNO News/Twitter Skjutningen har ägt rum i staden Nakhon Ratchasima, även kallad Korat, som ligger nordost om Bangkok. En soldat har skjutit ihjäl minst tolv personer i ett shoppingcenter i thailändska staden Korat, enligt lokala medier. Skytten har identifierats som Jakrapanth Thomma och uppges just nu ha tagit flera personer som gisslan inne i köpcentret. Gärningsmannen sände attacken live på Facebook. Svenska Hanna Göransson, 19, jobbar i shoppingcentret och hade precis gått av sitt pass när attacken inleddes. – Jag skakar nu. Alla mina kolleger är fortfarande där, säger hon. Minst tolv personer har dödats av en militär i staden Korat i nordöstra Thailand, uppger lokala medier. Det är oklart hur många som har skadats. – Gärningsmannen använde ett vapen och sköt oskyldiga offer vilket har resulterat i många skadade och döda, säger en presstalesperson hos polisen till AFP. Skytten har identifierats som Jakrapanth Thomma, skriver flera medier. Han misstänkts nu ha tagit flera personer som gisslan i shoppingcentret som heter Terminal 21, skriver Mirror. Uppgifter om 16 personer som gisslan har cirkulerat. Mannen sköt först ihjäl sitt befäl och två andra i ett militärläger, skriver Bangkok Post. En av de döda på militärlägret ska vara en 63-årig kvinna. Sedan flydde han i ett militärfordon och började skjuta civila på vägen mot shoppingcentret. Han livesände skjutningen på Facebook. ”Så trött nu. Kan inte röra mitt finger längre”, säger han in i kameran under attacken. ”Ska jag ge upp?”, skriver han senare. Kort efteråt ska Facebook-sidan ha plockats ner, skriver Bangkok Post. Skytten Jakrapanth Thomma tog en selfie under attacken som han la upp på Facebook. Skytten som identifierats som Jakrapanth Thomma tog den här selfien. Svenska Hanna: ”Skakar” Svenska Hanna Göransson, 19, jobbar på en restaurang på shoppingcentret Terminal 21. Hon hade precis gått av sitt jobbpass och kommit hem när hon såg att det pågick en skottlossning. – Jag skakar nu. Alla mina kolleger är fortfarande där. De har skickat bilder på att de låst in sig i ett rum, säger hon över telefon från Bangkok. Hon berättar om sin dag på jobbet: – Jag kom dit klockan tio, allt var normalt och vi hade många kunder. Jag hade precis slutat mitt pass och när jag kom hem såg jag det på Facebook. Jag hann se att han sände live och skrev ner hur många personer han hade dödat. Hanna Göransson jobbar på shoppingcentret där attacken utspelar sig. Foto: Privat Svenska Hanna Göranssons kolleger är kvar inne i shoppingcentret. Förstärkning flygs in från Bangkok Enligt tidningen Khao Sod finns det uppgifter om att en student och en taxiförare finns bland de döda. Polisens talesperson Krissana Pattanacharoen uppmanar allmänheten att ta sig bort från platsen, hålla sig inomhus och lyssna till instruktionerna från räddningspersonalen på plats. Förstärkning från polisen har lyft från Bangkok och är på väg i helikopter till platsen. På en video som uppges vara från platsen syns hur polis springer omkring på parkeringen utanför shoppingcentrumet. Ändrades Februari 8, 2020 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 8, 2020 Dela Inlagd Februari 8, 2020 27 minuter sedan, skrev Wangthong: Militär, sköt chefen först, har mycket vapen. 30 döda för en minut sedan. Hade 16 i gisslan. 30st var tydligen skitsnack på fb. Han är enligt thai tv i ett kök i terminal 21. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu