Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Dagens "grabb" !!

Balut Power

Recommended Posts

bäste herr chang dela med dig om din kunskap

Tja jannegbg, det beror ju på hur många vaginor du sett. För mig är det dock ganska uppenbart.

Herr Chang har talat.
Dela på andra sajter

• Svar 933
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Broskan

108

• Balut Power

108

• Avregistrerad clion

99

• Maitan

44

Balut Power

Tja jannegbg, det beror ju på hur många vaginor du sett. För mig är det dock ganska uppenbart.

Herr Chang har talat.

Det får man säga att det var ett klockrent svar :great:
Dela på andra sajter

Vore tragiskt, för att inte säga oacceptabellt, om alla gamla bilder försvann, ur denna tråd och andra. Då är det nog bättre att gå tillbaka till tidigare form, trots diverse småprobem.

/siamkap

Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte.

Dela på andra sajter

Balut Power

Vore tragiskt, för att inte säga oacceptabellt, om alla gamla bilder försvann, ur denna tråd och andra. Då är det nog bättre att gå tillbaka till tidigare form, trots diverse småprobem.

/siamkap

Dom är tillbaka nu :mdr:

Dela på andra sajter

Alla bilder kommer tillbaka.

Jag stod faktiskt och valde mellan att hålla forumet stängt i ett para dagar för att få ordning på allt, men tänkte att jag får ju säkert skit i vilket fall som helst. ;)

Dela på andra sajter

Balut Power

Alla bilder kommer tillbaka.

Jag stod faktiskt och valde mellan att hålla forumet stängt i ett para dagar för att få ordning på allt, men tänkte att jag får ju säkert skit i vilket fall som helst. ;)

Du får säkert mycket onödig skit men det kommer till att bli bra i slutändan. Tack för allt jobb du lägger ner. B)

Dela på andra sajter

Det alldeles tokdåliga skulle ju vara om vi har samma slöhet kl. 08:03 i morgon bitti.

Då blir jag lite trött va' :crazy:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Broskan senaste fotot Kille/eller Tjej.Från en som inte kan se skilnad

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Broskan senaste fotot Kille/eller Tjej.Från en som inte kan se skilnad

Clion, det är en kille på sista bilden jobbar på Hot Tuna Bar på walkingstreet.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Bara en test om det funkar med nya bilder.

lb_disco.jpg

//Broskan

Hej Broskan får man säga WOOOOW

Läcker

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Här är en som har tagit steget fullt ut Liza ägarinnan/ägaren av Zodiac cabaret Lamai Beach

a>

a>

//Broskan

Broska en frågan du skrev att du sett post-op resultat och hadde det på bild ge mig gä'rna länken till den bilden är helt klart nyfiken på resultatet.

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Dax för premiär av en flappe doja :yes:

hej fan var ittar du alla dessa läckra katoyer inte märkligt att en del tar dom för tjejer dom är klart läckra!

Mvh

M-C

Magnus-Chumphae

Dela på andra sajter

hej fan var ittar du alla dessa läckra katoyer inte märkligt att en del tar dom för tjejer dom är klart läckra!

Mvh

M-C

Här jobbar en del i Pattaya

pattayamap_162.jpg

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Å Dessa goingar+broskan balutpower ska jag festa med i pattis 28/12 Jippi

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Å Dessa goingar+broskan balutpower ska jag festa med i pattis 28/12 Jippi

Vi får nog plocka fram en annan karta tills dess. Men vi måste ju göra ett besök

på Maitans ställe på Jomtien nån dag efteråt så du kan få titta dig trött på hans flagga. Sen är

väl du så trött i ögonen så du orkar väl inte titta på nåt annat den kvällen ;)

//Broskan

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Va ni e oroliga att jag ska slumra till???

Dela på andra sajter

Nä att du ska slumra till tror jag knappast. Men du vet vi kommer ju pigga och utvilade från

våran sol & bad semester på Filippinerna så förhoppningsvis har vi full power och det krävs

nog för att hänga med i ditt tempo ;)

//Broskan

Dela på andra sajter

Det är nog ingen fara för er att hänga med i clions tempo,han deffar ju,+ att han blir full på en grogg :whistle: Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...