Magnus-Chumphae Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 Hej Maitan Ja klart man är mycket nyfiken, de katyoer som har klockspelet kvar är ju enkla att avslöja vid en närmare granskning men de som är helt opererade blir ju avsevärt svårare man undrar ju om det finns någon sanning i vandrings sägnerna om att män har gift sig med en opererat katyou utan att veta att det är en kille! Ps snygg flagga på din bild! Mvh Magnus-Chumphae Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 Hej Magnus. Hänger med helt, jag vet bara för mig själv klart man är nyfiken de är ju så grymt snygga. Men har man en thaidam så blir det sura miner när man vissar sitt intresse för dem. Sen om nån har gift sig och inte veta om detta, vet ja inget om. Hej klart att flaggan är fin. Där ligger mitt hjärta över allt annat. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 Ja klart frun blir arg om man visar intresse för dessa "Tjejer" men fan kan ju inte låta bli att undra hur det ligger till blir någon lurad någon längre tid ! Ok så du är ej ledsen för att Örgryte inte klarar sig så bra då ;-) Mvh M-C Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 Örgryte vad vad menar du, är detta en gryta man äter hänger inte med nu Mangan :D Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 Nej det är visst ett korplag som inte riktigt vet hur en boll ser ut ;-) dom planerar visst för Pensionärs korpen vad jag läst! M-C Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 Längtar du hem nu. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 Hej Clion. Du är gooo gubbe du,klart man längtar hem när man ser dom gooooaaaa färgerna. Skål på dig. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 27, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2009 Bäste Herr Clion, förstör inte denna fina tråd med Blåvitt, hade det varit Gnaget skulle jag förlåta dig http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 jag tänkte väl retas med dej o Broskan Aik_Hammarby-sant När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 27, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2009 Clion, har du ingen tub från Blåvitts match igår http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 För mig som sysslar mycket med att analysera människors beteende är det ganska intressant att Ni som håller på AIK och Blåvitt väljer att diskutera era lag i en tråd som behandlar transsexuella! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 Hej TujTuj det var väl bra att du fick nåt nytt att lära dig,eller Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 27, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2009 Quote För mig som sysslar mycket med att analysera människors beteende är det ganska intressant att Ni som håller på AIK och Blåvitt väljer att diskutera era lag i en tråd som behandlar transsexuella! Det händer ofta att det blir OT i trådarna, skall försöka att skärpa till mig http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 Det är inte alla som är snygga Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 QuoteHej Maitan Ja klart man är mycket nyfiken, de katyoer som har klockspelet kvar är ju enkla att avslöja vid en närmare granskning men de som är helt opererade blir ju avsevärt svårare man undrar ju om det finns någon sanning i vandrings sägnerna om att män har gift sig med en opererat katyou utan att veta att det är en kille! Ps snygg flagga på din bild! Mvh Magnus-Chumphae Hej Magnus-Chumpae, Jag vill påstå att det är ganska osannolikt att man förväxlar en post-op med äkta varan vid inspektion av organet ifråga. Nog för att thailändska kirurger uppenbarligen är skickliga, men så bra är dom inte. Än... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 Hej Nerike den var skön... :D :D :D :D tänk att se denne person här nere på walking street. :D Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 Nä, han i vit skjorta är ju inte så snygg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 Herr Chang Jag har samma tro, dock ej vetskap då jag ej studerat någon post-op, men har läst "skrönor" på olika ställen om män som gift sig med en post-op och trott att det var en riktig kvinna var nyfiken på om det fanns någon sanning bakom dessa "vandrings sägner" eller om det bara är just vandrings sägner! Mvh magnus-Chumphae Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannegbg Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 bäste herr chang dela med dig om din kunskap mvh jannegbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 Här är en som har tagit steget fullt ut Liza ägarinnan/ägaren av Zodiac cabaret Lamai Beach //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 Quote Längtar du hem nu. Oj vad mycket medgångssupportrar det var där då :girl_blum: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 Jag kan hålla med Herr Chang ang resultat efter operation. Man ser om man synar men måste säga att det väldigt likt en äkta. Nu får man ju inte lägga in nåt naket här tyvärr //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 QuoteJag kan hålla med Herr Chang ang resultat efter operation. Man ser om man synar men måste säga att det väldigt likt en äkta. Nu får man ju inte lägga in nåt naket här tyvärr //Broskan Tja Broskan! Hur vanligt är det att dom gör detta?har hört att det inte är så vanligt p.g.a dom inte har någon feeling efteråt. Men vad vet jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 Det är inte så vanligt vad jag har förstått för det är så pass dyrt Liza betalade 120.000baht brösten 60.000bht sen allt annat med näsa och haka så drar det iväg. Men enligt dom så finns det känslor kvar för tydligen så sparar dom lite viktiga bitar //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juli 27, 2009 Dela Inlagd Juli 27, 2009 En mycket populär tråd detta ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts