Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Dagens "grabb" !!

Balut Power

Recommended Posts

Balut Power

Hej .....på er alla... :great::wai:

Detta är en underbar tråd, bara lägg ut...så man ka njuta mera.. :drinks:

Mvh Maitan

Hej Maitan
Du som bor i Thailand kanske skulle ta med kameran ut och fota lite och lägga ut på denna tråd, det vore trevligt.
Dela på andra sajter

• Svar 933
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Broskan

108

• Balut Power

108

• Avregistrerad clion

99

• Maitan

44

Blir man hotad med pistol så är det bara att gå med :mdr:

tror inte dom behöver använda pistol mot dig du går med direkt :yes:  

Pattaya

Dela på andra sajter

Efter totalt ca 11 år som man varit här,men bara 3 år som fast. Så har jag en kompis som jag är verkligen är kompis med. skall ta ett kort på honom men mistänker jag att det värker i byxerna på några här ute.hahaha

Mvh Maitan :mdr::drinks::dance1:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

Vad är det för påhopp Mr. K :kort:

Mr.R jag skulle ochså gott med utan pistol hot

Pattaya

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Då va det en tjej eller :D:D :D ELLER??

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Den med pistolen heter Waros och är en kille

jobbar just nu på Soi Crocodile Patong för den nyfikne

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

waros2.jpg

Dubbel skjutare ... inte illa ...  :whistle:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag följer mee :drinks::drinks::preved:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja synd att broskan kommer så sent som 28/12?men man får väl vila upp sej så man hänger me er

vildar

Dela på andra sajter

Ja vi får väl se hur det blir med era resplaner jag tror ni fastnar i Pattaya  :drinks:

Jag hoppas att Fru Clion nog sätter käppar i hjulet :)

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

o håppsan... :wai: den däriga länken ni pratar om hur hittar man den ?? :whistle:

If You want something done...Do it Your self..

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jag hoppas att Fru Clion nog sätter käppar i hjulet [img alt= :) ]http://../../../Smileys/default/smile.gif

//Broska  Nä nä ingen changs hon vill också träffa puddingarna Backar du?vi kanske följer med till

isan.

Dela på andra sajter

Jag backar inte det behöver du inte vara orolig för.

Jag åker upp och firar nyårsafton i Korat annars är jag på plats där ni är.

//Broskan

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har du med dej din käring till pattis?? har power käring??ska vi fira nyår i korat eller e det en familjeträff

Dela på andra sajter

Balut Power

Har du med dej din käring till pattis?? har power käring??ska vi fira nyår i korat eller e det en familjeträff

Nej du, nu har man ingen kärring, så nu är det bara att tuta o köra, enklast så när man är "semester alkis" :D:drinks:
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ja se måne han kommer med sina instick i bland men öppnar sej också  för egna joks he he

Dela på andra sajter

Magnus-Chumphae

Ni som är väl insatta i Katoyernas värld hur är det är de som är färdigopererade lika vackra eller? Skulle vara intressant att se någon kille som är helt ändrad? Man är ju lite nyfiken;-)

Mvh

Magnus-Chumphae

Magnus-Chumphae

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...