Avregistrerad clion Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Den förra nickbilden va bättre När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Hej Clion Är det så, för jag hänger inte med nu vad du menar Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 När du hade hela emblemet där min pojk står i mitt nick När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 25, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 25, 2009 Quote Gubben i bakgrunden verkar också väldigt intresserad Det kanske är en av forumets medlemmar http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 ja här finns ju en hel del snusk humrar :crazy: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Clion vill du ha kan jag sända den till dig, men har ej din adress Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 25, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 25, 2009 En lördags "grabb" måste vi ha http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Hej. Är det samma kille på bägge bilderna, vilket fall som helst skit snygg. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Ja Balut Power den där var vass. Den blir man nog lurad av alla kvällar i veckan //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Så nu måste det snart komma fram konkreta bevis att det inte handlar om ovanligt söta tjejer bara. Det är så enkelt att driva med oss ”gubbsen” så att ögonen nästan trillar ur… //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Det är vi några som fått se Och det är inga damer inte Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannegbg Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 hej håller med singha711 var är bevisen, jag påstår inte att ni ljuger, men nu vet jag inte vad jag skall tro mvh jannegbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Quotehej håller med singha711 var är bevisen, jag påstår inte att ni ljuger, men nu vet jag inte vad jag skall tro Har sett ”bevis” nu, men det rör bara en kille på de första bilderna. Jag ställer mig dock fortfarande skeptiskt till ”äktheten” i de senaste 3 bilderna. I alla fall Thaikai’s skönhet har jag svårt att köpa att det rör sig om en kille. //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jannegbg Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 QuoteHar sett ”bevis” nu, men det rör bara en kille på de första bilderna. Jag ställer mig dock fortfarande skeptiskt till ”äktheten” i de senaste 3 bilderna. I alla fall Thaikai’s skönhet har jag svårt att köpa att det rör sig om en kille. hej jag vet så mycket så jag vet inte vad jag skall tro på o det tror på vet jag inget om så jag vet inte vad jag skall tro på däremot så kan jag skilja bort dojorna från tjejerna i dom flesta fall , men nu blir jag osäker önskar bevis//Singha711 mvh jannegbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Senaste "tjejen" kunde man nog tom på fyllan sett att det var en grabb. Däremot var det svårare att avgöra vilken könstillhörighet som varelsen på thaikai bild hade. Såg inget adamsäpple iof sig men det kanske var bortopererat. Eller också svalde hon/han då fotot togs... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Här har ni en riktig karlakarl På väg till Bålsta gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 25, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 25, 2009 http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ebbavon Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 håller helt klart edvarpop lätt att på se på den sista.. men fan inte på den andra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 oj oj oj oj oj oj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 25, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 25, 2009 Jag tyckte oxå det var lätt att se på den sista för det är den på Gubben ni menar http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 jag tror de .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Ja, om inte ni ser på den hakan att det är en kille hehe.. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 25, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 25, 2009 Här är lite mer ögongodis http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 mycke Power, snygg, snyggt, snyggt ..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Det där är nog en Bakla från Filippinerna va eller kan det var från Alcazar kanske. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts