Murre Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Nä nu är det dax för en "ny" grabb. En helt underbar människa som jag känt ett antal år. Mycket skicklig på både det en o andra men det här med o fixa häftiga klänningar o annat är det något som han kan. Bara en notering kondom bilderna har inte jag tagit själv. Hemma i Soffan Jaha och får jag också plats mellan er Också var det dags för det stora eventet på waking street Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Nä nu är det dax för en "ny" grabb. En helt underbar människa som jag känt ett antal år. Mycket skicklig på både det en o andra men det här med o fixa häftiga klänningar o annat är det något som han kan. Bara en notering kondom bilderna har inte jag tagit själv. Hemma i Soffan Jaha och får jag också plats mellan er Också var det dags för det stora eventet på waking street Är det använda kondomer? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd November 17, 2012 Dela Inlagd November 17, 2012 Är det använda kondomer? Ne men det lukta lite skumt ändå mycke gummi är det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Lite sent men en filipinska vann skönhets tävlingen "Miss International Queen" för 2 veckor sen eller så. Vackra "grabbar" en massa bilder från Pattaya mail: http://pattayamail.com/pictures/miss-international-queen/?pic=103 MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd November 26, 2012 Dela Inlagd November 26, 2012 Lite sent men en filipinska vann skönhets tävlingen "Miss International Queen" för 2 veckor sen eller så. Vackra "grabbar" en massa bilder från Pattaya mail: http://pattayamail.c...-queen/?pic=103 MVH Tommy Goa bilder med många söta pojkar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd Januari 3, 2013 Dela Inlagd Januari 3, 2013 Jaha min senaste bild på 2 söta grabbar raderade av någon mod Då vet man var gränsen går. inga snoppar i bild :ahh: Tråkigt men sant poliser finns det överallt Så det är tur att jag gillat tjejer också så jag får vell smyga in nån bäver bild Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karlarpsmetz Inlagd Januari 6, 2013 Dela Inlagd Januari 6, 2013 passande låt. http://youtu.be/Wec3t6qOzk8 Mvh Karlarpsmetz Djai yen yen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Januari 28, 2013 Dela Inlagd Januari 28, 2013 Jag har funderat och undrat och haft många och långa samtal med mig själv. Skall jag lägga ut de här bilderna eller inte ? Jag vill ju allra helst fråga fotomodellerna om det är ok om jag lägger ut bilderna på nätet men jag kom mig inte för att fråga den här kvällen. Jag har gått tillbaka till mig själv och tänkt på alla de gånger jag har blivit fotograferad. Jag har ju inte speciellt ont av att det kommer att publiceras några bilder på mig. Oskyldiga bilder på mig i partyhatt, so what ? Och nu bestämde jag mig för att det skall komma några bilder på några katter grå..... .. -Är det en tjej eller en grabb ? Jag kunde ta mig sjutton inte avgöra det ! Men jag har mina aningar och därför fick dessa bilder hamna i den här tråden. // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr0115 Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Jag har funderat och undrat och haft många och långa samtal med mig själv. Skall jag lägga ut de här bilderna eller inte ? Jag vill ju allra helst fråga fotomodellerna om det är ok om jag lägger ut bilderna på nätet men jag kom mig inte för att fråga den här kvällen. Jag har gått tillbaka till mig själv och tänkt på alla de gånger jag har blivit fotograferad. Jag har ju inte speciellt ont av att det kommer att publiceras några bilder på mig. Oskyldiga bilder på mig i partyhatt, so what ? Och nu bestämde jag mig för att det skall komma några bilder på några katter grå..... .. -Är det en tjej eller en grabb ? [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] Thailång 12-13 9 121.jpg [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] Thailång 12-13 9 122.jpg [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] Thailång 12-13 9 123.jpg [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] Thailång 12-13 9 127.jpg [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] Thailång 12-13 9 128.jpg Jag kunde ta mig sjutton inte avgöra det ! Men jag har mina aningar och därför fick dessa bilder hamna i den här tråden. // Luke the Drifter Pöjkar säger jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr0115 Inlagd Mars 17, 2013 Dela Inlagd Mars 17, 2013 Här har vi en som nästan är omöjlig att gissa om det är en "grabb" eller inte?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Mars 18, 2013 Dela Inlagd Mars 18, 2013 Pöjkar säger jag Vet du det eller tror du det ? Eftersom den här tråden heter som den gör så tar jag mig friheten att lägga in en bild på den här snyggingen. Mvh Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 18, 2013 Dela Inlagd Mars 18, 2013 Vet du det eller tror du det ? Eftersom den här tråden heter som den gör så tar jag mig friheten att lägga in en bild på den här snyggingen. Thailång 12-13 12 167.jpg Mvh Luke the Drifter Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 20, 2013 Dela Inlagd April 20, 2013 Dagens grabbar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Dålig fart på tråden så jag får försöka liva upp det lite Hon 1,56 Han 1,90 Vilket vackert par Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Vännen får massage på Jomtien beach Enligt mitt tycke en av de bästa ställen på Jomtien beach oavsett läggning och böjelser. Trevliga människor och framför allt lugnt o skönt, inte mycke ryssar och knappt några försäljare som springer runt och försöker kränga sin skit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Och ett par bilder från resan till landet lågt borta från fiskebyn. Va tråkigt det är på landet och ingen 7/11 finns det heller Ja vi skall åka hem till fiskebyn igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd Juni 18, 2013 Dela Inlagd Juni 18, 2013 Sist men inte minst! Dagens gub... sorry dagen grabb skall det vara, allas våra Maitan på g med att lägga ut bilder på några snygga bakben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 Dagens krappar?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 Dagens krappar?? IMAG0056.jpg Kräftan i mitten e rätt söt MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 Kräftan i mitten e rätt söt MVH Tommy Hehe japp, var en varm dag till sjöss tidigare under dagen =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 Dagens krappar?? IMAG0056.jpg 3 katoyer ? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 20, 2013 Dela Inlagd Juli 20, 2013 3 katoyer?Om inte vilka är katoyer Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd Juli 21, 2013 Dela Inlagd Juli 21, 2013 Dagens krappar?? IMAG0056.jpg Det är till o besökt baren röda näsan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 (ändrad) Hittade en hel samling bilder av en "grabb" på en av mina vänners facebook sida (det är inte vännen på bilderna). Jag skrev o frågade "grabben" om det var ok att lägga ut bilder på han/hon här o det var inga problem med det var hans/hennes svar, kanske är någon pilsk falang som gillar vad dom ser och vill träffa mig vart svaret. Så håll till godo o njut :ahh: Ändrades Augusti 5, 2013 av Murre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 5, 2013 Dela Inlagd Augusti 5, 2013 Hittade en hel samling bilder av en "grabb" på en av mina vänners facebook sida (det är inte vännen på bilderna). Jag skrev o frågade "grabben" om det var ok att lägga ut bilder på han/hon här o det var inga problem med det var hans/hennes svar, kanske är någon pilsk falang som gillar vad dom ser och vill träffa mig vart svaret. Så håll till godo o njut :ahh: Denna det är en Facebook/internetkändis. Har även setts/jobbat? i thailändsk nöjesmedia /Enis /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts