Oregistrerad Inlagd Mars 30, 2011 Dela Inlagd Mars 30, 2011 Slumpmässigt började jag läsa denna tråd och förvånas inte över ditt inlägg-gilla det JAG gör eller annars är det fel... Den iställningen går ju att följa i fler trådar.... När jag läser dina inlägg förvånas jag inte över ditt kommentar, Den inställningen går ju att följa i fler trådar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd April 16, 2011 Dela Inlagd April 16, 2011 Här är några till från Marinas Bar i Chiang Mai. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd April 24, 2011 Dela Inlagd April 24, 2011 En mörk skönhet från häromkvällen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 25, 2011 Dela Inlagd April 25, 2011 Dagens grabb hittade vi i Naklua. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 25, 2011 Dela Inlagd April 25, 2011 En mörk skönhet från häromkvällen Snygga "airbags" Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 3 fina grabbar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Den tävlingen vann du sötnos.. När kommer du hem?? Miss ya na... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Kommer hem den 8:e.. Börjar jobba den 9:e Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 En blivande brudmagnet Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 3 fina grabbar Vem utav dom var det som fick lim på tänderna?.. MVH HN Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 (ändrad) Vem utav dom var det som fick lim på tänderna?:rotfl:.. MVH HN Det var ingen tvestjärt som limmade igen truten Ändrades Juni 1, 2011 av knasen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Det var ingen tvestjärt som limmade igen truten Åfan trodde du hade börjat spela med andra laget . Trevlig fortsättning på semestern med poj.flåt.flickorna då. MVH HN Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 1, 2011 Dela Inlagd Juni 1, 2011 Åfan trodde du hade börjat spela med andra laget . Trevlig fortsättning på semestern med poj.flåt.flickorna då. MVH HN Tack.. Håller mig till flickorna jag.. Känns tryggast så Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juni 2, 2011 Dela Inlagd Juni 2, 2011 Här är några till från Marinas Bar i Chiang Mai. Hade du äran att träffa Marina själv? Jag har känt Marina sen -96 och vart med om hela "hans" förvandling till den "hon" är idag. En oerhör trevlig person. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 2, 2011 Dela Inlagd Juni 2, 2011 Hade du äran att träffa Marina själv? Jag har känt Marina sen -96 och vart med om hela "hans" förvandling till den "hon" är idag. En oerhör trevlig person. Varför så blyg kycklingen ? MVH HN Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juni 2, 2011 Dela Inlagd Juni 2, 2011 Varför så blyg kycklingen ? MVH HN Det är nog från födseln och ohejdad vava. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 2, 2011 Dela Inlagd Juni 2, 2011 Jag o grabben på paddanbåten 2010 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 2, 2011 Dela Inlagd Juni 2, 2011 Hade du äran att träffa Marina själv? Jag har känt Marina sen -96 och vart med om hela "hans" förvandling till den "hon" är idag. En oerhör trevlig person. F-n va du suddar Chicken, vi har ju pratat om det där... De behövs ju inte har jag ju kommit överens om... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Juni 2, 2011 Dela Inlagd Juni 2, 2011 F-n va du suddar Chicken, vi har ju pratat om det där... De behövs ju inte har jag ju kommit överens om... Jag vet, men jag är ändå inget att se på. Jag lovar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 2, 2011 Dela Inlagd Juni 2, 2011 Jag vet, men jag är ändå inget att se på. Jag lovar. So far so good, na. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 2, 2011 Dela Inlagd Juni 2, 2011 Det är nog från födseln och ohejdad vava. :o När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Augusti 15, 2011 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2011 Nu när Nightlife är tillbaka http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Augusti 21, 2011 Dela Inlagd Augusti 21, 2011 I går var jag och min vän från Chiang Mai på Liseberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 25, 2011 Dela Inlagd Augusti 25, 2011 Vågar fotografera bara på baksidan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 25, 2011 Dela Inlagd Augusti 25, 2011 Vågar fotografera bara på baksidan. Snygg Harleytröja Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts