solis Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Kan ju säga att jag inte hadde skämts ett dugg av att få reda på "efteråt" att det var pojkar med några i den här tråden. Fan man blir ju lite osäker över sin sexualitet nästan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Kan ju säga att jag inte hadde skämts ett dugg av att få reda på "efteråt" att det var pojkar med några i den här tråden. Fan man blir ju lite osäker över sin sexualitet nästan. Det ska du nog va,men man ska inte dö nyfiken Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 24, 2010 Dela Inlagd December 24, 2010 Det ska du nog va,men man ska inte dö nyfiken Helt rätt Måne man lever bara en gång.. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse M Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Diskussionen om det är en "han" eller "hon" kan väl avslutas med följande. Rätt benämning på dessa varelser vore väl "henom"! Hälsningar Lasse M Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd December 25, 2010 Dela Inlagd December 25, 2010 Diskussionen om det är en "han" eller "hon" kan väl avslutas med följande. Rätt benämning på dessa varelser vore väl "henom"! Hälsningar Lasse M "varelser"? de är väl iaf personer, människor och individer. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 1, 2011 Dela Inlagd Januari 1, 2011 Dags för en grabb igen. Här har vi Sam som jobbar på Lucky Love Bar Soi6 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kawa Inlagd Januari 11, 2011 Dela Inlagd Januari 11, 2011 Hunny från BKK.:-P Det är lättare att hitta ressällskap än att bli av med det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Hunny från BKK.:-P Oj det där såg trevligt ut, vad heter hennes arbetsplats //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Är det den vägen medelmmarna vill gå med MPR, att visa upp lättklädda troféer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Är det den vägen medelmmarna vill gå med MPR, att visa upp lättklädda troféer? Ligger ju i en speciell forumkategori som heter "nightlife" Det är ju helt valfritt att besöka denna del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Ligger ju i en speciell forumkategori som heter "nightlife" Det är ju helt valfritt att besöka denna del. Jag startade en tråd som heter "upp på trappan" och fick ovanstående anmärkning från moderatorerna! Varför är det troffeer när jag vill visa tjejer men inte om det är pojkar/ladyboys? Upp på trappan ligger ju också i nightlife Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Jag startade en tråd som heter "upp på trappan" och fick ovanstående anmärkning från moderatorerna! Varför är det troffeer när jag vill visa tjejer men inte om det är pojkar/ladyboys? Upp på trappan ligger ju också i nightlife Kan väl bero på hur moderatorerna ser på bilderna och kanske hur "avslöjande" de är Jag vet faktiskt inte, spekulerar bara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Är det den vägen medelmmarna vill gå med MPR, att visa upp lättklädda troféer? Ligger ju i en speciell forumkategori som heter "nightlife" Det är ju helt valfritt att besöka denna del. Jag startade en tråd som heter "upp på trappan" och fick ovanstående anmärkning från moderatorerna! Varför är det troffeer när jag vill visa tjejer men inte om det är pojkar/ladyboys? Upp på trappan ligger ju också i nightlife Kan väl bero på hur moderatorerna ser på bilderna och kanske hur "avslöjande" de är Jag vet faktiskt inte, spekulerar bara Ni skall nog se att den dagen någon moderator har en ladyboy som flick/pojkvän så åker denna tråd puts väck den med ... helt plötsligt så skall bilden av dessa fagra gossar även de som nuvarande thaitöser respekteras. just my cup of tea. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 (ändrad) Jag startade en tråd som heter "upp på trappan" och fick ovanstående anmärkning från moderatorerna! Varför är det troffeer när jag vill visa tjejer men inte om det är pojkar/ladyboys? Upp på trappan ligger ju också i nightlife Har de förbjudit dig att posta bilder i trapptråden? Om tråden strider mot reglerna är det väl bara att låsa den. Nu verkar den inte vara låst, så då är det väl bara att posta på. Det finns alltid någon som inte gillar det man postar så varför bry sig om det var någon moderators personliga åsikt. Ändrades Januari 12, 2011 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kawa Inlagd Januari 12, 2011 Dela Inlagd Januari 12, 2011 Broskan, "hon" jobbar på en bröllopsbutik utanför BKK. Det är lättare att hitta ressällskap än att bli av med det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falcon Inlagd Januari 15, 2011 Dela Inlagd Januari 15, 2011 heja rune Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Januari 30, 2011 Dela Inlagd Januari 30, 2011 Jag startade en tråd som heter "upp på trappan" och fick ovanstående anmärkning från moderatorerna! Varför är det troffeer när jag vill visa tjejer men inte om det är pojkar/ladyboys? Upp på trappan ligger ju också i nightlife Hej Lemoni, Jag gör ett försök till förklaring. Trappbilderna antyder för mycket... medan bilderna i denna tråd är just bara bilder på "grabbar". Någonstans får man dra gränsen, och det kan ju alltid diskuteras om det var rätt i ditt fall. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Februari 16, 2011 Dela Inlagd Februari 16, 2011 Dagens doja kommer från Sallys (jomtien) Första bilden Datoolbox Andra bilden är det jag Tredje bilden det vet HC vem det är och där har han en hållhake *smile* Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Mars 8, 2011 Dela Inlagd Mars 8, 2011 Då blir det till att flyga runt lite i Asien med dessa grabbar. http://www.aftonbladet.se/resa/flyg/article8662485.ab Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 8, 2011 Dela Inlagd Mars 8, 2011 Dansarna på Nung nut Garden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Mars 29, 2011 Dela Inlagd Mars 29, 2011 Kanske inte min tråd men jag lägger in några som råkade fastna i kameran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Mars 29, 2011 Dela Inlagd Mars 29, 2011 Jag startade en tråd som heter "upp på trappan" och fick ovanstående anmärkning från moderatorerna! Varför är det troffeer när jag vill visa tjejer men inte om det är pojkar/ladyboys? Upp på trappan ligger ju också i nightlife Slumpmässigt började jag läsa denna tråd och förvånas inte över ditt inlägg-gilla det JAG gör eller annars är det fel... Den iställningen går ju att följa i fler trådar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 29, 2011 Dela Inlagd Mars 29, 2011 Det är inte alla som är snygga Mvh Nerike Ä e Tomas Di Leva? Vilken jädans tråd! Men snygga e dom! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 29, 2011 Dela Inlagd Mars 29, 2011 Dagens doja kommer från Sallys (jomtien) Första bilden Datoolbox Andra bilden är det jag Tredje bilden det vet HC vem det är och där har han en hållhake *smile* Den där kunde ju en blind se att det var en billie boysare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Mars 29, 2011 Dela Inlagd Mars 29, 2011 Ä e Tomas Di Leva? Vilken jädans tråd! Men snygga e dom! Di leva - de har du rätt i Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts