Broskan Inlagd Oktober 20, 2010 Dela Inlagd Oktober 20, 2010 Va.. är Bua tillbaka i Pattis igen.... Stod väl inte ut att vara utan oss snyggingar vid bardisken.. Hunter Ja sponsorn hade slut på pengar efter 6mån sa hon. Så nu var hon på jakt efter en ny //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Oktober 20, 2010 Dela Inlagd Oktober 20, 2010 (ändrad) Miss Winter show i Chiang Mai. Bilden är tagen dec 1996. Ändrades Oktober 20, 2010 av kycklingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Oktober 20, 2010 Dela Inlagd Oktober 20, 2010 Några bilder till från samma tillfälle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hunterman Inlagd Oktober 20, 2010 Dela Inlagd Oktober 20, 2010 Ja sponsorn hade slut på pengar efter 6mån sa hon. Så nu var hon på jakt efter en ny //Broskan Ok men såg ut som hon var tillbaka till Pook Swan House.... Hunter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 20, 2010 Dela Inlagd Oktober 20, 2010 Ok men såg ut som hon var tillbaka till Pook Swan House.... Hunter Du har helt rätt hon är där och underhåller igen, mycket trevligt person //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hunterman Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Du har helt rätt hon är där och underhåller igen, mycket trevligt person //Broskan Yes visst är Bua en klassracer... men det finns ju några fler snyggingar där också....ska kolla i december om det är lika trevligt då som när jag var där senast...då blev det rätt många besök där.. Vet du kanske hur många av "di gamle" som är kvar sen förra året ? Hunter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Yes visst är Bua en klassracer... men det finns ju några fler snyggingar där också....ska kolla i december om det är lika trevligt då som när jag var där senast...då blev det rätt många besök där.. Vet du kanske hur många av "di gamle" som är kvar sen förra året ? Hunter Jag såg väl 5 som var där i dec-09 men dom kommer ju och går i den där miljön. Den här känner du säkert igen också trevlig, jag la ju ut en liten rumsbild tidigare men den klarade inte censuren he he. Jag kan ju PM:a om du vill se den //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hunterman Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Jag såg väl 5 som var där i dec-09 men dom kommer ju och går i den där miljön. Den här känner du säkert igen också trevlig, jag la ju ut en liten rumsbild tidigare men den klarade inte censuren he he. Jag kan ju PM:a om du vill se den //Broskan Yes den har man känt (på)... har fått nymonterade "optioner" sen sist också.. Visst kör ett PM.. alltid trevligt med lite bilder. Är själv dåligt med kameran...iom att jag aldrig ägt nån....tur det kanske Hunter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Boa är kvar eller tillbaka på Pook..visste inte att hon varit borta...en mycket trevlig dam.fotot från i tisdags.verkar gilla den klänningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hunterman Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Jag såg väl 5 som var där i dec-09 men dom kommer ju och går i den där miljön. Den här känner du säkert igen också trevlig, jag la ju ut en liten rumsbild tidigare men den klarade inte censuren he he. Jag kan ju PM:a om du vill se den //Broskan Tack för PM:et... samtidigt så kom jag på att hon heter Tok.... Tok snygg är hon ju.... Hunter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hunterman Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 (ändrad) Boa är kvar eller tillbaka på Pook..visste inte att hon varit borta...en mycket trevlig dam.fotot från i tisdags.verkar gilla den klänningen. Du får väl barfina lite så hon kan köpa sig nåt nytt... Hunter Ändrades Oktober 21, 2010 av hunterman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sabura Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Varför säger ni "hon" när det så tydligt är en "dude looks like a lady"...i tråden som heter "Dagens Grabb!!"?? Är det undermedveten självförnekelse? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Oktober 21, 2010 Dela Inlagd Oktober 21, 2010 Varför säger ni "hon" när det så tydligt är en "dude looks like a lady"...i tråden som heter "Dagens Grabb!!"?? Är det undermedveten självförnekelse? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Stefan66 det är lite av respekt för dom som själva kallar sig för "tjejer". Men ok då Stefan66 här kommer det fler pojkar från samma bar. Skoj att se PUTTE här i tråden igen tydligen svårt att hålla sig ifrån pojkarna även han //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Stefan66 det är lite av respekt för dom som själva kallar sig för "tjejer". Men ok då Stefan66 här kommer det fler pojkar från samma bar. Skoj att se PUTTE här i tråden igen tydligen svårt att hålla sig ifrån pojkarna även han //Broskan Av respekt för PUTTE så säger vi väl: Skoj att se PUTTE här i tråden igen tydligen svårt att hålla sig ifrån pojkarna även hon;) :ironi::ironi::ironi::ironi::ironi::ironi: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hunterman Inlagd Oktober 22, 2010 Dela Inlagd Oktober 22, 2010 Varför säger ni "hon" när det så tydligt är en "dude looks like a lady"...i tråden som heter "Dagens Grabb!!"?? Är det undermedveten självförnekelse? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sabura Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 För att förtydliga mig om någon missförstår så har jag inget emot att någon gillar Katoy. Det är upp till var och en...och en del är riktigt snygga (nej jag är inte rädd för att säga det även om jag är helt straight). Det jag reagerar på är att trots dragelse åt det manliga hållet så envisas man med att beskriva han som hon. Motsägelsefullt enligt min syn att se på det. Och nej..det där med respekt för "killen/tjejen" tror jag inte på...för de läser knappast detta. Fram med fler bilder nu så Putte kan kolla igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Och nej..det där med respekt för "killen/tjejen" tror jag inte på...för de läser knappast detta. man kan ju visa respekt för någon utan att göra det direkt till någon. Respekt är ju en attityd man har gentemot personer eller företeelser även om de inte är på samma plats eller i direkt närhet. Enklast sätt att visa respekt är väl att kalla dem för kvinnor och "hon", för de kallar sig själva för det antar jag. Jag vet inte, men det verkar ju mest troligt iaf. #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sabura Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 man kan ju visa respekt för någon utan att göra det direkt till någon. Respekt är ju en attityd man har gentemot personer eller företeelser även om de inte är på samma plats eller i direkt närhet. Enklast sätt att visa respekt är väl att kalla dem för kvinnor och "hon", för de kallar sig själva för det antar jag. Jag vet inte, men det verkar ju mest troligt iaf. Jaja ok..du får ett plus för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Bra sagt Korp. Kallar alltid själv en katoy för hon, antigen jag pratar med henne eller om henne. Här kommer några bilder från Samui för några år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 Här kommer några flera. Och lite bättre kvalitet denna gången. Bilderna är från förra sommaren, och tagna utanför Tiffanys Cabaret i Pattaya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Oktober 23, 2010 Dela Inlagd Oktober 23, 2010 man kan ju visa respekt för någon utan att göra det direkt till någon. Respekt är ju en attityd man har gentemot personer eller företeelser även om de inte är på samma plats eller i direkt närhet. Enklast sätt att visa respekt är väl att kalla dem för kvinnor och "hon", för de kallar sig själva för det antar jag. Jag vet inte, men det verkar ju mest troligt iaf. Tja, vet inte om det är respekt eller något annat, men jag kan ju konstatera att fru Chang nästan alltid säger "hon" om en katoy. Oavsett om personen är närvarande eller ej. För egen del är det nog 50/50 han/hon, varför vet jag inte. Antagligen beroende på hur pass kvinnlig jag upplever personen ifråga Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Favoriten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd November 7, 2010 Dela Inlagd November 7, 2010 Kanon goa bilder gubbar, trevlikt att se på. Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd November 22, 2010 Dela Inlagd November 22, 2010 Mini Han, dagens grabb! http://shinymeteor.blogspot.com/2010/11/mini-han-of-south-korea-is-winner-of.html MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts