Broskan Inlagd Maj 31, 2010 Dela Inlagd Maj 31, 2010 Tyvärr är censuren lite för hård för dom flesta av bilderna även om vissa ligger på gränsen så avstår jag från att posta dom. Men den här klarar sig men inte när vi 3 kom till rummet, dom bilderna skulle nog få Herr Chang att svimma //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 31, 2010 Dela Inlagd Maj 31, 2010 Svimmat broskan. inte bara han utan många mer Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 31, 2010 Dela Inlagd Maj 31, 2010 Ok fyller på med en rykare till //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Maj 31, 2010 Dela Inlagd Maj 31, 2010 LÄCKERT!! Gärna fler om ni har... Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Maj 31, 2010 Dela Inlagd Maj 31, 2010 Ok fyller på med en rykare till //Broskan fy fan broskan så vackert mer mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 31, 2010 Dela Inlagd Maj 31, 2010 Broskan pm:a bilderna till mig.F-n tror jag ska konvertera Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 10, 2010 Dela Inlagd Juni 10, 2010 En från Pattis.. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Bilden är tagen med mobilkamera och är från samma tillfälle som dagens tjej bilden utan för en entré till en nattklubb. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 15, 2010 Dela Inlagd Juli 15, 2010 En svensk grabb. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StefanJ Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Bilden är tagen med mobilkamera och är från samma tillfälle som dagens tjej bilden utan för en entré till en nattklubb. Den där bilden kommer från en video som finns på Piratebay, www.TFfilms.com Thailand, Bars,Girls and Nightlife. Dec 2007 - Jan 2008 Shot from Bangkok and Pattaya Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Den där bilden kommer från en video som finns på Piratebay, www.TFfilms.com Thailand, Bars,Girls and Nightlife. Dec 2007 - Jan 2008 Shot from Bangkok and Pattaya Hej StefanJ Båda Bilderna har jag fått skickat till min mobil av en kompis. Jag laddar själv inget från nätet. Är det en dokumentär film? Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StefanJ Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 (ändrad) Hej Batleleli Ja,, nån snubbe som filmar själv och lägger ut eller säljer,, finns många snuttar på Youtube Denna bild kommer från en ca 2 tim lång streetmovie..BKK och Pattaya. Filmar streetlife, bars och tjejer ..och Kratoyer Sukhumvit, Nana Plaza,Soi Cowboy..Pattaya soi 7-9 Walking street osv Kul att se,, man känner igen sig en del The Piratebay sök på Thailand Bangkok Pattaya Bilden på tjejen vi pratar om finns i del 2.. Pattaya Kratoys 20.22min in i del 2 Ändrades Juli 17, 2010 av StefanJ Länk till Piratebay borttagen Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 17, 2010 Dela Inlagd Juli 17, 2010 Hej Batleleli Ja,, nån snubbe som filmar själv och lägger ut eller säljer,, finns många snuttar på Youtube Denna bild kommer från en ca 2 tim lång streetmovie..BKK och Pattaya. Filmar streetlife, bars och tjejer ..och Kratoyer Sukhumvit, Nana Plaza,Soi Cowboy..Pattaya soi 7-9 Walking street osv Kul att se,, man känner igen sig en del The Piratebay sök på Thailand Bangkok Pattaya Bilden på tjejen vi pratar om finns i del 2.. Pattaya Kratoys 20.22min in i del 2 Då ska jag kika in på Youtube och se var det är för något. Jag gillar dokumentärer. Tack för tipset! Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Juli 23, 2010 Dela Inlagd Juli 23, 2010 (ändrad) Den där "tjejen" flimrar förbi här. http://www.youtube.com/watch?v=ktAGmhcxolQ Ändrades Juli 23, 2010 av RoiET http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Juli 24, 2010 Dela Inlagd Juli 24, 2010 "Hon" dyker upp vid 3,04 i denna tuben. En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 Dags att skaka liv i den här tråden nu när man ändå är på plats Vi får se vad modsen säger men njut så länge ni kan Börjar på Soi6 jag och Power med en söt servitör. Sen en på WS Ett sött gäng från Koh Chang igår kväll //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 Har gett dagens plus så de får bli När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Broskans strandhugg, tänkte utmana Maitans strandhugg //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 ATT DE E SÅ MÅÅÅÅNGA SOM TYCKER OM ATT TITTA PÅ POJKAR... ...USCH!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 ATT DE E SÅ MÅÅÅÅNGA SOM TYCKER OM ATT TITTA PÅ POJKAR... ...USCH!!!!!!! Ja du med ser jag. Caps Lock = Puc Ko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Ja du med ser jag. Caps Lock = Puc Ko HEJ PUC KO..NJAAA SÅG EN BILD Å DE FICK RÄCKA FÖR MIG!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Säkert!!Du gick nog igång på den Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Säkert!!Du gick nog igång på den NÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!MEN MAN SKA VÄL INTE KLANKA NER PÅ DOM SOM GILLAR THAI SNOPPAR KANSKE .MEN JA PERSONLIGEN GILLAR DE ICKE. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
korp Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 (ändrad) NÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!MEN MAN SKA VÄL INTE KLANKA NER PÅ DOM SOM GILLAR THAI SNOPPAR KANSKE .MEN JA PERSONLIGEN GILLAR DE ICKE. Då kan du väl posta egna bilder istället för att klaga på andra som faktiskt lägger in bilder. Med tanke på vad du "gillar och inte gillar" så kanske du är i fel tråd också, du vet att denna heter "Dagens grabb"? Jag tycker det är väldigt trevligt att folk lägger ut sina egna personligt tagna bilder på detta forum och tycker inte du har något som helst rätt att hoppa på de som gör det och gnälla, ingen bryr sig vad du gillar och inte gillar ändå. Ändrades September 28, 2010 av korp #BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.# Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd September 28, 2010 Dela Inlagd September 28, 2010 Då kan du väl posta egna bilder istället för att klaga på andra som faktiskt lägger in bilder. Med tanke på vad du "gillar och inte gillar" så kanske du är i fel tråd också, du vet att denna heter "Dagens grabb"? Jag tycker det är väldigt trevligt att folk lägger ut sina egna personligt tagna bilder på detta forum och tycker inte du har något som helst rätt att hoppa på de som gör det och gnälla, ingen bryr sig vad du gillar och inte gillar ändå. HOPPSAN KÄNSLIGT ÄMNE ,,ÄVEN JAG FÅR HA EN ÅSIKT ELLLLLLER???.INGEN SOM BRYR SIG? E DU INGEN ELLER? ..MVH FRÅN DEN GNÄLLIGA SOM ÄÄÄÄÄÄÄLSKAR"TJEJER" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts