Herr Chang Inlagd April 11, 2010 Dela Inlagd April 11, 2010 Ja, kära nån... jag är mållös! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd April 11, 2010 Dela Inlagd April 11, 2010 mera,,in med mer bilder:clapping: Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd April 12, 2010 Dela Inlagd April 12, 2010 Ja en del är verkligen snygga, undra vad man skulle säga om man fick med en hoonom hem till rummet. Tänk om man skulle ta fel på det och få en grej i näven som man inte förväntar sig, undra hur man skulle reagera. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 12, 2010 Dela Inlagd April 12, 2010 Ja en del är verkligen snygga, undra vad man skulle säga om man fick med en hoonom hem till rummet. Tänk om man skulle ta fel på det och få en grej i näven som man inte förväntar sig, undra hur man skulle reagera. Mvh Nerike http://www.youtube.com/watch?v=8DsN36mz_PA "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 12, 2010 Dela Inlagd April 12, 2010 (ändrad) Ja en del är verkligen snygga, undra vad man skulle säga om man fick med en hoonom hem till rummet. Tänk om man skulle ta fel på det och få en grej i näven som man inte förväntar sig, undra hur man skulle reagera. Mvh Nerike Kanske på samma sätt som Cornelis Vreeswijk gjorde, vilket han beskriver i " Balladen om hurusom Don Quijote åkte på en blåsning" Ty tager man ett skamgrepp som man tror att man har rätt till och får nåt i handen som man inte vill ha ja tänk vad som kunnat hända och vad detta kunnat lett till vilken tur sa Don Quijote att jag inte är sådan jag Så jag tog min lilla yxa och skummande av vrede ristade jag små märken på damerna här och var och vrålade om byxor och fy för den lede och damerna försvann och lämnade sina lösbröst kvar Fritz.. Ändrades April 12, 2010 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 12, 2010 Dela Inlagd April 12, 2010 (ändrad) Grabbar kan ni inte hålla erat trams nån annanstans, istället för att kladda i tråden lägg in några bilder istället. Kan tilläggas att Rose inte har nån apparat kvar så slipper ni det bekymret //Broskan Ändrades April 12, 2010 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 12, 2010 Dela Inlagd April 12, 2010 Grabbar kan ni inte hålla erat trams nån annanstans, istället för att kladda i tråden lägg in några bilder istället. Kan tilläggas att Rose inte har nån apparat kvar så slipper ni det bekymret //Broskan Jag ska inte lägga in mer kommentarer i denna tråd, jag lovar. Borde nog inte loggat in på Nightlife där jag trodde att man skulle få vara mer frispråkig både när det gäller bilder och ord. För övrigt så är jag totalt ointresserad av hur Rose ser ut mellan benen. Jag är lyckligt gift med Joy och kommer aldrig att kladda ner några trådar med bilder av henne. Ha det gott Broskan.. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd April 12, 2010 Dela Inlagd April 12, 2010 Grabbar kan ni inte hålla erat trams nån annanstans, istället för att kladda i tråden lägg in några bilder istället. Kan tilläggas att Rose inte har nån apparat kvar så slipper ni det bekymret //Broskan Trodde att man fick kommentera bilderna som läggs upp men tydligen inte Men se det skiter jag i och kommenterar ändå Inte grann den där inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 20, 2010 Dela Inlagd April 20, 2010 Bild tagen av Lamai 64,lånad från nonkishorna. bra bild. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd April 20, 2010 Dela Inlagd April 20, 2010 lite större bild Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 21, 2010 Dela Inlagd April 21, 2010 Från Pattaya 2006 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 21, 2010 Dela Inlagd April 21, 2010 Olika men lika ändå “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd April 21, 2010 Dela Inlagd April 21, 2010 Från Pattaya 2006 Tack Kenneth4618 för att du fyller på med lite grabbar. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 (ändrad) Vad sägs om denna bar Mvh Nerike Ändrades Maj 18, 2010 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 18, 2010 Dela Inlagd Maj 18, 2010 (ändrad) en Ändrades Maj 18, 2010 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Maj 22, 2010 Dela Inlagd Maj 22, 2010 Men titta va man kan hitta här i svedala då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd Maj 22, 2010 Dela Inlagd Maj 22, 2010 Men titta va man kan hitta här i svedala då. Ja.. hon är nog inte svår att få träffa, om man vill betala . Men har hon inte hamnat i fel tråd? Var hon trevlig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Maj 22, 2010 Dela Inlagd Maj 22, 2010 Ja.. hon är nog inte svår att få träffa, om man vill betala . Men har hon inte hamnat i fel tråd? Var hon trevlig? Ja du ser mer än va ja visste ja hon va trevlig vi träffades ute men inte på de sättet men de kanske du kan svara på glimten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 Dags för lite nya grabbar, tog med mobilen därav dålig kvalitet på bilderna //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 Hej Broskan det var ett tag sen, ser att du varit på tur. Kanon bilder Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Badass Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 är sista bilden från soi 7 mitt emot eastany seven ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Maj 27, 2010 Dela Inlagd Maj 27, 2010 är sista bilden från soi 7 mitt emot eastany seven ? Japp soi 7 lite snett emot Eastany med ett biljardbord ut mot gatan Ingen direkt dojbar bara en som jobbade där, den högra på bilden hade jag med mig dit //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Maj 28, 2010 Dela Inlagd Maj 28, 2010 Äntlige broskan skönt att du förgyller våran dag me dina underbara bilder sköt om di glimten66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 31, 2010 Dela Inlagd Maj 31, 2010 Håller med När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Maj 31, 2010 Dela Inlagd Maj 31, 2010 Kom igen broskan du har säkert lite mer bilder liggande. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts