Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Dagens "grabb" !!

Balut Power

Recommended Posts

• Svar 933
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Broskan

108

• Balut Power

108

• Avregistrerad clion

99

• Maitan

44

Ja en del är verkligen snygga, undra vad man skulle säga om man fick med en hoonom hem till rummet.

Tänk om man skulle ta fel på det och få en grej i näven som man inte förväntar sig, undra hur man skulle reagera.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

Ja en del är verkligen snygga, undra vad man skulle säga om man fick med en hoonom hem till rummet.

Tänk om man skulle ta fel på det och få en grej i näven som man inte förväntar sig, undra hur man skulle reagera.

Mvh

Nerike

http://www.youtube.com/watch?v=8DsN36mz_PA

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Mvh

Nerike

Kanske på samma sätt som Cornelis Vreeswijk gjorde, vilket han beskriver i " Balladen om hurusom Don Quijote åkte på en blåsning"

Ty tager man ett skamgrepp som man tror att man har rätt till

och får nåt i handen som man inte vill ha

ja tänk vad som kunnat hända och vad detta kunnat lett till

vilken tur sa Don Quijote att jag inte är sådan jag

Så jag tog min lilla yxa och skummande av vrede

ristade jag små märken på damerna här och var

och vrålade om byxor och fy för den lede

och damerna försvann och lämnade sina lösbröst kvar

Fritz..

Ändrades av Fritz

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Grabbar kan ni inte hålla erat trams nån annanstans, istället för att kladda i tråden lägg in några bilder istället.

Kan tilläggas att Rose inte har nån apparat kvar så slipper ni det bekymret

//Broskan

Ändrades av Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Grabbar kan ni inte hålla erat trams nån annanstans, istället för att kladda i tråden lägg in några bilder istället.

//Broskan

Jag ska inte lägga in mer kommentarer i denna tråd, jag lovar. Borde nog inte loggat in på Nightlife där jag trodde att man skulle få vara mer frispråkig både när det gäller bilder och ord. För övrigt så är jag totalt ointresserad av hur Rose ser ut mellan benen. Jag är lyckligt gift med Joy och kommer aldrig att kladda ner några trådar med bilder av henne. Ha det gott Broskan..

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Guest Lappen

//Broskan

Trodde att man fick kommentera bilderna som läggs upp men tydligen inte :huh:

Men se det skiter jag i och kommenterar ändå :na:

Inte grann den där inte :wacko:

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Från Pattaya 2006

post-3485-127187075002_thumb.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Olika men lika ändå

post-3485-127187086488_thumb.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Vad sägs om denna bar

86.jpg

Mvh

Nerike

Ändrades av Nerike

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Men titta va man kan hitta här i svedala då.

Ja.. hon är nog inte svår att få träffa, om man vill betala . Men har hon inte hamnat i fel tråd? Var hon trevlig?

Dela på andra sajter

Ja.. hon är nog inte svår att få träffa, om man vill betala . Men har hon inte hamnat i fel tråd? Var hon trevlig?

Ja du ser mer än va ja visste ja hon va trevlig vi träffades ute men inte på de sättet

men de kanske du kan svara på ;)

glimten

Dela på andra sajter

är sista bilden från soi 7 mitt emot eastany seven ?

Japp soi 7 lite snett emot Eastany med ett biljardbord ut mot gatan

Ingen direkt dojbar bara en som jobbade där, den högra på bilden hade jag med mig dit

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Äntlige broskan skönt att du förgyller våran dag me dina underbara bilder sköt om di :clapping:

glimten66 :wai:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Håller med :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...