Avregistrerad clion Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 en apptitretare till en medlem som önskar ett reportag från phuket.han får vänta nån timme När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 kanske något för brodern som gillar mulliga saker När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 ja kvällen avslutades på banglarod i patong.Jag blev väll inte såååå impad När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 Frugan va inte specielt glad men när tuttarna kom fram så skratta hon När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 Joel ville undersöka barerna på egen hand lik far kanske När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 en del va ju snygga :whistle: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 ja nu e klockan 2 så clirre får gå å slagga nya äventyr väntar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd December 10, 2009 Dela Inlagd December 10, 2009 God natt Clirre och dröm så sött... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd December 11, 2009 Dela Inlagd December 11, 2009 Hej clirre härliga pics,du verkar ha en trevlig semester hahahahah Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd December 15, 2009 Dela Inlagd December 15, 2009 En samling välväxta damer, Clion. Siamkap ;-) Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd December 18, 2009 Dela Inlagd December 18, 2009 dagens grabb, fran katoybaren soi 5 i Jomtien. Kommer inte ihag vad baren hette, men mysigt stalle, lite bikerstuk samt genomtrevliga grabbar som inte ar paflugna. Ratt langt ner pa femman mitt emot ett stort hotell ifall ni vill dit. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd December 18, 2009 Dela Inlagd December 18, 2009 ja ser att khennet 4618 eller va det e för nuffrer e ute å smyger för bilen liknar den han glider omkring i När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Plätt Inlagd December 19, 2009 Dela Inlagd December 19, 2009 dagens grabb, fran katoybaren soi 5 i Jomtien. Kommer inte ihag vad baren hette, men mysigt stalle, lite bikerstuk samt genomtrevliga grabbar som inte ar paflugna. Ratt langt ner pa femman mitt emot ett stort hotell ifall ni vill dit. Härligt Farang. Ja då vet jag var jag ska kolla in katoyer Mv.Plätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 20, 2009 Dela Inlagd December 20, 2009 (ändrad) Ja jäklar att man inte kan ha lite kul utan att fotograferna är framme Clion! Nu skvallrar du inte för frugan nästa helg , Nä, det var inte min bil för jag har inte sånna fälgar, men vi var faktiskt på soi 5 och 6 i Jomtien i fredags kväll. Hälsningar Kenneth som nu är tillbaka i byn Ändrades December 20, 2009 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd December 20, 2009 Dela Inlagd December 20, 2009 Nä, det var inte min bil för jag har inte sånna fälgar, men vi var faktiskt på soi 5 och 6 i Jomtien i fredags kväll. Tyckte val att det var konstigt om vi var pa samma stalle och missade varandra member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 20, 2009 Dela Inlagd December 20, 2009 Eftersom Clirre tyckte det var skönare att ligga och sova än att gå på barer i BKK så får jag väl visa vilka "grabbar" som gjorde mig sällskap i BKK Moo Gate Sen lite "grabbsällskap" från Manila Resan går nu vidare och den 28dec ska vi ge Clirre en ny chans då i Pattaya hoppas han är piggare då //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 13, 2010 Dela Inlagd Januari 13, 2010 Dags att lyfta den här igen. Först en bild som togs strax innnan Clion tog en springnota från Guess Bar i BKK. Clion du levde farligt tur att du sprang så fort för dojorna var inte glada. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 13, 2010 Dela Inlagd Januari 13, 2010 hoppas ni har kul När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 13, 2010 Dela Inlagd Januari 13, 2010 Klar man har skoj i Thailand Clirre här får du en före och efter bild Sen bör väl den här klara censuren tycker jag Edit... Nakna eller halvnakna bilder från hotellrum kan vi vara utan även om dom är maskerade. Admin Jag som trodde du Clirre även skulle få med dig lite bilder till den här tråden från BKK //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 13, 2010 Dela Inlagd Januari 13, 2010 Tjena Broskan, är det en utbildningsfilm du har i din laptop BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Januari 13, 2010 Dela Inlagd Januari 13, 2010 Broskan har ni bilder från Sallys Bar soi 5 jomtien? Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Januari 18, 2010 Dela Inlagd Januari 18, 2010 Balut Power, glömde du kameran hemma denna gång? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Januari 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Januari 18, 2010 Balut Power, glömde du kameran hemma denna gång? Håller på att gå igenom bilderna men jag tror ingen av dom klarar censuren http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Januari 18, 2010 Dela Inlagd Januari 18, 2010 Hehe, det vore ju synd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Januari 18, 2010 Dela Inlagd Januari 18, 2010 Balut Power tänk på att du får bara visa nakna kroppar bakifrån inte framifrån även om du censurerar. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts