Avregistrerad clion Inlagd November 15, 2009 Dela Inlagd November 15, 2009 (ändrad) götlaborgare vet la du Ändrades November 15, 2009 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd November 15, 2009 Dela Inlagd November 15, 2009 Farang e de nå folk där nere nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd November 15, 2009 Dela Inlagd November 15, 2009 här kommer en nice sak.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 15, 2009 Dela Inlagd November 15, 2009 Härligt glimt vart lite tunt på sista tiden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 15, 2009 Dela Inlagd November 15, 2009 Härligt att vi har dig glimt då det verkar som power har tagit ledigt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd November 15, 2009 Dela Inlagd November 15, 2009 Farang e de nå folk där nere nu... e lite grann, många barer helt tomma men en del har gäster. Och på Walking e de som vanligt, flesta bara knallar runt istället för sätta sig och ta en bira. Snart dags att dra ut member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 15, 2009 Dela Inlagd November 15, 2009 här kommer en nice sak.. Nice Glimten var jobbar den dojan överst av dom 2 ? kan vara värt ett besök i dec //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 15, 2009 Dela Inlagd November 15, 2009 Tusan tittar på gubbens grogg i avataren den blinkar eller ser jag i syne??? När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd November 15, 2009 Dela Inlagd November 15, 2009 Tusan tittar på gubbens grogg i avataren den blinkar eller ser jag i syne??? Clirre vi lever i modern tid nu http://blinkingicecubes.net/ "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 15, 2009 Dela Inlagd November 15, 2009 555555 överraskningar varje dag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd November 15, 2009 Dela Inlagd November 15, 2009 Nice Glimten var jobbar den dojan överst av dom 2 ? kan vara värt ett besök i dec //Broskan om ja inte miss minner mig så va de på walking eller Kitten på pattayaland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 16, 2009 Dela Inlagd November 16, 2009 (ändrad) fel fel fel Ändrades November 16, 2009 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 16, 2009 Dela Inlagd November 16, 2009 (ändrad) Farang är det här samma "brud" du har i det här inlägget http://www.maipenrai.se/upload/post-3190-125826517725.jpg Ändrades November 16, 2009 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 16, 2009 Dela Inlagd November 16, 2009 jo det e samma nån kallade henne ekoren stämmer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd November 16, 2009 Dela Inlagd November 16, 2009 Farang är det här samma "brud" du har i det här inlägget http://www.maipenrai.se/upload/post-3190-125826517725.jpg Ser ut att va samma men tycker nog hon såg bättre ut när jag va packad... sen får jag väl skämmigt erkänna att dojjor inte riktigt är min grej, arrangerar en bild då och då bara member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd November 16, 2009 Dela Inlagd November 16, 2009 Ser ut att va samma men tycker nog hon såg bättre ut när jag va packad... sen får jag väl skämmigt erkänna att dojjor inte riktigt är min grej, arrangerar en bild då och då bara Helt riktigt Farang när dimman infaller är allt vackert :girl_dance: :girl_drink: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 16, 2009 Dela Inlagd November 16, 2009 (ändrad) Ser ut att va samma men tycker nog hon såg bättre ut när jag va packad... sen får jag väl skämmigt erkänna att dojjor inte riktigt är min grej, arrangerar en bild då och då bara Inget att skämmas över utan det gäller nog dom flesta...mest en kul grej. Jag hittade henne på en fildelningssida för tydligen har hon medverkat i några porrfilmer. Kände igen "henne" direkt med sina uppblåsta kinder. Ändrades November 16, 2009 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd November 26, 2009 Dela Inlagd November 26, 2009 Inget att skämmas över utan det gäller nog dom flesta...mest en kul grej. Jag hittade henne på en fildelningssida för tydligen har hon medverkat i några porrfilmer. Kände igen "henne" direkt med sina uppblåsta kinder. Heter hon Tuan Tjum eller nåt sånt? Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd November 26, 2009 Dela Inlagd November 26, 2009 Heter hon Tuan Tjum eller nåt sånt? Hon heter bara Tum på den sida jag såg henne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd November 26, 2009 Dela Inlagd November 26, 2009 Tum var de ja just det liknar dom andra men skulle vara min tredje gissning. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd November 26, 2009 Dela Inlagd November 26, 2009 Jag skulle vilja veta vilken sida Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd November 26, 2009 Dela Inlagd November 26, 2009 ja me. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MIWA Inlagd December 5, 2009 Dela Inlagd December 5, 2009 (ändrad) Faktiskt en kul historia om denna låt... http://www.youtube.c...oY&feature=fvst Killen som sjunger satt me Nikki Sixx i Mötley Crüe, de satt o söp o plötsligt drog en kille förbi som var sminkad som en "katoye".sen kom låten till... Ändrades December 5, 2009 av MIWA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BaBoo Inlagd December 5, 2009 Dela Inlagd December 5, 2009 Faktiskt en kul historia om denna låt... http://www.youtube.c...oY&feature=fvst Killen som sjunger satt me Nikki Sixx i Mötley Crüe, de satt o söp o plötsligt drog en kille förbi som var sminkad som en "katoye".sen kom låten till... Skönt MIWA att du fann ladyboysen till sist http://frisomfan.bloggsida.se/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MIWA Inlagd December 5, 2009 Dela Inlagd December 5, 2009 (ändrad) Skönt MIWA att du fann ladyboysen till sist Du ger dej inte.. Din roll på forumet måste vara o reta upp nya medlemmar så de vill lämna det. Ändrades December 5, 2009 av MIWA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts