Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Dagens "grabb" !!

Balut Power

Recommended Posts

Avregistrerad clion

götlaborgare vet la du :dance1:

post-3713-12582749012_thumb.jpg

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

• Svar 933
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Broskan

108

• Balut Power

108

• Avregistrerad clion

99

• Maitan

44

Avregistrerad clion

Härligt glimt vart lite tunt på sista tiden :preved:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Härligt att vi har dig glimt då det verkar som power har tagit ledigt :blink:

Dela på andra sajter

Farang e de nå folk där nere nu...

e lite grann, många barer helt tomma men en del har gäster. Och på Walking e de som vanligt, flesta bara knallar runt istället för sätta sig och ta en bira. Snart dags att dra ut :drinks:

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

här kommer en nice sak.. whistle.gif

Nice Glimten var jobbar den dojan överst av dom 2 ? kan vara värt ett besök i dec :P

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tusan tittar på gubbens grogg i avataren den blinkar eller ser jag i syne???

Dela på andra sajter

Tusan tittar på gubbens grogg i avataren den blinkar eller ser jag i syne???

Clirre vi lever i modern tid nu ;)

http://blinkingicecubes.net/

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

555555 överraskningar varje dag :drinks:

Dela på andra sajter

Nice Glimten var jobbar den dojan överst av dom 2 ? kan vara värt ett besök i dec :P

//Broskan

om ja inte miss minner mig så va de på walking eller Kitten på pattayaland :whistle:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

jo det e samma nån kallade henne ekoren stämmer :blink:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ser ut att va samma men tycker nog hon såg bättre ut när jag va packad...

sen får jag väl skämmigt erkänna att dojjor inte riktigt är min grej, arrangerar en bild då och då bara :bag:

Helt riktigt Farang när dimman infaller är allt vackert :focus: :girl_dance: :girl_drink:

Dela på andra sajter

Ser ut att va samma men tycker nog hon såg bättre ut när jag va packad...

sen får jag väl skämmigt erkänna att dojjor inte riktigt är min grej, arrangerar en bild då och då bara :bag:

Inget att skämmas över utan det gäller nog dom flesta...mest en kul grej.

Jag hittade henne på en fildelningssida för tydligen har hon medverkat i några porrfilmer.

Kände igen "henne" direkt med sina uppblåsta kinder. :rolleyes:

Ändrades av Lappen
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
Chrille Columbus

Inget att skämmas över utan det gäller nog dom flesta...mest en kul grej.

Jag hittade henne på en fildelningssida för tydligen har hon medverkat i några porrfilmer.

Kände igen "henne" direkt med sina uppblåsta kinder. :rolleyes:

Heter hon Tuan Tjum eller nåt sånt? :o

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

Chrille Columbus

Tum var de ja just det liknar dom andra men skulle vara min tredje gissning.

Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem.

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Skönt MIWA att du fann ladyboysen till sist wink.gif

Du ger dej inte.. Din roll på forumet måste vara o reta upp nya medlemmar så de vill lämna det.

Ändrades av MIWA
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...