Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Dagens "grabb" !!

Balut Power

Recommended Posts

Kim jag ska fråga när vi kommer ner så svaret kommer 13dec med Clion och Balut Power som vittnen he he.

Jag tror inte det är hon men otroligt lika varandra.

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

• Svar 933
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Broskan

108

• Balut Power

108

• Avregistrerad clion

99

• Maitan

44

Avregistrerad clion

JO DET VA HON MED SKYLTEN HELLO CLION GÖRSNYGG :o:o

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Stämmer bra det Clion minnet har du kvar undrar bara vad frugan din säger när du får den här runt halsen :P

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

SIDAN 10 BILD137 :preved::preved:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

HON HAR BÖRJAT MORRA LITE (GILLAR DU KATTOJER) NÄÄÄ INTE JAG DET E POWERS TRÅD Å HAN TYCKTE HON VA TREVLIG SEN LUGNAR HON SIG :blink::heat::heat:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

GUUUD JOEL STÅR Å TJATAR :diablo:JOEL TJATAR OM EMIL SKA KOMMA HIT KAN INTE SÅ MYCKET OM LÄNKAR TACK FARANG

Ändrades av clion

Dela på andra sajter

Snyggt Lamai64 nu har du hamnat rätt tongue.gif mera sånt

//Broskan

Då får du en gojting till här som var på beachen igår :crazy:

post-3290-125429219421_thumb.jpg

post-3290-125429222794_thumb.jpg

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Maitan var håller du hus träningen är i full gång på beachen inför turneringen med 6 team nästa lördag tongue.gif

post-3639-125464415648_thumb.jpg

post-3639-12546444811_thumb.jpg

post-3639-125464418661_thumb.jpg

post-3639-125464425369_thumb.jpg

post-3639-125464426841_thumb.jpg

post-3639-125464428436_thumb.jpg

post-3639-125464429362_thumb.jpg

//Broskan

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

härligt :crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy::crazy:

Dela på andra sajter

Nu är Volleybollen över hoppas Maitan var på plats.

Segrande lag "So What Bar" soi 6

post-3639-125518584124_thumb.jpg

Tvåorna kom från "Pooks bar" soi Buakaw

post-3639-125518589406_thumb.jpg

post-3639-12551859214_thumb.jpg

post-3639-125518593457_thumb.jpg

post-3639-125518599289_thumb.jpg

post-3639-125518601826_thumb.jpg

post-3639-12551860337_thumb.jpg

Just nu pågår efterfest och prisutdelning på Pattaya Bay Resort där alla 36 deltagare är på plats.

Dom bilderna kommer nog bli censurerade här tyvär för det vart mycket naket i poolen vid förra årets prisutdelning

//Broskan

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tur att vi har Broskan han e upp to date :drinks:

Dela på andra sajter

Var oxå där. Mycket trevligt. Missade dock prisutdelningen och efterfesten. Synd att vi inte träffades Broskan.

Dela på andra sajter

Krögarn jag var tyvärr inte på plats utan höll mig uppdaterad från Norge sad.gif

Nu ryktas det redan att nästa år kommer barer från Bangkok att deltaga.

Tävlingen var ju ett välgörenhets arrangemang för care4kids och det har kommit in ca 65.000baht

som kommer att gå oavkortat till Jesters insamling till dom behövande barnen.

http://www.care4kids.info/about.htm

Lite mer matchbilder, några spelade som proffs kolla hänget smile.gif

post-3639-125536555436_thumb.jpg

post-3639-12553655741_thumb.jpg

Sen gillar jag spelardressen tongue.gif

post-3639-125536562044_thumb.jpg

//Broskan

Dela på andra sajter

Krögarn jag var tyvärr inte på plats utan höll mig uppdaterad från Norge sad.gif

Nu ryktas det redan att nästa år kommer barer från Bangkok att deltaga.

Tävlingen var ju ett välgörenhets arrangemang för care4kids och det har kommit in ca 65.000baht

som kommer att gå oavkortat till Jesters insamling till dom behövande barnen.

http://www.care4kids.info/about.htm

//Broskan

Nu får vi boka in nästa års v-boll, tråkigt att missa sånna här höjdpunkter :dance1:

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...