Krögarn Inlagd September 23, 2009 Dela Inlagd September 23, 2009 Nä kim. Det är välkommen ut ur garderoben och visa din kärlek till katoyer klubben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd September 23, 2009 Dela Inlagd September 23, 2009 Nä kim. Det är välkommen ut ur garderoben och visa din kärlek till katoyer klubben. Aha, det var "ut ur garderoben och visa din kärlek till katoyer"-klubben. he he Nja, kärlek är nog ett aningen för starkt uttryck i mitt fall, föredrar hundraprocentiga kvinnor. Visst har katoyer ofta fina stjärtar, men överdrivet kvinnliga rörelser, basröst mm är direkt avtändande tycker jag. Men som fotoobjekt funkar dom skitbra, finns inga mer exhibionistiska människor än katoyer. Och på bilder hörs ju inte rösten. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 23, 2009 Dela Inlagd September 23, 2009 Ja den däringa Broskan verkar ju ha stenkoll på katoyerna i Pattaya, namn, historia mm. Tänkte därför på kul passa på att kolla om han kan berätta något om dom här? Tack för bilderna Kim många som smyger omkring i dom kvarteren sen som du sa så är dom otroliga linslusar man behöver sällan fråga om man får ta en bild bara man är trevlig och inte ser ner på dom. Sara heter den översta eller har kallats för sen vet jag bara att blondinen hänger på Linda inte lika fyllig längre och är ett yaba head tror inte hon platsar på Jenny Star längre. Damma gärna av lite fle bilder ifall du har //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd September 23, 2009 Dela Inlagd September 23, 2009 Damma gärna av lite fle bilder ifall du har //Broskan Jag har massvis med katoybilder men dom flesta fotade i Phuket. Inte lika många från Pattaya men åtminstone några till har jag. Ska gräva fram och posta dom när jag får tid. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 23, 2009 Dela Inlagd September 23, 2009 Tjänare Kim ,verkligen trevligt att du kommer in på tråden med underbara pics. Och detta kan man se mer av,bara att gå in i dina förråd å dela med dig. Ja säger det en gång till,skit kul att du är inne och delar med dig Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd September 24, 2009 Dela Inlagd September 24, 2009 Balut Power, clion mfl.. dreggla inte ner tangentbordet nu http://www.youtube.com/watch?v=tXxRjC5C7e8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 24, 2009 Dela Inlagd September 24, 2009 Ha HA den va bra Knasen behöver inget morgonkaffe nu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 24, 2009 Dela Inlagd September 24, 2009 http://www.ladyboydating.net för er som är desperata. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd September 24, 2009 Trådstartare Dela Inlagd September 24, 2009 http://www.ladyboydating.net för er som är desperata. Alla tiders Surin, visste inte att du hade kunskaper inom detta område oxå. Bra jobbat http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd September 24, 2009 Dela Inlagd September 24, 2009 Balut Power, clion mfl.. dreggla inte ner tangentbordet nu http://www.youtube.com/watch?v=tXxRjC5C7e8 Ja, du Knasen, nu fick jag börja dagen med ett riktigt gott skratt, väckte antagligen grannarna men vad gör det. den glada gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd September 24, 2009 Dela Inlagd September 24, 2009 Här ett par Pattaya-katoyer jag tydligen fotograferat i feb 2006 enligt exifdatan. Kompisar till Broskan? Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 24, 2009 Dela Inlagd September 24, 2009 Härligt,härligt nu är SurinP3 inne och delar med sig från sina arkiv,underbart Kim SurinP3 Mera av detta Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 24, 2009 Dela Inlagd September 24, 2009 för mycket spackel "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd September 24, 2009 Dela Inlagd September 24, 2009 Allt blir inte som man skulle vilja att det blev. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 24, 2009 Dela Inlagd September 24, 2009 F*n, den där bilden skrämde hela familjen här... OCH grannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 24, 2009 Dela Inlagd September 24, 2009 Håller med Enis det ska va klass på pojkarna om man ska glo inga skräcködlor basta När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd September 24, 2009 Dela Inlagd September 24, 2009 Allt blir inte som man skulle vilja att det blev. hahahahahahahaha member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 24, 2009 Dela Inlagd September 24, 2009 Dags för lite nytt igen. Börjar med en "bekant" från Guess Bar i BKK som jag träffade i mars i år som kallas för Gate en supertrevlig doja. Sen så har Guess Bar fått nya uniformer nu i september ser stiligt ut. Inte mina bilder ägarinnan har själv delat ut dom det är hon som håller i ett par glasögon. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 26, 2009 Dela Inlagd September 26, 2009 Dagens sötnos hade en utstrålning som hette duga Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 26, 2009 Dela Inlagd September 26, 2009 Snyggt Lamai64 nu har du hamnat rätt mera sånt //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd September 26, 2009 Dela Inlagd September 26, 2009 Sen så har Guess Bar fått nya uniformer nu i september ser stiligt ut. Inte mina bilder ägarinnan har själv delat ut dom det är hon som håller i ett par glasögon. //Broskan Den där "ägarinnan" ser ut som en jag fotade under ett födelsedagsparty en nyårsafton i Pattaya. Ska lägga ut en bild om jag kommer ihåg det när jag är hemma igen (är på jobbet nu). Så får Broskan bedömma om jag inbillar mig eller om det verkligen är samma person. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jojje Inlagd September 26, 2009 Dela Inlagd September 26, 2009 Dagens sötnos hade en utstrålning som hette duga Henne känner jag igen (även min fru:)) Skall kolla igenom lite med mina foton. Frugan blir säkert sur:( Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda. Mark Twain Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd September 26, 2009 Dela Inlagd September 26, 2009 Den där "ägarinnan" ser ut som en jag fotade under ett födelsedagsparty en nyårsafton i Pattaya. Ska lägga ut en bild om jag kommer ihåg det när jag är hemma igen (är på jobbet nu). Så får Broskan bedömma om jag inbillar mig eller om det verkligen är samma person. Är det "ägarinna" eller ägarinna? Ser väldigt trevlig ut... Men är det en doja så får det va... BP är säkert sugen isf.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd September 26, 2009 Dela Inlagd September 26, 2009 Slänger in en gammal tagen utanför Tiffanys member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd September 27, 2009 Dela Inlagd September 27, 2009 Ägarinnan, eller inte? "Hon" eller hon? Broskan får frågan. Sedan hittade jag pics på ett par Pattayadojjor till. Säkert gamla bekanta till Broskan, eller? Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts