Guest Lappen Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 BTT var är du?? Din drömtråd har startats Ja vad ska man säga... Helt klart snygga men jag tror jag håller mig på min sida så inte frugan klipper av han i vredes mod Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Ja jag håller med Lappen. Men det vanligaste är nog att den Bits av Så Nej nej dom är inte alls snygga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Ja Lappen va ska jag säga.Det verkar som du börjar fatta Btts skämt o språk När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Clion fick du länken eller du kanske svimmade av nu. Den här rödtoppen är ju ett extremfall det är väl så pass att en del tjejer blir avundsjuka på kropp/utseende. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Quote Men det vanligaste är nog att den Bits av Ja men då kanske man får hoppas att det är skönt några sekunder innan den bits av Quote Ja Lappen va ska jag säga.Det verkar som du börjar fatta Btts skämt o språk Varför tror du inte att jag gjort det tidigare? Bara för vi munhuggs betyder inte att jag inte förstår hans skämt och tjat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Jo tonen i dina medelande är lugnare nu BROSKAN felmedelande Adressen kan inte hittas :fan1: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 22, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2009 Hade ett par kort till på godingen http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 HERREGUD DOM ÄR JU SNYGGARE ÄN RIKTIGA TJEJER När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 22, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2009 Quote HERREGUD DOM ÄR JU SNYGGARE ÄN RIKTIGA TJEJER Herr Clion Vi kanske skall hälsa på "tjejen" i december, har PM:a beviset till dig http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Jag vill se också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Och jag med Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Quote Herr Clion Vi kanske skall hälsa på "tjejen" i december, har PM:a beviset till dig Snälla,kan du PM:a till mig också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Börjar bli som "Thaimassage"-tråden inne på flashback det här. PM "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 22, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2009 Quote Och jag med Mvh Måne Men måne då, trodde inte du gillade sånt http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Behöver inga bevis! Är redan kär :Drogar-Love(LBG): :Drogar-Love(LBG): :Drogar-Love(LBG): “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Nu gick kärleken över Mvh Måne men tack för pm:et Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Quote Nu gick kärleken över Mvh Måne men tack för pm:et F..n kan inte öppna mitt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Quote Nu gick kärleken över Mvh Måne men tack för pm:et Haha...min med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 22, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2009 Quote F..n kan inte öppna mitt Kopiera länken till webbläsaren http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BanFang Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Jamen dööh hallåå. Jag har inte fått ett PM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Du var ju inte intresserad Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Det funka när man kopierade adressen till adressfältet JA FY FAN VA ÄCKLIGT.Vi hoppar besöket När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Ni har glömt mig också BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 22, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 22, 2009 Quote JA FY FAN VA ÄCKLIGT.Vi hoppar besöket Herr Clion, har du blivit känslig nu http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 22, 2009 Dela Inlagd Juli 22, 2009 Ja ibland kan sanningen förstöra det roliga //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts