Farang Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 Det var det värd, att logga in Jupp, det var det värt, alltid kul med egenfilmat member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd September 13, 2009 Dela Inlagd September 13, 2009 ...då kör vi nästa i samma kategori.också en repost.en liten varning dock...filmen innehåller några hönor oxå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd September 20, 2009 Trådstartare Dela Inlagd September 20, 2009 Nu var det dax för en goding igen http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 20, 2009 Dela Inlagd September 20, 2009 (ändrad) Dammar av ett par gamla bilder från arkivet från Limmatquai 80 på Soi Diamond 1987 det får väl kallas gårdagens grabb Första bilden är bara ett urklipp från Pattaya Mail från förr Bra pris för bersen på A Go Go 29baht //Broskan Ändrades September 20, 2009 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 20, 2009 Dela Inlagd September 20, 2009 ååååååååå När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 20, 2009 Dela Inlagd September 20, 2009 Balut Power,det där kallar ja för en riktig goding.F-n va snygga de är Man kommer att drömma skönt inatt den saken är klar tack BP.Har haft lite problem med sömnen senaste tiden Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd September 20, 2009 Trådstartare Dela Inlagd September 20, 2009 Balut Power,det där kallar ja för en riktig goding.F-n va snygga de är Man kommer att drömma skönt inatt den saken är klar tack BP.Har haft lite problem med sömnen senaste tiden Mvh Maitan Vi får hälsa på Emma till vintern, eller hur Maitan? http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 20, 2009 Dela Inlagd September 20, 2009 Balut Power den inbjudan gillar jag,får hitta på en bra ursäkt här hemma bara. Sånt här får man inte missa. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 20, 2009 Dela Inlagd September 20, 2009 hon nom menar du maitan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd September 20, 2009 Dela Inlagd September 20, 2009 Hmm..trodde Emma inte var i branschen längre. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 20, 2009 Dela Inlagd September 20, 2009 sweden tala uttt känner du henne/honnom När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd September 20, 2009 Trådstartare Dela Inlagd September 20, 2009 (ändrad) Tack Farang, nu fick jag söndagens skratt Ändrades September 20, 2009 av Balut Power http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 20, 2009 Dela Inlagd September 20, 2009 Jadå men fan va hon såg elak ut när hon kom på sin leksaks chopper //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 20, 2009 Dela Inlagd September 20, 2009 Hmm..trodde Emma inte var i branschen längre. Jodå hon var på plats i april så vi får väl se i dec. Hon har visst en ryss som sponsor nu efter att svensken tröttnade "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd September 20, 2009 Dela Inlagd September 20, 2009 Gammal bild, men har för mig att nån på TT sa att Emma var med här nånstans? member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 20, 2009 Dela Inlagd September 20, 2009 farang du är härmed medlem i twinklubben grattis din räv När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd September 20, 2009 Dela Inlagd September 20, 2009 Snarlik Emma, men tror inte det är hon. Alltså tjejen andra från höger.. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 20, 2009 Dela Inlagd September 20, 2009 Det är Emma som nr 2 från vänster. En gammal bild från tiden när Jenny Star Bar körde tema kvällar med kontorsuniform, skolkuniform och sjuksysterkläder mm //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd September 20, 2009 Dela Inlagd September 20, 2009 skål tll er alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd September 20, 2009 Dela Inlagd September 20, 2009 Gott i gott g00t Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 21, 2009 Dela Inlagd September 21, 2009 Ja Farang och resten av gänget detta är.. se på morron. Nu blir det den 10/10 kl 15,00 som ja Jan L Möljis med våra Presskort och ser på WollyBoll det skall bli intressant. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd September 22, 2009 Dela Inlagd September 22, 2009 självklart menade jag vänster haha... Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd September 22, 2009 Dela Inlagd September 22, 2009 Ja den däringa Broskan verkar ju ha stenkoll på katoyerna i Pattaya, namn, historia mm. Tänkte därför på kul passa på att kolla om han kan berätta något om dom här? Bilderna tog jag för övrigt vid Jenny Star Bar i maj 2005. Tar du dom här så kanske jag eventuellt hittar fler gamla bilder att gissa vidare på. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 23, 2009 Dela Inlagd September 23, 2009 välkommen i klubben Kim När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd September 23, 2009 Dela Inlagd September 23, 2009 välkommen i klubben Kim Tackar! Men vad mer exakt är det för klubb? "vi som har postat i dagens grabb tråden"-klubben eller? Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts