Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Dagens "grabb" !!

Balut Power

Recommended Posts

• Svar 933
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Broskan

108

• Balut Power

108

• Avregistrerad clion

99

• Maitan

44

Åh jag bara älskar Katoyer. Så sexiga och de vet verkligen hur en man vill bli omhändertagen.;)

En liten lustig historia som en "bekant" berättade är när han provat en nyopererad Katoey i Pattis så var det den första "kvinna" han tryckt som var tightare fram än bak...

Fler bilder tack.

Ändrades av ITOY
Dela på andra sajter

Jo dom, men jag skickde bara ett till dig :na:

va då hade han 2 snasar på dom andra korten :dance1:

ja skicka dom också då :preved:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ha ha ha ha :preved::blink:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Balut Power det känns som att vi kommer ner för sent till allt

Best LB Dancer Contest will be held in Pattaya 22.09.09

Lägger in några bilder från Best LB Dancer Contest Goldfinger Pattaya 2007 som jag var på tongue.gif

Vinnaren den gången kom från Guess Bar i Bangkok tror det är hon som hänger i upp och ner (Jenny)

dance2007_1.jpg

dance2007_2.jpg

dance2007_3.jpg

//Broskan

Ändrades av Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

härligt broskan dan e räddad :blink::blink::crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Ska dra mitt bästa minne, och enda (?) från en katoy-bar.

Hade inte varit i Pattis så länge, och ännu inte fattat att dom snyggaste samt bäst (sämst) klädda tjejerna var killar. Dom flesta agogo had jag gått igenom, hade mina favoriter men denna kväll tänkte jag testa en ny. Gick och spanade på Walking och upp till väbster på en soi såg jag en med en massa skitsnygga brudar utanför. Så Farang styrde stegen ditåt och blev välvilligt indragen. Satte mig i en soffa, var mörkt därinne, och fick 4 brudar vid sidan av mig samtidigt. 2 på varje sida. Beställde en Chang, det hade dom inte så tog en Heinecken istället, brudarna tafsade överallt så stämningen var på topp trots missödet med changen. Medans jag väntar på ölen så börjar ögonen vänja sig vid mörkret, och började kolla på bruden som dansade på scenen. Efter ett tag reagerade jag, wtf det är ju en ladyboy, varför har dom en sån här inne? ? ? Vänder mig om för att snacka med brudarna som tafsar... Va faaaan, det är ju killar dom med... och i den vevan kom ölen samtidigt som jag rusar ut och skriker, I have go wrong place :bag:

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Dela på andra sajter

Härligt Clirre, att du gör lite förarbete inför resan :mdr:

Skiter numera i om dom är katoyer eller ej när jag är ute. Blev mest imponerad av att Clion hittade en dojja-tub med musik av Carabao. Kul titel med på denna sång, Made in Thailand, blir lite tvetydigt här =)

Dela på andra sajter

Snyggt Clirre där börjar jag och Power semestern kan inte bli bättre start :P

Men du kanske har vägarna förbi BKK den 13e dec ifall ni ska resa neråt landet whistle.gif

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Skiter numera i om dom är katoyer eller ej när jag är ute. Blev mest imponerad av att Clion hittade en dojja-tub med musik av Carabao. Kul titel med på denna sång, Made in Thailand, blir lite tvetydigt här =)

Det går tydligen att lära gammla hundar at sitta :whistle:

Dela på andra sajter

Vet inte om jag postat denna tidigare eller ej, skiter i vilket.

Jag och en grabb på soi 8

post-3190-125222495833_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Vet inte om jag postat denna tidigare eller ej, skiter i vilket.

Jag och en grabb på soi 8

Hur var "han" i sängen? Får han utforska grottan din eller bara tvärtom? Eller blev det bara slickepinne?

Dela på andra sajter

Hur var "han" i sängen? Får han utforska grottan din eller bara tvärtom? Eller blev det bara slickepinne?

Tjabba ITOY. Ärligt talat har jag ingen aning om svaren på dina frågor. Kvällen slutade med att jag tog in på ett rum på soi Buakaow med hon som tog kortet. Hon var rakad och plaskvåt, donnan hemma på hotellrummet var skitsur på morgonen. Jag bara älskar Thailand...

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

här har du din favorit broskan :rolleyes::blink:

Dela på andra sajter

Clirre du hittar dom bättre än mig nu great.gif

Farangen det gör inget med repriser i en så lång tråd, den du träffade jobbade säkert i en vanlig tjejbar va.

Hon hade inte dom där utmärkande dojdragen som många har, en söt och glad prick så du skötte väl korten rätt ;)

//Broskan

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...