Jump to content

Öppen grupp  ·  139 medlemmar

Nightlife
IGNORERAD

Dagens "grabb" !!

Balut Power

Recommended Posts

• Svar 933
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Broskan

108

• Balut Power

108

• Avregistrerad clion

99

• Maitan

44

Avregistrerad clion

sötnos glimten finns det mer??? :rolleyes:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Snyggt Glimten, kan förstå att att Tata från Ezy Bar är din typ (tatueringarna) ;)

Ezy Bar blir det besök på i vinter igen bra ställe sent på natten för han Karl som har stället är

inte så noga med att stänga vid 03, sen har han ett enormt musikarkiv och vi gjorde allt för att

hitta internationell musik som han inte hade men fick se oss besegrade.

Så Clion där blir det ett besök i vinter hoppas jag :P

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

BROSKAN DU KÄNNER ALLA :o:blink::clapping:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

jag längtar :o:mdr:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

va det samma kille som glimten la in han till vänster eller hooooon :crazy:

Dela på andra sajter

Jag tror nog Clion tar hem den kampen för hon är visst svag för långtradarchaffiser och truckförare.

Hon jobbade ju på byggmarknaden innan som truckförare så han kommer väl imponera med sitt truck kort ;)

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

Dela på andra sajter

Snyggt Glimten, kan förstå att att Tata från Ezy Bar är din typ (tatueringarna) ;)

Ezy Bar blir det besök på i vinter igen bra ställe sent på natten för han Karl som har stället är

inte så noga med att stänga vid 03, sen har han ett enormt musikarkiv och vi gjorde allt för att

hitta internationell musik som han inte hade men fick se oss besegrade.

Så Clion där blir det ett besök i vinter hoppas jag :P

//Broskan

Tjena Broskan

Jag träffade en Carl i pattis för ett par år sedan,han hade ett ställe bredvid insomnia.

Och senare en bar på 6an granne med Bee bar.Och hade precis som du säger ett gigantiskt musik arkiv.

Stor och kraftig man,Kan det mot förmodan vara samma? På bägge hans ställen var pojk/flickor ett vanligt inslag.. :yes:

Han var från england,möjligen wales.Tappade tyvärr kontakten med honom.

Hade vart trevligt att titta till den filuren igen.

Mvh.Frazze

Dela på andra sajter

<p class='citation'>Quote</p><div class="blockquote"><div class='quote'>Ja jävlar i min låda vilka snyggingar, men är den första verkligen en katoy.helt klart jävligt imponerad.</div></div>

100 % säker, har bildbevis :D:dance1:

Dom skulle vara kul att se :preved:

Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...