PlayTheGame Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 (ändrad) Jo, skulle jag prova nån gång så fick det gärna bli med hennom Tror den korrekta termen skall vara "det". Ändrades Augusti 1, 2009 av PlayTheGame "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Tror den korrekta termen skall vara "det". DET tror jag inte, det är en sak och inte en person. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Vi kan väl inte kalla en sån skönhet för det eller hur lite hyfs måste vi väl ha //Broskan Ps. På vilken bar jobbade hon? Jenny Star eller det såg ut på bilden att det var innan den baren "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 F-låt.. Tjej eller inte, hur som helst så ser han/hon bra ut. "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 F-låt.. Tjej eller inte, hur som helst så ser han/hon bra ut. Ursäkten godtagen, blev lite irriterad då sista jag hörde från en familjemedlem när jag skaffat thaitjej var vad skall du med något sådant till. Ingen glädje, ingen lyckönskan, bara ett ifrågasättande om nått som lät som en sak. Just de ja, har inte pratat med "familjen" sedan dess... Och ta mig fan, saknar dom inte heller. member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 hahaha verkar nästan vara många som vill komma ut ur garderoben när man läser denna tråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Augusti 2, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 2, 2009 hahaha verkar nästan vara många som vill komma ut ur garderoben när man läser denna tråd Bättre sent än aldrig http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 2, 2009 Dela Inlagd Augusti 2, 2009 Det här är Sonya som just nu jobbar i Phuket //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 2, 2009 Dela Inlagd Augusti 2, 2009 Duger i krig "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Augusti 2, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 2, 2009 Broskan + Clion, det blir en riktig rundresa till vintern om vi skall hinna med alla ställen där det finns godingar http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Tata och Dada från Ezy Bar på Soi BJ Walking Street passande namn på den soien //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 (ändrad) Här är en som har tagit steget fullt ut Liza ägarinnan/ägaren av Zodiac cabaret Lamai Beach //Broskan Har du mera bilder på henne Broskan? Hur gammal är hon ? Mvh M-C Ändrades Augusti 3, 2009 av Magnus-Chumphae Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Jag tror hon fyller 27 i år. Jag har ett par till men dom är från hennes show och inte så bra men jag kan lägga in om du vill //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Så har det kommit en request från en trogen besökare i tråden som ville se mer av Liza Tyvärr så ser dom ju sämre ut med allt spackel under showerna Jag får inte visa mitt ansikte för min fru Så här ser bilderna ut när man har Herr Chang skräck men den är ju helt ok ändå //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Så har det kommit en request från en trogen besökare i tråden som ville se mer av Liza Tyvärr så ser dom ju sämre ut med allt spackel under showerna Jag får inte visa mitt ansikte för min fru Så här ser bilderna ut när man har Herr Chang skräck men den är ju helt ok ändå //Broskan Hon är läcker även på dessa bilder men på dom första var hon fantastisk sexig! Mvh M-C Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Augusti 3, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Magnus-Chumphae Är du nere till vintern, i så fall kan du hänga med på "grabbsightseeing" http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Magnus-Chumphae Är du nere till vintern, i så fall kan du hänga med på "grabbsightseeing" Är tyvärr inte nere till vintern synd...fast om jag var där skulle nog frun skära halsen av mig om jag gick på ett sådant äventyr. Men hon var frestande Mvh Magnus-Chumphae Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Han! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Men jag tackar för inbjudan Mvh Magnus-Chumphae Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Ja jag säger bara det, det verkar vara en massa tvestjärtar som har klivit ut i sina vrån. Visst är dom snygga, men om man skulle hamna med dom på hotelrummet och snabeln skulle komma fram då skulle grabben inte visa sig på en vecka hur mycket socker man än lockar han med. Men visst broskan bild på hon/han som klippt sig den skulle man torska på utan att man visste. Hmm man kanske redan har torskat utan att man vet om det, jag vet en som torska utan att han visste det fick han reda på i baren. Men han brydde sig inte utan sa att det var den bästa trumpetjonglören han vart med, fast säger man nåt till han hemma i Svedala då skall det tystas ner Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Här får du den sista bilden Magnus, den här tog vi i Pattaya bilden togs med mobilen därav kvaliteten //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Ok tackar man blir häpen över resultatet i några fall skulle vara svårt att se att dom är opererade! Mvh Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magnus-Chumphae Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Ja jag säger bara det, det verkar vara en massa tvestjärtar som har klivit ut i sina vrån. Visst är dom snygga, men om man skulle hamna med dom på hotelrummet och snabeln skulle komma fram då skulle grabben inte visa sig på en vecka hur mycket socker man än lockar han med. Men visst broskan bild på hon/han som klippt sig den skulle man torska på utan att man visste. Hmm man kanske redan har torskat utan att man vet om det, jag vet en som torska utan att han visste det fick han reda på i baren. Men han brydde sig inte utan sa att det var den bästa trumpetjonglören han vart med, fast säger man nåt till han hemma i Svedala då skall det tystas ner Mvh Nerike Du ser Nerike en fördel med att vara gift och trogen man riskerar inte att ta fel men du kanske saknar spänningen Mvh Magnus-Chumphae Magnus-Chumphae Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Magnus...c.. Då jag har en tjej sedan 5 år tillbaka så skulle jag inte tro att jag skulle få gå på några spännanden ställen utan henne. Men som sagt det hon inte vet skadar inte, vad vi grabbar gör på dagtid för på kvällen är det uteslutet att man skulle få gå själv. Det bästa är när man är ett gäng där tjejer känner varandra, då kan dom gå ut och och vi grabbar kan gå ut och äta. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Tjänare gubbar här finns det en karta till. Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts