AnOnYm Inlagd Juli 30, 2009 Dela Inlagd Juli 30, 2009 Kan det varit på Gristorget? Gristorget ? känner inte igen det , det var en eller möjligen två kvarter innan Ermita , när man kom söderifrån . ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jojje Inlagd Juli 30, 2009 Dela Inlagd Juli 30, 2009 Nice Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda. Mark Twain Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Juli 30, 2009 Dela Inlagd Juli 30, 2009 Gristorget strax söder om GoGo baren Fire House. Runt omkring och på gristorget fanns det Dojjor. Jag gick mest på fire house o pitstop, två fina kulturställen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Juli 30, 2009 Dela Inlagd Juli 30, 2009 På "Broskan´s" begäran .. NICKY .. hon är väl minst lika känd som "Emma & Areeya" vid det här laget! ChokeDee!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 30, 2009 Dela Inlagd Juli 30, 2009 Gristorget strax söder om GoGo baren Fire House. Runt omkring och på gristorget fanns det Dojjor. Jag gick mest på fire house o pitstop, två fina kulturställen Ja du erik-sson, de va tider de när barerna på MH.Del Pilar var öppna. Fy tusan vad jag och kompisen blev besvikna när vi kom till Manila i slutet på Februari 1992 ( tror jag det var ) och nästan varenda bar var stängd. Vi brukade bo på Romansa Lodge på Santa Monica street som låg i samma byggnad som Firehouse. Och som sagt var så var ju PigSquare ett roligt ställe, Även om toan var vedevärdig BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Juli 30, 2009 Dela Inlagd Juli 30, 2009 Stefan 5300 Du skall veta vad jag har letat här hemma efter en t-shirt från gristorget, kan inte hitta den. Tror den skulle ge ett bra pris för den vid en försäljning. Första resan ned till boracay i början 80 talet var fin secken paradis ö det va då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 31, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2009 Stefan 5300 Du skall veta vad jag har letat här hemma efter en t-shirt från gristorget, kan inte hitta den. Tror den skulle ge ett bra pris för den vid en försäljning. Första resan ned till boracay i början 80 talet var fin secken paradis ö det va då. Ja, den måste det vara båda samlar- och nostalgivärde på http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 31, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2009 Baklan från Flappis.. Hmm nu driver du med oss igen.. Om inte annat, så var är Flappis? Flappis = Filippinerna http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 31, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 31, 2009 En påminnelse till alla medlemmar i Stockholmsområdet, glöm ej Pridefestivalen nu i helgen. Det kanske dyker upp nån snygg billyboysare oxå http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 31, 2009 Dela Inlagd Juli 31, 2009 Har ett par bilder jag tog för ett par år sen under Pride Bilderna här under kanske inte klarar censuren men liknande bilder visar ju även Aftonbladet under Pride så vi får väl se om man får respass från MPR nu. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 31, 2009 Dela Inlagd Juli 31, 2009 Härligt Härlgt.var på en träff för en hammarby stolle vid namn Knasen.Jag chang krögarn hakoncnx bibben + några till.men väldigt vad klena 08 är ja han e från Uppsala men de e ju nästgårds.glad prick men hade lite svårtpå slutet. ja det var väl resan som tog ut sin rättja se dessa bajrare sen får man ta med honom på fin fotboll på sönda enl hans önskan he he.han jobbar som lastare på arlanda.tjata på han att möta upp 28/12 vi får se enl honom När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 En kille jag träffade på Walking Street member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Augusti 1, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Farang Det var en riktig stänkare http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Ja tack för bilderna du ser riktigt nöjd ut //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Hur kändes snabeln med tanke på hur du håller handen på sista bilden "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Enis den va bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Augusti 1, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Hur kändes snabeln med tanke på hur du håller handen på sista bilden Det är bara att testa nästa gång du är nere http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Ja du Clion snart står du och jag där också på walking med nåt vackert och Balut Power tar bilder. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 JA VAD EN LÄNGTAR När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Farangs bilder starker val teorin att vi alla egentligen ar bisexuella och att det ar omgivningen som gor att de flesta blir heterosexuella . Personligen tycker jag att hon/han ar snyggare an minst 99% av alla brudar jag sett bland barerna i Ptt/Bkk. Uppfattningen i den senaste tidens inlagg om hur tufft det ar att vara tillsammans med en thailandska i Sverige pga omgivningens fordomar skulle nog blekna dock om man kom hem med henne/honom till Kristinehamn :0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Hur kändes snabeln med tanke på hur du håller handen på sista bilden Ahhhhhhh, härligt att det inte bara är jag som kan erkänna sin nyfikenhet member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 (ändrad) Ahhhhhhh, härligt att det inte bara är jag som kan erkänna sin nyfikenhet touché Ändrades Augusti 1, 2009 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Jag tycker den lille killen i blå t-shirt e go när han håller för ögonen när nåt barbröstat går förbi på ett par av pride-bilderna, de e uppfostran de! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Augusti 1, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Och jag blev "kär" i Farangs donna http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Och jag blev "kär" i Farangs donna Jo, skulle jag prova nån gång så fick det gärna bli med hennom member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts