Galten Inlagd Juli 18, 2009 Dela Inlagd Juli 18, 2009 Vi anländer till Bangkok om en vecka och funderar på skor. Problemet för min del är att jag har lite bred framfot och finner oftast inte bra skor i vanliga affärer. Hur är det med sådant i Bangkok menar affärer med bredare sortiment? Det jag sett hittills i Thailand har inte passat. Skomakare finns det sådant kvar där? Ps mitt inlägg om fötter hamnade först i boende och resa så jag kopierade detta hit. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Juli 18, 2009 Dela Inlagd Juli 18, 2009 Såg Joints storlek på skor... Svarten har liknade problem... men de senaste två resorna har han lyckats hittar skor på MBK och vid Pratoo Nam. --- För några år sen såg jag en skomakare vid Sukhumwit, nära svenska ambassaden. Men jag vet inte hur det är nu. Fanns en i Ubon, för två år sen. Skulle tro att den är kvar. Såg att det har öppnats en i Roi-Ett. om det t.o.m finns i Roi-Ett så borde det finnas i de flesta städerna... säger en Roi-Ett-bo. Mvh Magrood "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juli 18, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2009 Tackar MBK vid Pratoo Nam skall vi prova. Kör gärna också med hålfotsinlägg. Ett inlägg kostar här 800 kronor så fick man tag på sådant billigare fotanpassad så skulle jag köpa flera. Hur är det med sådant Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 18, 2009 Dela Inlagd Juli 18, 2009 Går det inte att få skräddarsydda skor nånstans till ett rimligt pris ? I Korea så köpte jag skräddarsydda skor i ålskinn billigare än vad ett par vanliga skor skulle ha kostat i sverige. ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juli 18, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2009 QuoteGår det inte att få skräddarsydda skor nånstans till ett rimligt pris ? I Korea så köpte jag skräddarsydda skor i ålskinn billigare än vad ett par vanliga skor skulle ha kostat i sverige. Tycker också att det borde finnas skomakare med överkomliga priser. Kanske undanträngda till utanför turiststråken och då gäller bara och hitta dessa. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnOnYm Inlagd Juli 18, 2009 Dela Inlagd Juli 18, 2009 Här lär du finna vad du söker .. http://answers.googl.../id/706708.html ไม่ระบุชื่อ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juli 18, 2009 Dela Inlagd Juli 18, 2009 Mja, att behöva gå omkring i skor av ålarens kan ju inte vara så käckt, kan tänka mig hur di doftar efter en vecka. Foppa Arne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 QuoteVi anländer till Bangkok om en vecka och funderar på skor. Problemet för min del är att jag har lite bred framfot och finner oftast inte bra skor i vanliga affärer. Hur är det med sådant i Bangkok menar affärer med bredare sortiment? Det jag sett hittills i Thailand har inte passat. Skomakare finns det sådant kvar där? Ps mitt inlägg om fötter hamnade först i boende och resa så jag kopierade detta hit. Om du ska ha måttbeställda skor kan jag rekommendera: Racha Bootery i Pratunam Center butik nummer 041 på Ground floor Han öppnar inte före vid ca. 14.00 och hans butik ser inte mycket ut för världen, men han gör riktigt bra skor. Boots kostade sist 2500 THB (2008) Tel. 089-4852126 Lycka till. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juli 19, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 19, 2009 Om du ska ha måttbeställda skor kan jag rekommendera: Racha Bootery i Pratunam Center butik nummer 041 på Ground floor Han öppnar inte före vid ca. 14.00 och hans butik ser inte mycket ut för världen, men han gör riktigt bra skor. Boots kostade sist 2500 THB (2008) Tel. 089-4852126 Lycka till. Äntligen en adress. någon mer? Tjejens syster arbetar i en fotoaffär i pratunam mitt i stöket så hon borde hitta till Racha Bootery i Pratunam Center butik nummer 041 på Ground floor. Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LungAlahato Inlagd Juli 20, 2009 Dela Inlagd Juli 20, 2009 Har liknande problem men hittade ett par tofflor i BigC 2007 som jag anvander dagligen forfarande aven hemma i Sverige(tvattstugan osv.) Arto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte Inlagd Juli 20, 2009 Dela Inlagd Juli 20, 2009 QuoteMja, att behöva gå omkring i skor av ålarens kan ju inte vara så käckt, kan tänka mig hur di doftar efter en vecka. Foppa Arne Var inte så negativ, Arne. På den veckan bör man kunna attrahera ihop katter till en hel päls åt flickvännen! När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar. Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban_kog_wat Inlagd Juli 21, 2009 Dela Inlagd Juli 21, 2009 Tonys Bootery Sukhumvit 198 bear soi 10 www.tonyboot.com Har sytt golf dojjor åt mig och kompisar i sverige. // Baan mai-mii, mai.mii mai.mii Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.