Arnold Layne Inlagd Mars 14, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2021 Ritchie Family eller Ritchie Blackmore...hör ingen skillnad på dom 🤣 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 14, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2021 Dwight Twilley och Phil Seymour i gott samarbete. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Mars 14, 2021 Dela Inlagd Mars 14, 2021 8 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Har en kompis som ochså är helfrälst i dom och som har följt dom på några turnéer ... själv har jag sett dom två gånger i Helsingborg och gillade skarpt den upplevelsen Om en av gångerna i Helsingborg var 2001 var jag också där. Dom kom inte till Stockholm den turnén så då tog jag tåget ner. Nu bor jag i Blekinge så det är Malmö som gäller i oktober. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 15, 2021 Dela Inlagd Mars 15, 2021 Måndagen inledes med skivan Time av ELO. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 15, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2021 Rock och röj är det nu...första studioalbumet med Ormet Kruper. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 15, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 15, 2021 (ändrad) . Ändrades Mars 15, 2021 av Arnold Layne If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 15, 2021 Dela Inlagd Mars 15, 2021 Fortsätter mitt arbete med att sortera skivor å då dök denna upp.... Hade glömt bort den först och trodde det var en av alla de "eurodiscoskivor", som jag så skämmigt köpte på 90-talet, men nej, det här var riktigt bra...... Ngn form av blandning mellan "Britpop" (Oasis/Blur), klassisk americana (likt bandet America) och en stor dos Beatles också......💙 Sjukt bra och lustigt nog är de från Norge......👏👏👏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 15, 2021 Dela Inlagd Mars 15, 2021 Å i sorterandet dök även Evergray upp... Tom Englund från Gbg och hans ambitiösa projekt nådde tyvärr aldrig det världsstatus som de förtjänar men de är oerhört populära runt om i världen för alla de som har anamat "the Gothenburg sound", när det gäller hårdrock...... Tom Englund sålde denna fina gitarr till när han jobbade på M.U.G. (musik utan gränser) i Gbg......🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 16, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 16, 2021 Öser på med den här glada laxen denna ljuvliga morgon. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 16, 2021 Dela Inlagd Mars 16, 2021 Rolling Stones med Exiles on main street. En härlig blandning av rock, blues och country mm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 16, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 16, 2021 Andra vaxet av Traffic...och här har vi hjältar som typ Jim Capaldi och Steve Winwood. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 16, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 16, 2021 Mikael Wiehes projekt efter nedläggningen av Hoola Bandoola Band. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 16, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 16, 2021 Hårdrockande Saxons andra kaka...hängde med dom ett tag där i början. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 17, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 17, 2021 ZZ Tops bästa i mitt tycke...en skiva där dom tagit ut svängarna lite mera. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 17, 2021 Dela Inlagd Mars 17, 2021 2 timmar sedan, skrev Arnold Layne: ZZ Tops bästa i mitt tycke...en skiva där dom tagit ut svängarna lite mera. Jag gillar dom gubbstruttarna. Sett dom flera ggr. första gången på 80-talet. De kanske inte håller samma kvalitet nu som förr men vem gör det :-). Man är ju inte lovande längre, hehe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 17, 2021 Dela Inlagd Mars 17, 2021 (ändrad) Opeth. Svensk progressiv death metal med Mikael Åkerlund som frontfigur. Släppte denna skiva förra året i en engelsk och svensk version. Både melodiskt och ibland growlar Mikael men inte lika mycket som förr. Såg dom på cirkus, kanon förra året. In cauda venenum heter alstret. Ändrades Mars 17, 2021 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 17, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 17, 2021 Passande att koka potatis när man lyssnar på Magnum Bonum. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 17, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 17, 2021 Nu får det bli Gusten Grodslukare några varv. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 17, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 17, 2021 Ännu en platta med fyndiga texter...men efter den här började Västerås-pöjken svaja lite. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 18, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 18, 2021 En speedad och instrumental platta av supergitarristen Ronnie Montrose. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 18, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 18, 2021 En god Styx spinner på bra. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 18, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 18, 2021 Elvis Costellos spexiga men något besvärliga omslag. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 19, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 19, 2021 Inviger Fredagen med country/blues rock. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 19, 2021 Dela Inlagd Mars 19, 2021 13 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Elvis Costellos spexiga men något besvärliga omslag. Jag och polarna köpte skivor med häftiga omslag på 70-talet. Var nästan roligare än musiken ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 19, 2021 Dela Inlagd Mars 19, 2021 Vad händer när man blir gammal. Jag tycker Zara Larssons ny skiva är bra. Inte min vanliga musiksmak men hon har något i rösten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu