Arnold Layne Inlagd Mars 8, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 8, 2021 Kanadensarna fick fram mycket bra band...Streetheart är en i mängden. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 9, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 9, 2021 Musik direkt från hjärtat If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 9, 2021 Dela Inlagd Mars 9, 2021 LG Petrov (sångare) vek in klövarna i Entombed härom dagen. Hyllar honom med lite mangel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 9, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 9, 2021 Norsk metal kanske kan vara något att bita i. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 9, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 9, 2021 Head East är ett band som spelades redan i pojkrummet...klassar in bland AOR-musiken. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 9, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 9, 2021 En samling med mycket god blues. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 10, 2021 Dela Inlagd Mars 10, 2021 (ändrad) Canned Heat dessa sönderrökta gubbar rullar på med denna härliga bluesskiva från 1970. Ändrades Mars 10, 2021 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 10, 2021 Dela Inlagd Mars 10, 2021 The Cure med Disintegration från 1989 avslutar 80-talet med en fantastisk skiva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 10, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 10, 2021 Matar på med Tubes...lite säregen stil dom har. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 10, 2021 Dela Inlagd Mars 10, 2021 1 timme sedan, skrev Arnold Layne: Matar på med Tubes...lite säregen stil dom har. The Tubes är verkligen speciella men det är det som är så bra med dem.....7 Fee Waybill är ju en väldigt intressant sångare...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 11, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 11, 2021 Ett gäng supermusiker kan man väl påstå. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 11, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 11, 2021 Tung förlust i musikvärlden när den här rösten tystnade. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 FREDAG efter en tung arbetsvecka, ja den är ju inte slut än. Rush inleder med Fly by Night, första skivan med Neil Peart på trummor och mer progressiva än skivan innan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 King Crimson och deras höjdar skiva från 1969, In the Court of The Crimson King. Progressiv musik med lite jazz. Robert Fripp på gitarr och Greg Lake på sång och bas. 21th Century Schizoid Man är en klassiker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 (ändrad) Pink Floyd med skivan Animals frå 1977. Gillar den och bilden på ett kraftverk. Ändrades Mars 12, 2021 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 12, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 12, 2021 Röjer på med kanadensiska SAGA till att börja med. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 12, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 12, 2021 Proggig mix av olika musikstilar...denna platta har kommit ut i fem olika olika namn och omslag...Mike och Sally Oldfield är med och gör skivan lite smått magisk. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 13, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 13, 2021 En annan före detta Kansas-Nisse...gitarristen Kerry Livgren ...på några av spåren lägger Ronnie James Dio på lite krydda. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 13, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 13, 2021 Lugn och harmonisk rock...deras sista alster från 70-talet. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 13, 2021 Dela Inlagd Mars 13, 2021 Lyssnar på en av alla mina skivor med "Dive"...... Undrar varför de inte blev stora men det kan väl vara så att min smak är lite eklektisk, likt deras musik.... Underbart musikaliskt iaf och med en fantastisk sångare med ett lika coolt namn.... Chris Lancelot.......👏 Det hade jag velat heta.....😉 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 14, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2021 Rotade långt ner i högen och där fann jag en hesröstad Kim Carnes. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 14, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2021 12 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Lyssnar på en av alla mina skivor med "Dive"...... Undrar varför de inte blev stora men det kan väl vara så att min smak är lite eklektisk, likt deras musik.... Underbart musikaliskt iaf och med en fantastisk sångare med ett lika coolt namn.... Chris Lancelot.......👏 Det hade jag velat heta.....😉 Den plattan har jag stående någonstans .... längesedan den snurrade ... kanske dags att göra en avdamning If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Mars 14, 2021 Dela Inlagd Mars 14, 2021 On 2021-03-12 at 14:18, skrev Arnold Layne: Röjer på med kanadensiska SAGA till att börja med. Mitt absoluta favoritband som jag sett live närmare 20 gånger. Senast i februari förra året precis innan coronan slog till. Sedan blev dom tvugna att avbryta turnén 10 dagar senare när dom var i Tyskland. Nya spelningar i oktober, jag har redan köpt biljett. 😎 Ny skiva kom i fredags, Symmetry, som är akustiska versioner av gamla låtar. Ett exempel: "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 14, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2021 1 timme sedan, skrev NiceBeaver: Mitt absoluta favoritband som jag sett live närmare 20 gånger. Senast i februari förra året precis innan coronan slog till. Sedan blev dom tvugna att avbryta turnén 10 dagar senare när dom var i Tyskland. Nya spelningar i oktober, jag har redan köpt biljett. 😎 Ny skiva kom i fredags, Symmetry, som är akustiska versioner av gamla låtar. Ett exempel: Har en kompis som ochså är helfrälst i dom och som har följt dom på några turnéer ... själv har jag sett dom två gånger i Helsingborg och gillade skarpt den upplevelsen If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Mars 14, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Mars 14, 2021 Detta är ju så underbart att man nästan ryser...Steve Marriott och Peter Frampton i debuten med Humble Pie...är absolut en platta man vill ta med sig till himlen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu