Peolito Inlagd Januari 14, 2021 Dela Inlagd Januari 14, 2021 2 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Har en given plats i hyllan...och på tallriken Var visst 75 den spelades in. Synd jag missade konserten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 14, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Januari 14, 2021 Värmer upp med bastu-rock innan föreningsmötet...samtidigt lite vemodig när jag nyligen fick veta att basisten i Vanilla Fudge och Cactus Tim Bogert har till himlen farit. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 14, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Januari 14, 2021 Fräcka Louise...också en läcker rockdonna. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Januari 14, 2021 Dela Inlagd Januari 14, 2021 On 2021-01-13 at 06:24, skrev Khonis: The Sounds. Gillar dem. Maja är cool. Utan att egentligen veta så tror jag att Maja inte tycker att hon va så cool,hon blev en pundare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 15, 2021 Dela Inlagd Januari 15, 2021 Procul Harem Exotic birds of fruit får inleda fredagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 15, 2021 Dela Inlagd Januari 15, 2021 Rockar på med Bob Seger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 15, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2021 Faktiskt ett jäkla röj på Johnny Diesel. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 15, 2021 Dela Inlagd Januari 15, 2021 Frankie Miller rockar med sin härliga stämma och känsla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 15, 2021 Dela Inlagd Januari 15, 2021 Elvis Costello, en hjälte. Skivan My Aim Is True som kom 77 har jag spelat sönder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 15, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2021 Bra film och bra musik. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 15, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2021 En Nazareth-platta som fick dåliga betyg när den släpptes...men jag tycker den låter hyfsad. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 15, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Januari 15, 2021 Elliott Murphy har varit flitig med att släppa många plattor...och även med att vara Sverige-besökare. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 16, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Januari 16, 2021 Ett riktigt mysigt gäng...hört rykten om att gruppnamnet ska parodiera Creedence Clearwater Revival. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 16, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Januari 16, 2021 Avnjuter en dubbel med keyboardisten i Yes. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Januari 16, 2021 Dela Inlagd Januari 16, 2021 In hell i´ll be in good company..... 🎵 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 16, 2021 Dela Inlagd Januari 16, 2021 Snart skall det bli middag men undertiden, så får en av världens bästa gitarrister (enligt min åsikt) fylla lägenheten med välljud.....💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Januari 16, 2021 Dela Inlagd Januari 16, 2021 (ändrad) On 2021-01-10 at 10:21, skrev Arnold Layne: Ralph Lundsten...kanske mest känd för sin filmmusik...finns en hel del mysiga skummerier här. Vet inte om jag nämt det tidigare med Ralph Lundsten? Men jag skrev i 9:an om elektronisk musik var då mest såld på Kraftwerk och Tangerine Dream ja detta var 1982 eller så! Min lärarinna drog ner betyget från 5:a till en 4:a i musik bara för att jag inte nämnde honom 😉 Men jag var då såld på elektronisk musik sen jag hörde Kraftwerk första gången tror det var när Man Machine släpptes 1978. Men tycker faktiskt Ralph Lundsten är lite mossig fortfarande.. Men helt ok.. Efter det har man varit allätare men snöar in hela tiden på elektronisk musik fortfarande och lyssnar nog mest nu på Ambient trance från Beatport gillar bolaget Mistique music... Ändrades Januari 16, 2021 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 17, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Januari 17, 2021 Dom spelar bra hårdrock med en lagom tyngd som passar mig perfekt. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 17, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Januari 17, 2021 (ändrad) Dom fick väl en skara med nya lyssnare i och med det här skivsläppet antar jag. Ändrades Januari 17, 2021 av Arnold Layne If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 17, 2021 Dela Inlagd Januari 17, 2021 9 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Dom fick väl en skara med nya lyssnare i och med det här skivsläppet antar jag. Jepp, den första jag lyssnade på. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 17, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Januari 17, 2021 Moon Martin har jag en handfull skivor ...han har lite kvar av sin rockabilly som han började med. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 17, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Januari 17, 2021 On 2020-12-22 at 08:15, skrev Peolito: Lite country rock på morgonen med Alabama. Jag kör en jag också...har ett par till med dom. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 18, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Januari 18, 2021 Smyger igång veckan med UFO. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 18, 2021 Dela Inlagd Januari 18, 2021 Behövde vakna till så det blir Led Zeppelin III från 1970. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 19, 2021 Dela Inlagd Januari 19, 2021 (ändrad) Lite engelsk pop från Manchester förgyller morgonen. Simply Red med Mick Hucknall. Ändrades Januari 19, 2021 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu