Arnold Layne Inlagd December 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 17, 2020 Tillhör absolut toppen av Asharnas plattor. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 17, 2020 Dela Inlagd December 17, 2020 Denna lp spelade jag sönder på 70-talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 17, 2020 3 timmar sedan, skrev Peolito: Denna lp spelade jag sönder på 70-talet. Vilken klassiker det är !!! If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 17, 2020 Duktiga tyskar som lirar otroligt bra progressiv rock. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 17, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 17, 2020 Efter den här plattan tog Ozzy en timeout. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 18, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2020 Fula visor för barn....till och med signerad...men inte till mig...skiva med blandade känslor. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 18, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2020 60-tal på spelaren i form av Hollies. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 19, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 19, 2020 Punkiga vibbar nu med Nordirländska Undertones. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 19, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 19, 2020 Gungig Chicagoblues från Sundsvall. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 20, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 20, 2020 En strålande samling av Herr Oldfield. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 20, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 20, 2020 Band som bildades av den gamla medlemmen Gregg Giuffria gruppen Angel. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 20, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 20, 2020 Inte alls så tokigt live-album av Moody Blues...tvärtom så är det mycket angenämt. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 21, 2020 Dela Inlagd December 21, 2020 (ändrad) Lyssnar lite på Marc Bolan/T Rex med outgivna låtar. Ändrades December 21, 2020 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 21, 2020 Dela Inlagd December 21, 2020 KSMB (KurtSunes Med Berit) som fanns när man växte upp i Sätra/Skärholmen. Gillade dem inte då men nu gör jag det. Denna skiva från 2020 är bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 21, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 21, 2020 5 minuter sedan, skrev Peolito: KSMB (KurtSunes Med Berit) som fanns när man växte upp i Sätra/Skärholmen. Gillade dem inte då men nu gör jag det. Denna skiva från 2020 är bra. Dom gillar jag skarpt ... mest bara för att dom är så speciella If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 22, 2020 Dela Inlagd December 22, 2020 Lite country rock på morgonen med Alabama. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 22, 2020 Dela Inlagd December 22, 2020 1973 rekommenderade Mats Olsson på Expressen denna skiva. Mycket av det Mats gillade gillade jag på den tiden. Denna skiva är CDB´s bästa enligt mig. Countryrock med blues mm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 22, 2020 Dela Inlagd December 22, 2020 Varken lyssnat så mycket på den hårdrock som kom fram under 80-talet eller Slayer men har Seasons in the abyss. Även Reign in blood som väl brukar nämnas som deras starkaste platta var i min ägo en gång i tiden men den har jag tyvärr ett svagt minne av att den söps bort i Lamai... Ja ja, förstnämnda album går inte heller av för hackor och titelspåret borde definitivt räknas till en av de grymmaste låtarna som gjorts inom hårdrocksgenren🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd December 22, 2020 Dela Inlagd December 22, 2020 (ändrad) Nu hade jag egentligen tänkt lägga in nån av David Bowies 70-tals plattor typ Ziggy Stardust tex men eftersom det inte råder nån brist på skivor från det decenniet här i tråden väljer jag istället hans sista platta. Tycker dessutom att både "Black star" och"Lazarus" är så bra att dem borde kunna nämnas i samma andetag som klassiker så som "Ashes to ashes" och "Life on Mars". Ändrades December 22, 2020 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 22, 2020 Dela Inlagd December 22, 2020 1 timme sedan, skrev edvardpop: Nu hade jag egentligen tänkt lägga in nån av David Bowies 70-tals plattor typ Ziggy Stardust tex men eftersom det inte råder nån brist på skivor från det decenniet här i tråden väljer jag istället hans sista platta. Tycker dessutom att både "Black star" och"Lazarus" är så bra att dem borde kunna nämnas i samma andetag som klassiker så som "Ashes to ashes" och "Life on Mars". Kan bara hålla med dig....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 23, 2020 Engelskt heavy metal band som passar mina öron bra. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd December 23, 2020 Dela Inlagd December 23, 2020 Går all in här med en saknad snubbe 💥 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 25, 2020 Stevie Nicks gör sig bra solo också. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 25, 2020 Längtar till puben när Feelgood ljuder. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 25, 2020 (ändrad) Det här är det bästa som norrbaggarna vaskat fram i musikväg...om dom inte hade frångått sin tunga progressiva stil...nu blev det mera country och funk. Ändrades December 25, 2020 av Arnold Layne If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu