Arnold Layne Inlagd December 3, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 3, 2020 Lite synd att tjejerna i Mörbyligan slutade...Åke Bylund fortsatte själv med en sorts vikingarock. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 Sprillans ny Dark Tranquillity. Melodisk death metal från Göteborg som hållit på i typ 30 bast. Låter bra tycker jag en torsdags morgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd December 3, 2020 Dela Inlagd December 3, 2020 En ny opnad bar i Bangkapi Banglore soi 20 for Vinyl allskare Bar Marco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 3, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 3, 2020 2 timmar sedan, skrev Scandinaviancorner: En ny opnad bar i Bangkapi Banglore soi 20 for Vinyl allskare Bar Marco Skall besökas om jag kommer dit. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 3, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 3, 2020 Sångaren från Yes...Jon Anderson har blandat in några julsånger på den här plattan. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 4, 2020 Ibland kan dom bli lite tråkiga dom där Depecharna. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 4, 2020 Rockabilly Gordon under nålen nu. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 4, 2020 Dela Inlagd December 4, 2020 The Hives får till det ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 4, 2020 12 minuter sedan, skrev Peolito: The Hives får till det ibland. Den låg på mitt köksbord...spelade den igår när jag var ute och rattade bil If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 4, 2020 Pink Floyds Obscured By Clouds är en riktig höjdare men på något vis hamnat lite i skuggan...mig veterligen har aldrig någon låt från denna framförts live. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 4, 2020 Dela Inlagd December 4, 2020 4 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Pink Floyds Obscured By Clouds är en riktig höjdare men på något vis hamnat lite i skuggan...mig veterligen har aldrig någon låt från denna framförts live. Har inte lyssnat på den sedan 70-talet, tror jag. Lyssnar på spotify nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd December 4, 2020 Dela Inlagd December 4, 2020 Det finns någonstans i gömmorna. Kommer dock inte ihåg något från den Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 4, 2020 Dela Inlagd December 4, 2020 13 minuter sedan, skrev John Khonken: Det finns någonstans i gömmorna. Kommer dock inte ihåg något från den Inte jag heller. Kommer inte ihåg en låt från skivan när jag lyssnar på den i skrivande stund. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 4, 2020 Också ett band som mina öron ömmar för...ju tidigare platta desto bättre. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 6, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2020 (ändrad) Innan dom tog namnet Climax Blues Band hette dom Climax Chicago...bluesrock av högsta klass. Ändrades December 6, 2020 av Arnold Layne If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 6, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2020 Hårdrockande kisar från Sverige. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 6, 2020 Dela Inlagd December 6, 2020 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Hårdrockande kisar från Sverige. Mmmm, jag tycker nästan synd om dem........ De hade allt emot sig egentligen....... De låg helt och hållet i kölvattnet bakom Europe efter att de slog igenom och blev ständigt jämförda med Europe...... Å så hade ju aldrig Robban Ernlund (sångaren) samma fluffiga hårsvall som Joey hade i Europe och till råga på allt så var han kort som en Hobbit. Men sjunga kunde han och spela kunde Treat verkligen göra....... Gitarrsolot i "Conspiracy" från deras album "Organized Crime", har jag sedan länge sett som ett av de bästa i världen....... Ändrades December 6, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 6, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2020 Lee Clayton lyssnar jag inte på var dag...men han har gjort en del bra skivor. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 7, 2020 Dela Inlagd December 7, 2020 Denna skiva med Lou Reed gick för fullt när vi drack bärs innan utgång på 70-talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 7, 2020 Dela Inlagd December 7, 2020 17 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Mmmm, jag tycker nästan synd om dem........ De hade allt emot sig egentligen....... De låg helt och hållet i kölvattnet bakom Europe efter att de slog igenom och blev ständigt jämförda med Europe...... Å så hade ju aldrig Robban Ernlund (sångaren) samma fluffiga hårsvall som Joey hade i Europe och till råga på allt så var han kort som en Hobbit. Men sjunga kunde han och spela kunde Treat verkligen göra....... Gitarrsolot i "Conspiracy" från deras album "Organized Crime", har jag sedan länge sett som ett av de bästa i världen....... Treat är bra. Håller med om att de hamnade i kölvattnet efter Europe. Sett dom på Sweden Rock de var fortfarande bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 7, 2020 Dela Inlagd December 7, 2020 Precis nyss, skrev Peolito: Treat är bra. Håller med om att de hamnade i kölvattnet efter Europe. Sett dom på Sweden Rock de var fortfarande bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 7, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 7, 2020 Kastar på en Judas så man kommer upp lite i varv. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 8, 2020 Dela Inlagd December 8, 2020 Gitarrmorgon med Rory Gallagher en gammal favorit som tyvärr gick bort för tidigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 8, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 8, 2020 Postpunkare från Stockholm som klämde ur sig två plattor. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 8, 2020 Trådstartare Dela Inlagd December 8, 2020 9 timmar sedan, skrev Peolito: Gitarrmorgon med Rory Gallagher en gammal favorit som tyvärr gick bort för tidigt. När han släppte Photo-Finish -78 fick jag upp öronen för honom ... blev väl några plattor till av honom sedan i ganska rask takt. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu