Arnold Layne Inlagd November 20, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 20, 2020 The Hooters var ett band jag upptäckte när man glodde på MTV på 80-talet. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 4 minuter sedan, skrev Arnold Layne: //...när man glodde på MTV på 80-talet. Jag har själv starkt minne från en sommar då jag hjälpte polaren att bygga sin barre i Skogås. Vi höll på med grunden en halv sommar. Det var sommaren 1987 och då vi inte knegade där så var det mycket framför MTV. 2 låtar gick om och om och om och om igen. Nu sålde han sin kåk nyligen och köpte en lägenhet i Solna. Taskigt mot oss som slet med betong och murblock den varma sommaren..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 10 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Fredagsmyset börjar tidigt idag. Ett av mina absoluta favoritband. Är det någon som har hunnit se den nyligen släppta dokumentärfilmen om Phil Lynnot? // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 20, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 20, 2020 Blev ett litet annat stuk på Yes när gitarristen Trevor Rabin klev in istället för Steve Howe. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 20, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 20, 2020 Pugh har vågat sig på vikingarock. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 20, 2020 Dela Inlagd November 20, 2020 7 timmar sedan, skrev Arnold Layne: The Hooters var ett band jag upptäckte när man glodde på MTV på 80-talet. #Metoo...... Gillade deras blandning av folk-, pop-, rock- och pubmusik........ Men måste säga att musikaliteten bland bandmedlemmarna är exceptionell och ljudkvaliteten på deras vinyler var också "top notch".......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 21, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2020 Tycker att Kansas hamnade i en svacka där på 80-talet då dom hade lagt stråkarna på hyllan. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 21, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2020 Första solo med King Roger Waters...och med en Eric Clapton på gitarr som verkligen hade hittat sin absoluta formtopp...man får nästan gå tillbaka till tiderna i Cream innan man hittar något liknande. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 41 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Första solo med King Roger Waters...och med en Eric Clapton på gitarr som verkligen hade hittat sin absoluta formtopp...man får nästan gå tillbaka till tiderna i Cream innan man hittar något liknande. Den föreställningen såg jag live på Hovet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 21, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2020 19 minuter sedan, skrev GreenValley: Den föreställningen såg jag live på Hovet. Lyllos 😃 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 21, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2020 Boppers såg jag ett par gånger i folkparken. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 21, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 21, 2020 Edgar Winter kunde också sin musik...och Ronnie Montrose stärker upp med guran. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 Upptäcker att jag hade en fadäs för kvinnor med udda frisyrer. (Kanske för att jag själv - tror om du vill - hade en udda frisyr) I början av 80-talet lyssnade jag på och dessutom denna tokiga tjej Och hon den Tysktalande samt hon den sexiga Eller var det helt enkelt så att det var vågade frisyrer överlag på 80-talet. Oavsett vilket, så är 80-talet saknad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 21, 2020 Dela Inlagd November 21, 2020 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Första solo med King Roger Waters...och med en Eric Clapton på gitarr som verkligen hade hittat sin absoluta formtopp...man får nästan gå tillbaka till tiderna i Cream innan man hittar något liknande. Vad var det du skrev i inlägget??..... Jag såg bara en vacker stjärt......... Ändrades November 21, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 22, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 22, 2020 Glamrockar-proffsen spelar live. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 22, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 22, 2020 Behaglig Söndagsmusik från Little River Band. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 23, 2020 Dela Inlagd November 23, 2020 Månda och lyssnar på gamle gura kliaren Peter Green. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 23, 2020 9 timmar sedan, skrev Peolito: Månda och lyssnar på gamle gura kliaren Peter Green. Och den snubben såg jag en god konsert med I Västerås If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 23, 2020 Inte samma tyngd som dom tidigaste BTO-plattorna...men fullt duglig i mina trattar ...men visst saknar man Randy Bachman här. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 23, 2020 54 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Inte samma tyngd som dom tidigaste BTO-plattorna...men fullt duglig i mina trattar ...men visst saknar man Randy Bachman här. BTO i Örebro 1991. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 24, 2020 Dela Inlagd November 24, 2020 13 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Och den snubben såg jag en god konsert med I Västerås Missat honom och nu är det försent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 24, 2020 Dela Inlagd November 24, 2020 12 timmar sedan, skrev Arnold Layne: BTO i Örebro 1991. Såg BTO på Sweden Rock för några år sedan. Helt OK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 24, 2020 Dela Inlagd November 24, 2020 Lyssnar på en tidig Yes från 1969 innan de slog igenom. Blir nostalgisk av denna musik i dess progressiva ton. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 24, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 24, 2020 Egentligen skulle jag ju bojkotta dom här snorisarna...men vem fan är långsint If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 25, 2020 Dela Inlagd November 25, 2020 (ändrad) Deep Purples nya woosh är inte dum. Ändrades November 25, 2020 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu