Arnold Layne Inlagd Oktober 30, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 30, 2020 Brownsville Station var ett bra band på det goda 70-talet. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 30, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 30, 2020 Lugn och sansad countryrock. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 30, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 30, 2020 Magnus Ugglas före detta kompband fick äran att roa mig nu. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 Hittade denna cd med Larry Wallis ex Pink Fairies och ex Motorhead. Dog ifjol. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 30, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 30, 2020 Från början var det tänkt att dom bara skulle heta O...men det skulle ju ha varit ganska så andefattigt...men så blev det A Band Called O istället...och efter ett tag blev det ändring igen och så det slutade med The O Band. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 30, 2020 Dela Inlagd Oktober 30, 2020 Satt i soffan å slötittade på ngt eftermiddagsprogram på SVT och där var Christian Kjellvander med iom ett nytt skivsläpp.... Blev besviken på mig själv att jag tappat bort honom under åren.... Det fick åtgärdas genom att hans "Faya" lades i CD-svarven....... Gudomlig musik och en röst som man kan bli religiös för när man hör den......💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 31, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2020 Innan Lou Gramm blev medlem i Foreigner var han med i Black Sheep som producerade två skarpa plattor. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 31, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2020 En herre som också lämnade livet åt helsike för tidigt ... kommer ihåg att jag pryade på högstadiet i våran skivaffär när han släppte sin första och jag köpte den direkt...har sedan skaffat hans plattor vartefter dom släpptes. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 31, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2020 Har ingen som helst information om Dennis Greaves And The Truth förutom att dom spelar jäkla bra rock. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 31, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2020 En strålande debut och sedan bara radade dom upp en hel del odödliga kakor. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 31, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2020 Den sista studioplattan av den folkkära holländaren. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 31, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2020 Han levererar bra soloalbum den forna Genesis-gitarristen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 31, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2020 Yngre brorsan till den mera kände Mikael. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 1, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2020 The Doobie Brothers brukar aldrig vara omöjliga en Söndagsmorgon. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 1, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2020 Har gillat Big Country genom åren med sin blandning av folkrock och keltiska klanger. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 1, 2020 Dela Inlagd November 1, 2020 Michael Kiske och Amanda Somerville upptäckte jag i veckan när jag lyssnade på youtube, tycker det är riktigt bra. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 1, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2020 Ger mig på kultbandet Docent Död...schysst svensk punk. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 1, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2020 Solskensroch i höstrusket...Beach Boys på scenen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 1, 2020 Dela Inlagd November 1, 2020 Fortsätter på Christian Kjellvander-spåret......... "Introducing the past" är magisk och att man får hela 23 låtar i ett skivköp måste ses som fantastiskt........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 2, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 2, 2020 Den gode Manfred får sparka igång mig denna Måndag. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 2, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 2, 2020 Utopia med Todd Rundgren...deras andra album och dom spelade fortfarande en fantastisk bra progressiv rock då . If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 2, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 2, 2020 Går igenom min Gentle Giant samling...vilka enastående musiker det var egentligen...alla i bandet behärskade så många olika instrument. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
larsin Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 Ten Years After snurrade på skivtallriken i min ungdom. Alvin Lee gjorde väl även någon soloplatta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 2, 2020 Dela Inlagd November 2, 2020 Har varit lite dålig på musiklyssneriet på det senaste men helgens upptäckt av Kjellvander i skivsamlingen fick mig att söka efter mer....... Hittade "My Vitriol", som dök upp hastigt 2001 men försvann lika fort... Konstig blandning av influencer i deras musik men jag gillar det som fan...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 2, 2020 Trådstartare Dela Inlagd November 2, 2020 18 minuter sedan, skrev larsin: Ten Years After snurrade på skivtallriken i min ungdom. Alvin Lee gjorde väl även någon soloplatta. Han gjorde åtminstone fyra solo-plattor ... och faktum är att dom nästan är lika bra som som Ten Years After-skivorna var. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu