Arnold Layne Inlagd Januari 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 23, 2020 Att gå för fort i karriären kan ochså ha sitt pris...det fick två av dom här killarna bli varse om. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 23, 2020 Stråkar i musiken vill jag gärna ha...det sätter lite extra piff på det hela. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 Nu går vi down under! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 Här finns en svensk med! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 Nästan bättre än Jimpa själv! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 On 2020-01-22 at 08:13, skrev audirs2: Svempa Hedlund vet ju man ju, men vem är dom andra? Keyboardisten är Benny Andersson som senare hade en viss framgång med sitt nya band ABBA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 Ja här är en av mina första favoriter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 1 timme sedan, skrev Thaiger: Keyboardisten är Benny Andersson som senare hade en viss framgång med sitt nya band ABBA. Äbba, aldrig hört talas om!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 23, 2020 6 timmar sedan, skrev audirs2: Nästan bättre än Jimpa själv! The Hell To Pay tour 1990...första bänkraden i Stockholms konserthus...det var grejer det !!! If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 23, 2020 Det finns basister i ett band...och sedan finns det spelande basister som i det här fallet...och då blir det genast mer spännande If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 Blir inte mycket bättre! Finsk gitarrist! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Januari 23, 2020 Dela Inlagd Januari 23, 2020 12 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Att gå för fort i karriären kan ochså ha sitt pris...det fick två av dom här killarna bli varse om. Så jävla grymt bra skiva....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 23, 2020 18 minuter sedan, skrev audirs2: Blir inte mycket bättre! Finsk gitarrist! Inte finsk gitarrist 1976 väl ... men däremot mellan 2007-2017 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Grym sångare som tyvärr inte lever mera! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Denna e åxå grym! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Muimatt Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 47 minutes ago, audirs2 said: Denna e åxå grym! Det är lite svenskt dansband över dom, låtarna låter typ samma... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 2 minuter sedan, skrev Muimatt: Det är lite svenskt dansband över dom, låtarna låter typ samma... Jupp, det e väl bara typ en som bra! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Budgie gillade jag skarpt på 70-talet. De är lite okända men stilbildande för många. Det hade några bra skivor på den tiden. Avdelningen kuriosa är att jag såg dom på ett ställe som hette Domino som låg vid Hornstull (knivsöder) och det var skitbra men sångaren/bassisten var döknall och ramlade av scenen. Men jag tror pannbenet höll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 3 timmar sedan, skrev Peolito: Budgie gillade jag skarpt på 70-talet. De är lite okända men stilbildande för många. Det hade några bra skivor på den tiden. Avdelningen kuriosa är att jag såg dom på ett ställe som hette Domino som låg vid Hornstull (knivsöder) och det var skitbra men sångaren/bassisten var döknall och ramlade av scenen. Men jag tror pannbenet höll. Lite Greta van Fleet feeling här! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thaiger Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Inte Aerosmith direkt men................ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Lite Greta van Fleet feeling här! Dom känner jag inte till.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 24, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 24, 2020 4 timmar sedan, skrev Peolito: Budgie gillade jag skarpt på 70-talet. De är lite okända men stilbildande för många. Det hade några bra skivor på den tiden. Avdelningen kuriosa är att jag såg dom på ett ställe som hette Domino som låg vid Hornstull (knivsöder) och det var skitbra men sångaren/bassisten var döknall och ramlade av scenen. Men jag tror pannbenet höll. Bra grupp ... har några skivor med dom ... och sällan är dom billiga att köpa ...står tydligen högt i kurs om vi snackar vinyler alltså. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 24, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 24, 2020 En lysande debut av grabbarna i Magnum...och det skulle komma mera. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LOSForever Inlagd Januari 24, 2020 Dela Inlagd Januari 24, 2020 Gamma 1 2 och 3 Ronnie Montrose underbar på gitarr och Davey Pattison grym hårdrock röst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 24, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Januari 24, 2020 20 minuter sedan, skrev LOSForever: Gamma 1 2 och 3 Ronnie Montrose underbar på gitarr och Davey Pattison grym hårdrock röst Svinbra...alla finns också i min hylla...det finns en fyra ochså men bara på CD...och den kan man skippa If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu