Arnold Layne Inlagd Oktober 15, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 15, 2020 Joe Jacksons debut som går i new wave och punkens tecken. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 15, 2020 Dela Inlagd Oktober 15, 2020 On 2020-10-09 at 15:56, skrev Arnold Layne: Den åkte väl på då och då innan man stegade iväg till stordiscot på Fredagskvällen på den tiden när sådant fortfarande existerade. En av tjejerna i gruppen har sprutat vatten på mig med en vattenpistol (......) på Göta Källare en gång i tiden, det var tider det...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 16, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 16, 2020 The Blues Band bildades i slutet av 70-talet av dom två Manfred Manns-medlemmarna Paul Jones och Tom McGuinness...och gjorde ett tiotal plattor. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 17 timmar sedan, skrev Naam kaeng: En av tjejerna i gruppen har sprutat vatten på mig med en vattenpistol (......) på Göta Källare en gång i tiden, det var tider det...... Göta juck med veneriska trädgården kunde man ragga tanter på förr i tiden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 The Count Bishops rockar på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 14 minuter sedan, skrev Peolito: Göta juck med veneriska trädgården kunde man ragga tanter på förr i tiden Haha just så. Fast vi sade Göta Kött. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 42 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Haha just så. Fast vi sade Göta Kött. Kärt barn har många namn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 16, 2020 Dela Inlagd Oktober 16, 2020 Lite Flaming Groovies innan lunch. Teenage head. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 17, 2020 Dela Inlagd Oktober 17, 2020 On 2020-10-08 at 16:33, skrev Arnold Layne: Första släppet från Undertones...började med att jag hörde dom på radion i ungdomen och tyckte väl att dom var spännande med sin lite punkiga stil. En av de stökigaste konserter jag varit på var deras på Göta Lejon 1980. Stort slagsmål mot massa skinheads. Tom sångaren fick en stolskarm i huvudet men annars en bra spelning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 18, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Eldar på med hårdrockande Krokus från Schweiz. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 On 2020-10-10 at 16:31, skrev Arnold Layne: En åtråvärd platta bland dom flesta heavymetalare ...Sir Lord Baltimores första platta från 1970...läste på ett skivforum att det dom beskrev den som världens vanligaste ovanliga skiva vad dom nu menade med det. Jag gillar Sir Lord. Borde ha plattan någonstans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 18, 2020 Dela Inlagd Oktober 18, 2020 On 2020-10-15 at 14:49, skrev Arnold Layne: Joe Jacksons debut som går i new wave och punkens tecken. Tidiga JJ som du skrev kanon. Missminner jag mig inte så såg jag JJ live. Då hade han spårat ur totalt enligt mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 18, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 18, 2020 Debutplatta av JJ Cale och den är också en av dom bästa i mitt tycke. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 19, 2020 Dela Inlagd Oktober 19, 2020 Tyla Gang rockar på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 19, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 19, 2020 Toni Holgersson gjorde bra visor i början av 90-talet...lite mörkt som Leonard Cohen emellanåt...sedan gick det lite snett på grund av tio års missbruk och hemlöshet. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 20, 2020 Dela Inlagd Oktober 20, 2020 The Dictators är det fart i. Denna skiva från 75 är det fart i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 20, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 20, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Peolito: The Dictators är det fart i. Denna skiva från 75 är det fart i. Har en annan skiva med dom...men dom gjorde inte så många...kanske var det bara två Ändrades Oktober 20, 2020 av Arnold Layne If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 20, 2020 Dela Inlagd Oktober 20, 2020 1 minut sedan, skrev Arnold Layne: Har en annan skiva med dom...men dom gjorde inte så många...kanske var det bara två Jag tror det plus ett par live. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 20, 2020 Dela Inlagd Oktober 20, 2020 Kursaal flyers var ett engelskt pubrockband på 70-talet. Gjorde ett par skivor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 20, 2020 Dela Inlagd Oktober 20, 2020 Buffalo Springfield med Neil Young och Stephen Stills som frontfigurerl . Lyssnar på första skivan från 1966 med den klassiska hiten For what´s it´s worth. Härlig country rock, typ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 20, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 20, 2020 Lyssnar nu på en snubbe som det låter mycket Bob Dylan om. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 20, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 20, 2020 Första gången jag lyssnade på denna Jehtro Tull trodde jag nästan att någon hade skojat med mig och kastat in en Dire Straits-platta i fodralet...hur som helst...en jäkla bra skiva är det. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 21, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2020 Hade man skaffat sig den första kunde man lika bra skaffa den andra också. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 21, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 21, 2020 En av husgudarna...Mike Oldfield och hans Five Miles Out...också ett mästerverk som jag aldrig tröttnar på. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 21, 2020 Dela Inlagd Oktober 21, 2020 14 minuter sedan, skrev Arnold Layne: En av husgudarna...Mike Oldfield och hans Five Miles Out...också ett mästerverk som jag aldrig tröttnar på. Ja han är bra. Även systern Sally gjorde nån bra skiva. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu