Mr Ning Ning Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 Lite OT kanske. På dagens datum för 40år sedan släppte AC/DC plattan Back in Black. Tiden går fort. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 (ändrad) On 2020-06-12 at 11:40, skrev Naam jai: Johnny Thunder gillade jag...vet han besökte thailands första kända tatuerare Jimmy Wong..så jag sökte upp Jimmy för en massa år sedan, han drev då sin egen studio...jorå han kunde allt berätta om Johnny...han var rätt risig efter en tid i Bangkok...kan man ju känna igen på den tiden det begav sej. här jimmy å johnny På 80-talet bodde han några år i Hägerstensåsen. Ändrades Juli 25, 2020 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 On 2020-07-15 at 15:00, skrev Arnold Layne: Första Imperiet-plattan och som är riktigt bra. Så här i efterhand gillar jag den men jag var grymt besviken när den kom. Hade förväntat mig Ebba 2.0 men som tur var så utvecklades musiken med nya medlemmar. Framför allt Christian Falk rip. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 25, 2020 Dela Inlagd Juli 25, 2020 RIP då!https://www.expressen.se/noje/fleetwood-mac-stjarnan-peter-green-dod-blev-73/ Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 26, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2020 Janis Joplin när hon var medlem i detta band...snart har hon varit död i 50 år. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 26, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2020 Tar och kör vidare på Jojjes garage...besjungen av den gode Zappa. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 26, 2020 Dela Inlagd Juli 26, 2020 24 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Tar och kör vidare på Jojjes garage...besjungen av den gode Zappa. Jag har några vinyl LP liggande. Även några fina fodral. Dom kan du få om du vill. Kan kolla vad det är om du är intresserad. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 26, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2020 1 timme sedan, skrev Mr Ning Ning: Jag har några vinyl LP liggande. Även några fina fodral. Dom kan du få om du vill. Kan kolla vad det är om du är intresserad. Självklart är jag intresserad 😛 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 26, 2020 Dela Inlagd Juli 26, 2020 1 timme sedan, skrev Arnold Layne: Självklart är jag intresserad 😛 Detta finns. Alan Parsons Projekt,,I Robot +EVE Al Stewart,,time passages ELO ,,2 enkel och ett dubbelalbum Eagles,,The long run Ten Years After Doors,,Strange days Supertramp,,famus last words Jimi Hendrix,,Best off Emersom lake and palmer,,Works Bee Gees,,best Manfred manns eartband,,Watch Filmmusik från filmen ,,Carmen. Finns även 8 singlar som följer med. Hittade inte fodral,men kollar vidare efter det. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 26, 2020 Dela Inlagd Juli 26, 2020 1 timme sedan, skrev Mr Ning Ning: Detta finns. Alan Parsons Projekt,,I Robot +EVE Al Stewart,,time passages ELO ,,2 enkel och ett dubbelalbum Eagles,,The long run Ten Years After Doors,,Strange days Supertramp,,famus last words Jimi Hendrix,,Best off Emersom lake and palmer,,Works Bee Gees,,best Manfred manns eartband,,Watch Filmmusik från filmen ,,Carmen. Finns även 8 singlar som följer med. Hittade inte fodral,men kollar vidare efter det. Kunde tänka mig Jimi! 🎸 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 26, 2020 Dela Inlagd Juli 26, 2020 3 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Självklart är jag intresserad 😛 Vi kan väl dela, jag tar Jimi och du tar resten! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 26, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 26, 2020 5 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Detta finns. Alan Parsons Projekt,,I Robot +EVE Al Stewart,,time passages ELO ,,2 enkel och ett dubbelalbum Eagles,,The long run Ten Years After Doors,,Strange days Supertramp,,famus last words Jimi Hendrix,,Best off Emersom lake and palmer,,Works Bee Gees,,best Manfred manns eartband,,Watch Filmmusik från filmen ,,Carmen. Finns även 8 singlar som följer med. Hittade inte fodral,men kollar vidare efter det. Jag pm:ar If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 26, 2020 Dela Inlagd Juli 26, 2020 Fanns denna med? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 27, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2020 Äntligen en skivtitel som passar ihop med ägaren till detta alster If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 27, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 27, 2020 Sveriges reggaekungar Dag Vag blåser ut ljud ur sina snablar. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 Fleetwood Mac med Peter Green när de spelade blues och inte dansmusik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 28, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 28, 2020 14 minuter sedan, skrev Peolito: Fleetwood Mac med Peter Green när de spelade blues och inte dansmusik. Ja dom var ruggigt bra i början !!! If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 28, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 28, 2020 Ännu ett gäng från England och det goda 70-talet...spelade mest glamrock med inslag av psykedeliska toner. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 28, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juli 28, 2020 Även fast Al Stewart körde på sparlåga lyckades han klämma ur sig en bra platta. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 28, 2020 Dela Inlagd Juli 28, 2020 56 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Även fast Al Stewart körde på sparlåga lyckades han klämma ur sig en bra platta. Har nog bara hört en låt med Al Stewart men den är grym som fan. Fanns dock inte med på ovanstående platta utan på en som heter Time Passages såg jag nu. Har för mig att bl a Kjell Alinge spelade den Eldorado🙂 "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 30, 2020 Dela Inlagd Juli 30, 2020 Ibland vill jag lyssna på Country och då blir det gärna Kris Kristofferson. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 2, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 2, 2020 Har problem med att lägga upp bilder från telefon nu ... därför får det bli bilder från nätet. Tänker inte lyda Uriah Heeps råd att titta på mig själv för det är ingen vacker syn Men däremot spisas det den här plattan som jag tycker är en av dom bästa dom gjort. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 3, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 3, 2020 Kör en käck Supertramp nu på kvällen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 5, 2020 Hittade på en The Shadows-platta i hyllan ... det var längesedan man lirade dom gitarrfantomerna. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Augusti 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 5, 2020 Vilket härligt gäng dom fick ihop. Nick Lowe Dave Edmunds Terry Williams Billy Bremmer Pubrock i världsklass !!! If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu