Arnold Layne Inlagd Juni 9, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2020 1 timme sedan, skrev Peolito: Liven med Jimmy Page och The Black Crowes går inte av för hackor om man är ett Zeppelin fan som jag. Har den på CD. Märkligt...lirade den igår...på CD If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 9, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2020 Skaplig med systrarna Wilson i Heart fast den inte uppnådde samma kvalitet som föregångaren Little Queen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 9, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2020 Bandet Silvers enda platta från 1976 ...bra mix av sydstatsrock och countryrock. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 10, 2020 Dela Inlagd Juni 10, 2020 Johnny Thunders var allt lite käck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 10, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2020 Ovanligt med tjeckisk progressiv och något vänstervridet på min tallrik...men efter omständigheterna låter det hyfsat ändå. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 10, 2020 Dela Inlagd Juni 10, 2020 Boz Scaggs är en skön gubbe med lugnt sväng i. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 10, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2020 Ronander är en duktig och allsidig musiker som har samarbetat med en mängd stora artister...dock kan jag tycka att hans soloalbum har en ojämn kvalitet. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 11, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2020 Jazziga Jukka var nitton år när han gjorde sitt första album...kul att han valde den musikstilen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 12, 2020 1987 var jag på konsert på Eriksberg i Göteborg...artisterna var Big Audio Dynamite, Lone Justice, Pretenders och U2 som huvudband...då jag egentligen inte är något U2-fan så tyckte jag att Lone Justice stod för den mest positiva överraskningen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 On 2020-06-08 at 17:31, skrev Arnold Layne: Janne Goldman startade en grupp med namnet Gin & Tonic i början av 70-talet som gjorde några plattor ...och gjorde sedan ett antal i eget namn...och i mina öron är det riktigt bra rock både bandet och solo. Jag har en gin och tonic platta. fan vad länge sedan. Står säkert i källaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 On 2020-06-10 at 07:49, skrev Peolito: Johnny Thunders var allt lite käck. New york dolls. Vilket band Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 12, 2020 Har ingen ranking på Manfred då han har gjort så mycket otroligt bra...som till exempel den här Nightingales & Bombers. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 1 timme sedan, skrev John Khonken: New york dolls. Vilket band Sant. Tyvärr verkar vissa av medlemmarna bandet gjort en del felbeslut så som att prioritera droger tex. Debutplattan som kom 1973 är inte dum. Flera bra låtar på den typ "Personality crises", "Frankenstein", "Trash" och "Looking for a kiss". "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 52 minuter sedan, skrev edvardpop: Sant. Tyvärr verkar vissa av medlemmarna bandet gjort en del felbeslut så som att prioritera droger tex. Debutplattan som kom 1973 är inte dum. Flera bra låtar på den typ "Personality crises", "Frankenstein", "Trash" och "Looking for a kiss". Säkert att det inte är en ung mick Jagger? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Detta band är åxå underskattade! Lirat några kilometer på svarven med den här plastbiten! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Johnny Thunder gillade jag...vet han besökte thailands första kända tatuerare Jimmy Wong..så jag sökte upp Jimmy för en massa år sedan, han drev då sin egen studio...jorå han kunde allt berätta om Johnny...han var rätt risig efter en tid i Bangkok...kan man ju känna igen på den tiden det begav sej. här jimmy å johnny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Några Thunder plattor.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 20 minuter sedan, skrev Naam jai: Några Thunder plattor.. Har nån samlingsplatta med Thunders samt So alone som jag gick över till efter att ha lyssnat en stund på New York Dolls första album. So alone inleds med en fin cover på The Chantays "Pipeline"... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 42 minuter sedan, skrev edvardpop: Har nån samlingsplatta med Thunders samt So alone som jag gick över till efter att ha lyssnat en stund på New York Dolls första album. So alone inleds med en fin cover på The Chantays "Pipeline"... Publikum helt vild, nåja! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 2 timmar sedan, skrev audirs2: Säkert att det inte är en ung mick Jagger? David Johansen? Jovars, påminner även rätt mycket om Kim Larsen... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 12, 2020 Ibland måste man ha lite galenskap också. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 15, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 15, 2020 Manfred har begett sig till Afrika...men han kommer ju därifrån. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 15, 2020 Dela Inlagd Juni 15, 2020 Kal P Dal med lite bonnarock förgyller morgonen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 15, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 15, 2020 25 minuter sedan, skrev Peolito: Kal P Dal med lite bonnarock förgyller morgonen Musik direkt från hjärtat...har sett honom ett par gånger. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 15, 2020 Dela Inlagd Juni 15, 2020 27 minuter sedan, skrev Peolito: Kal P Dal med lite bonnarock förgyller morgonen Den har jag också någonstans. Underbar platta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu