Peolito Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 Leon Russel är det allt lite skönt sväng med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2020 Rockigt men ett ruggigt omslag. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2020 Dom Elektriska Pojkarna vill man inte stöta sig med...men här är i alla fall deras första platta. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 3 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Dom Elektriska Pojkarna vill man inte stöta sig med...men här är i alla fall deras första platta. Sjukt bra platta....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 4 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Rockigt men ett ruggigt omslag. Lyssnar på en annan storm... BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 4 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Rockigt men ett ruggigt omslag. Va fan är det..gamla Snowstorm? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 4 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Dom Elektriska Pojkarna vill man inte stöta sig med...men här är i alla fall deras första platta. 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Sjukt bra platta....... Får tacka Arnold för inspirationen...... Var oerhört längesedan jag letade fram de Elektriska pojkarna i skivsamlingen men nu kommer de plattor jag har att rulla på i hög volym hela kvällen........... Conny Bloom är en äkta rockstjärna....... Grym röst och bra gitarrist......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2020 49 minuter sedan, skrev Naam jai: Va fan är det..gamla Snowstorm? Yes !!! If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 5, 2020 Dela Inlagd Juni 5, 2020 2 hours ago, Kötthandlarn said: Får tacka Arnold för inspirationen...... Var oerhört längesedan jag letade fram de Elektriska pojkarna i skivsamlingen men nu kommer de plattor jag har att rulla på i hög volym hela kvällen........... Conny Bloom är en äkta rockstjärna....... Grym röst och bra gitarrist......... Inkl monsterhitten dom gjorde med Svullo? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 6, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2020 Hade Teddan fått sneda tankar om livet redan här månne 😕 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 6, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2020 Trummisen i Moody Blues Graeme Edge startade ett eget band när dom upplöstes 1974...och fick ihop två mycket angenäma plattor. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 6, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2020 (ändrad) När John Wetton klev in i Wishbone Ash istället för Martin Turner så tyckte jag att dom började dala lite...sedan dess har dom haft en ganska stor omsättning på basister...har hört en del av dom på senare tid och tycker dom har återhämtat sig bra så jag börjar bli intresserad av skaffa flera plattor med dem igen . Ändrades Juni 6, 2020 av Arnold Layne If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kongo24 Inlagd Juni 6, 2020 Dela Inlagd Juni 6, 2020 (ändrad) 14 timmar sedan, skrev Naam jai: Va fan är det..gamla Snowstorm? det är ena halvan av gamla Snowstorm, under en tid hade dom en bitter rättslig tid om rättigheten till namnet. Jag tror att original basisten Michael Serenban har rättigheten till namnet. Snöstorm blev senare Don Patrol med Dille Diedrikson och Peter Nordholm från originalbandet. Den andra delen är ,Michael Serenban och Torben Ferm plus diverse andra genom åren. Ändrades Juni 6, 2020 av kongo24 Christer/Arunee/Tawan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 6, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2020 En sådan utomordentlig härlig bluesrock...undrar hur det hade låtit idag om inte den där helikoptern hade dampit i backen den där dagen år 1990 . If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 6, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2020 Knappast några bongotrummor men en sjuhelsikes ösig rockabilly. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 7, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2020 Hade kanske varit kul att upplevt Woodstock-festivalen...men det var nog säkert jäkligt stökigt också. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 7, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2020 Kör lite indierock från Skellefteå...dom är väl bra utan att sticka ut något nämnvärt. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 7, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2020 Hunter och Ronson hade en del samarbete ihop...och som oftast blev det bra. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 7, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2020 Gitarr-krossaren i The Who...hoppas det var dom billiga modellerna som blev offer. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 8, 2020 Dela Inlagd Juni 8, 2020 David Gilmour snurrar på ibland med sitt Pink Floyd sound. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 8, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 8, 2020 24 minuter sedan, skrev Peolito: David Gilmour snurrar på ibland med sitt Pink Floyd sound. Den första och bästa. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 8, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 8, 2020 Janne Goldman startade en grupp med namnet Gin & Tonic i början av 70-talet som gjorde några plattor ...och gjorde sedan ett antal i eget namn...och i mina öron är det riktigt bra rock både bandet och solo. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 9, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2020 Tung morgon kräver tunga riff...och då tar jag hjälp av en Sabbath-man . If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 9, 2020 Dela Inlagd Juni 9, 2020 Liven med Jimmy Page och The Black Crowes går inte av för hackor om man är ett Zeppelin fan som jag. Har den på CD. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 9, 2020 Dela Inlagd Juni 9, 2020 On 2020-06-06 at 07:26, skrev Arnold Layne: Trummisen i Moody Blues Graeme Edge startade ett eget band när dom upplöstes 1974...och fick ihop två mycket angenäma plattor. Den skivan har jag. Häftigt omslag. Har nog inte lyssnat på skivan på 20 år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu