Peolito Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 Atomic Rooster var ett engelskt progressivt band som verkade i slutet på och början på 70 talet. Carl Palmer var trummis och som senare gick till Emerson, Lake and Palmer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 50 minuter sedan, skrev Peolito: Elf upptäckte jag i mitten på 70-talet. Sedan har jag glömt bort dem. Plötsligt kom jag på dem imorse. Och ja hårdrocksguden Ronnie James Dio (RIP) sjunger. Satan va gött. Den lilla mannen med den stora rösten, enligt mitt tycke den bästa inom hårdrocken. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev stefan5300: Den lilla mannen med den stora rösten, enligt mitt tycke den bästa inom hårdrocken. Javisst håller med dig. Såg han på Sweden Rock 2010 en tid efter det dog han i cancer vill jag minnas. Ändrades Maj 29, 2020 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 John Hiatt har ju varit på tapeten förut. Denna skiva från 93 rullar ibland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 29, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 29, 2020 Live-platta av en legend som tyvärr inte är levande längre . If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 Vi kör en till live.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 Inte bara omslaget som är trevligt här.. 38 special riktigt bra band 🎸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 29, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 29, 2020 Stretch var ett schysst bluesrock-band från England. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 29, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 29, 2020 En tidig Genesis...innan Steve Hackett och Phil Collins gjorde sin entré i gruppen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 2 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Live-platta av en legend som tyvärr inte är levande längre . Såg hans sista konsert i Stockholm. Han var inte på topp då milt sagt, tyvärr. Har denna skiva som är sönderspelat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 30, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 30, 2020 Gillar inte Måndagar sjöng ju Bob Geldof...men nu råkar det ju vara Lördag. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 31, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2020 Jag tar och triggar upp Robin Trower och gänget denna morgon. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 31, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 31, 2020 American Standard Band låter ju också som ett standardband...endast en skiva lyckades dom klämma ur sig. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 Spooky Tooth var ett progressivt band i skiftet 60-70 som var bra tycker jag. Har någon skiva av dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 Suffer var ett svenskt band som släppte lite melodiösa skivor på 90talet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 1, 2020 Dela Inlagd Juni 1, 2020 Ray Arnott aussie trummis från bl.a. Flash & THE Pan ...bra rock 🎸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 1, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 1, 2020 Jericho var ett kanadensiskt band som spelade tung bluesrock/psykedelisk rock...mycket bra platta. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 3, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 3, 2020 Köpt och signerad av Clas Yngström själv när han var här och lirade för många år sedan. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 3, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 3, 2020 Satans bra band från Glasgow som hade en kort karriär på tidigt 70-tal...nämnas kan att här var Clownen Beppo eller Zal Cleminson som han heter hans första band...sedan blev det Alex Harvey Band och gjorde ju ett inhopp i Nazareth också. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 4, 2020 Tidigt 70-tal...Aliotta Haynes...en rockande trio från Chicago. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 4, 2020 Det suveräna bandet Emerson Lake & Palmer...tyvärr två av dem borta från jordelivet...här deras goa platta Pictures At An Exhibition If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 4, 2020 Dela Inlagd Juni 4, 2020 Idag blir det en Van Morrison dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 4, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 4, 2020 Tyskarna rockar loss på tallriken...och sedan att dom visslar till rör mig inte i ryggen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 4, 2020 Dela Inlagd Juni 4, 2020 Inga Styx plattor? Kanske lika bra det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juni 5, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Juni 5, 2020 7 timmar sedan, skrev Nicholas: Inga Styx plattor? Kanske lika bra det. Har du inget själv att komma med. Kanske lika bra det. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu