L200 Inlagd Maj 24, 2020 Dela Inlagd Maj 24, 2020 16 minuter sedan, skrev stefan5300: Så sitter du nog på en bra slant om de är i bra skick. Hoppas på det😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 24, 2020 Dela Inlagd Maj 24, 2020 12 minuter sedan, skrev L200: Hoppas på det😀 Finns säkert Elvisgrupper på Facebook du kan gå med i. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2020 Måndag och det är dags att sparka igång sig själv igen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 25, 2020 Dela Inlagd Maj 25, 2020 Albert King är en av de tre blues kingarna de andra är ju Freddie och BB. Gillar dessa bluesgubbar och deras gnisslande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 25, 2020 Dela Inlagd Maj 25, 2020 Hoppla! https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/dOXPMw/brian-may-till-sjukhus-efter-hjartattack-valdigt-nara-doden Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2020 The Association från soliga Kalifornien lirar på med sin poprock. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2020 Tomas Ledin tycker jag väl är varken bu eller bä...men va fasiken då...det är ju ganska lättsamt. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 25, 2020 Dela Inlagd Maj 25, 2020 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Tomas Ledin tycker jag väl är varken bu eller bä...men va fasiken då...det är ju ganska lättsamt. Själva titellåten till detta album tycker jag var fantastiskt mästerlig....... Har inte så mycket relation till Tomas Ledin men just denna låten är helt fantastisk........ Texten är oerhört bra i all sin smärtsamhet och det musikaliska arrangemanget till den är mästerligt........ Ändrades Maj 25, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 25, 2020 Dela Inlagd Maj 25, 2020 15 minutes ago, Arnold Layne said: Tomas Ledin tycker jag väl är varken bu eller bä...men va fasiken då...det är ju ganska lättsamt. Ja, det är väl bara mauro scocco och den där soul Erik, do you belive... som är sämre. Så inte så farligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2020 15 minuter sedan, skrev Nicholas: Ja, det är väl bara mauro scocco och den där soul Erik, do you belive... som är sämre. Så inte så farligt. Jag kan nog nämna en hel hög som är värre...jag ska ta dom i alfabetisk ordning någon dag jag är ledig If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 26, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 26, 2020 Tycker nog att det är en hel del Doobie Brothers över Starbuckarna. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 Ibland lyssnar jag på liveskivan med Cream med Eric Slowhand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 On 2020-05-20 at 07:51, skrev Peolito: Eddie and the Hot Rods var lite balla. Har denna skiva någonstans. Dom såg jag live i Soho. Vilket jävla drag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 3 minuter sedan, skrev John Khonken: Dom såg jag live i Soho. Vilket jävla drag Kan tänka mig det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 26, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 26, 2020 Nu kör jag raka rör...gedigen rock från Luleå. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 26, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 26, 2020 Bra countryrock men med ett förbaskat långt bandnamn...och den skrala titeln Brujo. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 26, 2020 Dela Inlagd Maj 26, 2020 31 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Bra countryrock men med ett förbaskat långt bandnamn...och den skrala titeln Brujo. Mera bra country rock 🎸💥 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 27, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2020 Har lyckats skrämma upp Miss Molly så här tidigt. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 27, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2020 Plöjer igenom ett par skivor i Mike Oldfield boxen...egentligen inget nytt...lite om-mixningar bara. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 27, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 27, 2020 Av dom skivor jag har med Little River Band så får nog den här en placering i toppen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 (ändrad) Peter LeMarc gillar jag ibland tom lysande emellanåt. Gillar denna skiva skarpt. Ändrades Maj 28, 2020 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 28, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 28, 2020 Sista Bad Company från -96 ...dom höll bra ända till slutet. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 28, 2020 Dela Inlagd Maj 28, 2020 1 timme sedan, skrev Arnold Layne: Sista Bad Company från -96 ...dom höll bra ända till slutet. Va fan en CD igen!?..jaja nöden har ju ingen lag 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 28, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 28, 2020 21 minuter sedan, skrev Naam jai: Va fan en CD igen!?..jaja nöden har ju ingen lag 😃 Ja ibland är man lite lat av sig...men snart snurrar vinylarna igen If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 29, 2020 Dela Inlagd Maj 29, 2020 (ändrad) Elf upptäckte jag i mitten på 70-talet. Sedan har jag glömt bort dem. Plötsligt kom jag på dem imorse. Och ja hårdrocksguden Ronnie James Dio (RIP) sjunger. Satan va gött. Ändrades Maj 29, 2020 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu