FF Inlagd Maj 13, 2020 Dela Inlagd Maj 13, 2020 12 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Efter att ha sett filmen störtade jag ner till musikaffären och köpte skivan ... jag minns att elever på högstadiet här i kommun blev erbjudna att se filmen gratis i avskräckande syfte . Filmen var jäkligt nära att bli censurerad av filmstaden på grund av det var ett riktigt samlag i filmen. Det var inte värre än mazurka på sängplatsen då. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 13, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 13, 2020 2 minuter sedan, skrev FF: Filmen var jäkligt nära att bli censurerad av filmstaden på grund av det var ett riktigt samlag i filmen. Det var inte värre än mazurka på sängplatsen då. FF Lite märkligt det där ... när folk slår ihjäl varandra och pundar sig till döds så verkar det helt okey .... men när folk visar lite ömma känslor genom ett gott fjäss så blir det ett jäkla liv If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 13, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 13, 2020 Poco kan man säga att det är en softare variant av Eagles...den gamle Eagles-basisten Randy Meisner var ju med ett tag. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Maj 13, 2020 Dela Inlagd Maj 13, 2020 (ändrad) Jag har ett gäng gamla Lpskivor. är du intresserad att ta över dom. Vill du ta över dom så tar jag en bild av dom. FF Ändrades Maj 13, 2020 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 13, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 13, 2020 10 minuter sedan, skrev FF: Jag har ett gäng gamla Lpskivor. är du intresserad att ta över dom. Vill du ta över dom så tar jag en bild av dom. FF Jag pm dig If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 14, 2020 Dela Inlagd Maj 14, 2020 18 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Sweet var ju en grupp som hängde med i bara farten inne på pojkrummet...men jag började nog uppskatta dom senare i livet än jag gjorde då. Förjävla bra gäng med en mästare på trummor...hittade precis en inspelning från 1974 där dom bara är som bäst! Mick Tuckers trumsolo - han hade inspelade bakgrunder redan då! - är helt fenomenalt, vilken teknik, sväng och glädje... Investera 40 minuter av ditt Coronaliv i denna konsert tycker jag, hehe... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 14, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 14, 2020 49 minuter sedan, skrev ragson: Förjävla bra gäng med en mästare på trummor...hittade precis en inspelning från 1974 där dom bara är som bäst! Mick Tuckers trumsolo - han hade inspelade bakgrunder redan då! - är helt fenomenalt, vilken teknik, sväng och glädje... Investera 40 minuter av ditt Coronaliv i denna konsert tycker jag, hehe... Sådant är härligt att beskåda If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 14, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 14, 2020 The Blues Band...kort och gott...bildades av dom två gamla Manfred Manns-musikerna Paul Jones och Tom McGuinness. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 14, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 14, 2020 Har lyssnat en hel del på Kiss genom åren...till och med varit på konsert med dom...tycker inte dom är speciella utan bara en i mängden...men dom tidiga plattorna var bäst. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 14, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 14, 2020 On 2020-04-25 at 20:13, skrev Kötthandlarn: Å när man ändå är inne på jazzens spår, så är ju Spyro Gyra helt magiska när det kommer till den progressiva delen av jazzmusik......... Bara att hålla med...plockade fram mina idag. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 Har du dom här? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 15, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 15, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev audirs2: Har du dom här? Nej tyvärr för dom var jäkligt bra ...dom gjorde bara en skiva ... hade den på rullband men som numera är skrotad. Ändrades Maj 15, 2020 av Arnold Layne If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 15, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 15, 2020 Dom var inte så gamla här och undrar om dom anade vilken framfart dom skulle få i musikvärlden. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 15, 2020 Dela Inlagd Maj 15, 2020 (ändrad) Är så dålig på att ställa undan mina skivor som jag precis lyssnat på och det blir bara en hög till slut på mediabänken men nu skulle jag städa undan tyckte jag....... Hann väl inte långt innan jag hittade en skiva som jag inte lyssnat på för evigt känns det som......❤️ Veronica är väl Stockholms motsvarighet till Håkan Hellström i Gbg i form av lokalpopularitet och på denna skiva möts de båda i en magisk duett........ Å nej, det blev inget mer städande efter detta......... Ändrades Maj 15, 2020 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 16, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 16, 2020 En gång den spelande gitarristen och sångaren i Argent gjorde ochså ett fång soloalbum med bra kvalitet. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 16, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 16, 2020 Minken är inte att förakta...bra blandning av rock , soul och latinomusik. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 16, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 16, 2020 Är ingen flitig lyssnare av Elvis...men det vore skamligt att inte ha några skivor med honom. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 56 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Minken är inte att förakta...bra blandning av rock , soul och latinomusik. Denna killen var väl i samma stil, just denna plattan var en klockren mix av hans bästa. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 Denna brud är underskattad! Har org singeln! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 Tråkigt att Krokus lagt ner sin verksamhet men då kan ju sångaren Marc Storace ta över micken i AC/DC så de låter i fornstora dagar. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 1 timme sedan, skrev stefan5300: Tråkigt att Krokus lagt ner sin verksamhet men då kan ju sångaren Marc Storace ta över micken i AC/DC så de låter i fornstora dagar. Riktigt tråkigt, men kan inte hitta nått om nedläggning på deras hemsida...står även i deras Tourkalender att dom har spelningar sep/okt i USA.....men det bör då vara en avslutnings tour, med namnet "Adios Amigos" https://krokusonline.seven49.net/en/news/news2.htm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 Bonnie Raitt still got it....... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 21 minuter sedan, skrev Naam jai: Riktigt tråkigt, men kan inte hitta nått om nedläggning på deras hemsida...står även i deras Tourkalender att dom har spelningar sep/okt i USA.....men det bör då vara en avslutnings tour, med namnet "Adios Amigos" https://krokusonline.seven49.net/en/news/news2.htm Jag läste det någonstans men minns inte var men wikipedia skriver att deras aktiva år är 1975 - 2020 men man kan ju hoppas att de luras. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 16, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 16, 2020 Waterloo är också en sådan där hemlig grupp som det är svårt att få några uppgifter om...har gjort denna enda platta från 1974 och det är bra progressiv rock. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 16, 2020 Dela Inlagd Maj 16, 2020 Minns inte om Whitesnake varit på tapeten här men de har ju många bra låtar och musiker på sin lyra. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu