Arnold Layne Inlagd Maj 11, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2020 Rockband med röst-stark tjej bakom micken...kan nog mäta sig med Pat Benatar när det låter som bäst. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 11, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2020 Så särskilt dansvänliga är väl inte låtarna på den här...men ingenting är omöjligt om man har hällt i sig tillräckligt med brämpa If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 9 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Så särskilt dansvänliga är väl inte låtarna på den här...men ingenting är omöjligt om man har hällt i sig tillräckligt med brämpa Då får vi ta en tryckare på verandan vid nästa besök😍😁. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 13 timmar sedan, skrev Nineteen68: Tror Phil Rudd har gjort sitt, kanske med rätta också... Personligen tycker jag AC/DC är betydligt tightare med Chris Slade. Slade är en bra trummis....Men Rudd hör ihop med AC/DC. Ända sen Let there be rock så har han varit den "rätte" trummisen i bandet....tycker jag då.. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 13 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Är nästan hundra på att det var den första Status-plattan jag köpte...och har sett dom många gånger...tappade räkningen efter tio Fick låna den i kassett när jag var 9 år, sen var det kört. Deras sound sitter i ryggraden på mej och det är lika roligt varje gång att lira deras låtar. Absolut den hårdaste av alla Quo plattor, och jäklar vilken energi dom har där...ryyysss mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2020 Efter splittringen 1976 slutade jag i stort sett lyssna på 10cc för att jag tyckte att dom blev alltför tråkiga...men för några år sedan på en konsert i Karlstad så fick jag väl en liten kick och började även lyssna på dom senare plattorna. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2020 Ulf Dageby är ju också ett sådant där riktigt geni...i stort sett allt han gett sig in på har blivit bra. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2020 Glad gungig sjömansmusik innan jag ger mig ut i det kalla solskenet. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 Grand Funk spelade vi innan vi gick på disco i början på 70-talet. Bra fart på gruppen. Denna skiva är en av flera bra skivor av dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 Joe Walsh från Eagles har bl.a. gjort denna skiva som är bra. Tycker jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2020 1 timme sedan, skrev Peolito: Joe Walsh från Eagles har bl.a. gjort denna skiva som är bra. Tycker jag. Många bra skivor har Joe gjort ... såg en dokumentär om Eagles då Don Henley berättade att innan en konsert hade Joe krökat ner sig så rejält att dom trodde att dom skulle vara tvungna att spela utan honom ... men efter en viss tumult lyckades dom få upp honom på scenen ... och inte en fel-ton han gjorde det där oraklet If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2020 Ärtig live-platta av den danska gruppen Frede Fup...nämnas kan att på bas spelar Wili Jönsson från Gasolin. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2020 Låter som Mott The Hoople utan Ian Hunter...men det kan ju grunda sig på att det mest är gamla Hooplare som är med på denna platta If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 40 talet plattor..runt 60 olika medlemar sen 1965..och Still going är inte pjåkigt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2020 1 timme sedan, skrev Naam jai: 40 talet plattor..runt 60 olika medlemar sen 1965..och Still going är inte pjåkigt 😄 Satans bra bluesrock var det ... och fortsättningen med Foghat gjorde att man fick en lång njutning musikmässigt If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2020 På den här tiden var inte Mora Träsk så barnvänligt...här förekommer det en hel del vulgära texter If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2020 En grupp som gjorde två bra rockplattor på 70-talet men som jag för övrigt helt saknar kännedom om. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 26 minuter sedan, skrev Arnold Layne: En grupp som gjorde två bra rockplattor på 70-talet men som jag för övrigt helt saknar kännedom om. Märkligt anonyma.. enda jag hittat är plattan du har på Ebay ....på den står det på baksidan Not For Sale , m.a.o. en demo?. Står det samma på ditt ex? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2020 3 minuter sedan, skrev Naam jai: Märkligt anonyma.. enda jag hittat är plattan du har på Ebay ....på den står det på baksidan Not For Sale , m.a.o. en demo?. Står det samma på ditt ex? Nix...det gör det inte...har försökt googla på gruppmedlemmar men får inte napp någonstans 😕 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 Goa gubbar 🎸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 Lite märkligt att vi bara är 4-5 man som verkar gilla tråden...och ändå ska medelåldern på Mpr vara rätt så hög...kan det vara trådtiteln som avskräcker... jag älskar hårdrock men just Aerosmith njaaaa 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 5 minuter sedan, skrev Naam jai: Lite märkligt att vi bara är 4-5 man som verkar gilla tråden...och ändå ska medelåldern på Mpr vara rätt så hög...kan det vara trådtiteln som avskräcker... jag älskar hårdrock men just Aerosmith njaaaa 😋 Å jag är förmodligen yngst av de som gillar tråden.........😄 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Å jag är förmodligen yngst av de som gillar tråden.........😄 Hahaa men knappast tillräckligt ung så du missa vinylen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Maj 12, 2020 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12, 2020 7 minuter sedan, skrev Naam jai: Lite märkligt att vi bara är 4-5 man som verkar gilla tråden...och ändå ska medelåldern på Mpr vara rätt så hög...kan det vara trådtiteln som avskräcker... jag älskar hårdrock men just Aerosmith njaaaa 😋 Inte heller några större favoriter här...men den inbringade 9 karma i alla fall If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 12, 2020 Dela Inlagd Maj 12, 2020 4 minuter sedan, skrev Naam jai: Hahaa men knappast tillräckligt ung så du missa vinylen 😉 Ha ha ha ha, vem vet, jag kanske var långsam i starten (eller inte)..........😉 😁 Men säg inget till någon.......😁 🤫 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu