Peolito Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 Plötsligt händer det. Three Dog Night. Inte så ofta men kanske en gång på 10 år lyssnar jag på dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 Blood Sweat and Tears lyssnade jag mycket på för 40 år sedan, drygt Härligt svängiga. Har ett par skivor med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 23, 2020 34 minuter sedan, skrev Peolito: Plötsligt händer det. Three Dog Night. Inte så ofta men kanske en gång på 10 år lyssnar jag på dom. Här blir det betydligt oftare If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 Denna Moody Blues skiva är kanon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 23, 2020 43 minuter sedan, skrev Peolito: Denna Moody Blues skiva är kanon. Ja den och många andra ... mycket angenäma att lyssna på den gruppen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 23, 2020 Ett riktigt skapligt bra band kisarna lyckades få ihop...dom gjorde två plattor. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 23, 2020 Dela Inlagd April 23, 2020 Kanada band från 69'e... Beat Farmers spelar cowpunk lite typ ja fan med bra tryck 😆 bandets grundare Country Dick Montana dog visst på scen ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 23, 2020 2 minuter sedan, skrev Naam jai: Kanada band från 69'e... Beat Farmers spelar cowpunk lite typ ja fan med bra tryck 😆 bandets grundare Country Dick Montana dog visst på scen ... Har alla April Wines utom dom två första ... var med och buda på Tradera när dom låg där men vek mig när dom började närma sig 500 :- styck 😕 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 23, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 23, 2020 Efter ett långt heroinmissbruk var det dags för Slowhand att hänga på sig gitarren igen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 En av husgudarna är Frank Zappa. Nu rullar detta alster. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 24, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 24, 2020 Det engelska folkmusik-bandet med den svenska sångaren Jerry K Gustafsson. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Danskar med förstärkning av en yankee..rätt okej , plattan från 79' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 24, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 24, 2020 19 minuter sedan, skrev Naam jai: Danskar med förstärkning av en yankee..rätt okej , plattan från 79' Har tre skivor med dom...mycket bra tycker jag. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Hade 8 rätt! Moroder missade jag helt!https://svenska.yle.fi/artikel/2020/04/24/musiktest-hurdan-musik-hor-samman-med-giorgio-moroder-och-vem-ooade-hela-natten Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 Önskar att jag hade denna kvar! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 1 minut sedan, skrev audirs2: Önskar att jag hade denna kvar!dom såg jag i new Orleans tyvärr troligen vältankad så minns inte hur det va 🤔..men Argus plattan var grym 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd April 24, 2020 Dela Inlagd April 24, 2020 13 minuter sedan, skrev Naam jai: 18 minuter sedan, skrev audirs2: Önskar att jag hade denna kvar!dom såg jag i new Orleans tyvärr troligen vältankad så minns inte hur det va 🤔..men Argus plattan var grym 👍 Lyssnar på dom nu! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 25, 2020 Trevlig morgon med Yngwie Malmsteens gamla pulla. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd April 25, 2020 Trådstartare Dela Inlagd April 25, 2020 River av lite slumpmässigt och då blev det bilmusik. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Jazz har ju aldrig varit min grej (hade mycket förutfattade åsikter) men jag fick kapitulera när jag hörde Diana Krall första gången....... Vilken röst, vilket pianospel och vilken magisk kvinna........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Å när man ändå är inne på jazzens spår, så är ju Spyro Gyra helt magiska när det kommer till den progressiva delen av jazzmusik......... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Den som giller riktig musik. Sänder sydsvenskan idag Wilmer X från kulturbolaget kl21.00 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 Vidare till lite magisk blues rock......... Colin James levererade duktigt men så tappade jag bort honom........ Undrar om han håller på fortfarande?....... Ja, tydligen....... Fattar inte varför jag tappade bort honom, när han är så grym men nu är skadan reparerad och det kommer bli ett skivinhandlingsbesök på världens bästa Bengans imon.......👌 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 25, 2020 Dela Inlagd April 25, 2020 (ändrad) Här får ni tidernas bästa Svenska liveband. När man avslutar med Kör dig röd. Då är man hemma https://www.sydsvenskan.se/2020-04-25/konsert-se-wilmer-x-direkt-fran-kb Ändrades April 25, 2020 av John Khonken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 26, 2020 Dela Inlagd April 26, 2020 Här får ni tidernas bästa Svenska liveband. När man avslutar med Kör dig röd. Då är man hemma https://www.sydsvenskan.se/2020-04-25/konsert-se-wilmer-x-direkt-fran-kbSåg dom på Sweden Rock förra året. Det var riktigt bra. Tighta och han som spelar munspel gillar jag lite fart på han. Kommer inte ihåg namnet.Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu