audirs2 Inlagd Maj 31 Dela Inlagd Maj 31 4 timmar sedan, skrev Peolito: Black Sabbath släpper idag ett samlingsalbum. För ett fan som jag är det julafton. Hoppas det är med Dio och inte han som har pungen i kläm!🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 31 Dela Inlagd Maj 31 21 minuter sedan, skrev audirs2: Hoppas det är med Dio och inte han som har pungen i kläm!🤣 Pavarotti :-)) 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 3 Dela Inlagd Juni 3 (ändrad) Australiska prog metallarna Reliqua släppte i fredags Secrets of the Future. Lite gung i musiken. Ändrades Juni 3 av Peolito 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 3 Dela Inlagd Juni 3 Nu lite gulleplutt Indie-pop från England. Nya plattan all back to mine med Banners. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 3 Dela Inlagd Juni 3 Duff McKagan som spelar/t i Guns and Roses har släppt en live platta i fredags som heter Tenderness Live from Los Angeles. Rock/heavy. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 4 Dela Inlagd Juni 4 Blondie med parallell lines från 1978. Deborah Harry en av de sexigaste i branschen :-) 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 4 Dela Inlagd Juni 4 (ändrad) En gammal goding rockblues med Cactus från 1971 med skivan one way or another. Ändrades Juni 4 av Peolito 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 4 Dela Inlagd Juni 4 Kommer ni ihåg Black Oak Arkansas. Sydstatsrock. Lyssnar på albumet high on a hog från 1973. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 4 Dela Inlagd Juni 4 2 timmar sedan, skrev Peolito: Blondie med parallell lines från 1978. Deborah Harry en av de sexigaste i branschen 🙂 Men inte nu längre väl? Över 70 bast e hon väl? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 4 Dela Inlagd Juni 4 8 minuter sedan, skrev audirs2: Men inte nu längre väl? Över 70 bast e hon väl? Milf kanske :-) 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 4 Dela Inlagd Juni 4 Gammel gubbarna kan ännu! 4 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 5 Dela Inlagd Juni 5 En gammal goding Queen med skivan News of the World från 1977. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 5 Dela Inlagd Juni 5 Svenska Nestors nya skiva teenage rebel tycker jag är bra. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 5 Dela Inlagd Juni 5 9 timmar sedan, skrev Peolito: Svenska Nestors nya skiva teenage rebel tycker jag är bra. Kommer från grannbyn Falköping. Men du kan se dom på Gärdet 5 juli Stockholm Fields ...för du skippar Sweden Rock tror jag att jag såg någostans? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 5 Dela Inlagd Juni 5 Blivit lite olika typ av musik idag.. båda är grymt bra 🎸 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 17 timmar sedan, skrev Naam jai: Kommer från grannbyn Falköping. Men du kan se dom på Gärdet 5 juli Stockholm Fields ...för du skippar Sweden Rock tror jag att jag såg någostans? Ja i år blir det inget Sweden Rock. Om jag inte är på semester och det hällregnar är det inte omöjligt att det blir en sväng till Gärdet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 6 Dela Inlagd Juni 6 18 timmar sedan, skrev Naam jai: Kommer från grannbyn Falköping. Men du kan se dom på Gärdet 5 juli Stockholm Fields ...för du skippar Sweden Rock tror jag att jag såg någostans? Nestor e jävlig grymma!🤙 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 Bon Jovi släpper nytt idag. Forever heter skivan. Lite smörigare kanske? 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 Cactus som funnits länge med bl.a. Carmine Appice på trummor har släppt en ny platta som heter Temple of Blues. Härlig bluesrock i mina öron. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 Factory Of Art släpper idag Back to Life. Progressiv metal. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 Fransk metal från Nightmare och deras nya platta Encrypted. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 Kanadensarna i Loverboy släpper en live idag som heter live-82. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 (ändrad) Nytt för idag är också Apocalyptica med Plays Metallica Vol. 2. Symfonisk metal av Metallica låtar. Ändrades Juni 7 av Peolito 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 7 Dela Inlagd Juni 7 Issa släpper idag Another World. AOR/rock. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 10 Dela Inlagd Juni 10 Ny svensk rock från Royal Republic och deras nya platta LoveCop som kom i fredags. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu