Peolito Inlagd April 15, 2023 Dela Inlagd April 15, 2023 17 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Och det är deras bästa platta på mannaminne.......🤘 Man har längtat länge efter ngt bra med dem och nu äntligen.....❤️ Ja den var bra 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 15, 2023 Dela Inlagd April 15, 2023 15 timmar sedan, skrev stefan5300: Har aldrig förstått storheten med Metallica, de är bra men inte mer. I början gillade jag dem inte men den svarta plattan var sedan sådär men denna platta är bra. Grymma live. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 Nu nordnorsk symfonisk metal musik. Nergard med Live in Kalvåa med en vän norska som sjunger. Släpptes i fredags. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 Mera norskt. Dödheimsgard släppte Black Medium Current förra veckan. De spelar black metal med industri sound. De blev intervjuade av en höger blaska vilket vänstern inte gillade, kuriosa bara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 Lite tung början med Rotpit ett tyskt band som spelar death metal. Släppets förra veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 Gitarristen B Gera har släppt sin andra skiva av tre. Instrumentell- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 Det amerikanska metalcore bandet Atreyu släppte en EP i fredags. The Hope of a Spark. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 Fått hoppa över ett gäng metal band som inte faller mig alls på läppen. Nu ett hårdrock band från USA som släppte Wild Rises and Ancient Songs i fredags. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 17, 2023 Dela Inlagd April 17, 2023 Till Sweden Rock kommer de amerikanska punkara Rancid. Lyssnar på Trouble maker från 2017. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 18, 2023 Dela Inlagd April 18, 2023 Till Sweden Rock kommer tyskarna Powerwulf som jag tidigare lagt in. Även Soilwork från Helsningborg som spelar melodisk death metal. Lyssnar på Övergivenheten från 2022. Helt OK i mina öron. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 18, 2023 Dela Inlagd April 18, 2023 Till Sweden Rock kommer den svenska rock/blues gruppen Blues Pills. Lyssnar på Holy Moly från 2020. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 18, 2023 Dela Inlagd April 18, 2023 Folkmetallarna Korpiklaani kommer till Sweden Rock. Finnpajsare. Lyssnar på Jylhä från 2021. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 Black Metal bandet 1349 från Norge kommer till Sweden Rock. Lyssnade lite på deras The Infernal Pathway från 2020. Inget för mig kan jag säga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 (ändrad) Dom här är lite spännande. Florence Black från Wales. Tre gubbar i bandet med en lp som heter Weight of the World. Borde ses kommer till Sweden Rock. Ändrades April 19, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 Sweden Rock banden är avklarade. I fredags släppte det engelska metall bandet Red Rum sitt album Book of Legends med pirattema. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 Arcon Angek släppte nytt förra veckan. II är skiva döpt till. Zac Stevens är frontfigur. OK men mainstream. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 19, 2023 Dela Inlagd April 19, 2023 Mike Tramp från Danmark släppte nyligen Songs of White Lion. Han sjöng tidigare i White Lion och på denna skiva tolkar han dess låtar. Melodiös hårdrock, typ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 20, 2023 Dela Inlagd April 20, 2023 (ändrad) PUNK/Rockbandet Lucifer Star Machine släppte 14/4 Satanic Age. Från England. Då punken kom gillade jag den inte men kan jag tycka den bitvis är bra. Ändrades April 20, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 20, 2023 Dela Inlagd April 20, 2023 Lite melodisk rock med The Flood. Släpptes i fredags. Ganska trevlig skiva. Hear us out heter den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 Jethro Tull släppte sitt 23 album idag. Gillar deras progressiva stil även om den haft svackor. Ians röst har blivit sämre. Han hade något skit på stämbanden om jag minns rätt. Rökflöte heter skivan och har norsk hedendom som genomgående tema. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 Gamlingarna är i form. Ian Hunter som var i Mott the Hoople för 50 år sedan har släppt sin 7 soloplatta. Defiance Part 1. Många inlånade musikkändisar på spåren. Härlig gammaldags rock och Ian har en härlig rock röst. 84 bast gammal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 Mezzarow släppte nytt idag. De har hållit på ett tag. Trash metal. Inte riktigt min melodi men skivan har fått OK kritik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 (ändrad) Dyspläcer släpper idag Temple Heights. Kung Fu metal skrev någon. Lite gammaldags heavy metal typ Iron Maiden. Ändrades April 21, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 Det alternativa rockbandet Enter Shikare från England släppte nytt. A kiss for the whole World heter skivan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd April 21, 2023 Dela Inlagd April 21, 2023 (ändrad) Svenskarna i Saint Deamon släppte League of the Serpent idag. Melodiös europower. Ändrades April 21, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu