Peolito Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 Svenska Self Deception spelar hårdrock och kommer till Sweden Rock. Lyssnar på deras nya You are only as sick as your secrets. Helt OK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 Mera svenskt till Sweden Rock. Vikingar som spelat metal. Grimnir med Urfader som släpptes i år. Sjunger på svenska. Om tillfälle ges ska jag se dom. Brukar vara bra live. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 Defleshed ett svenskt trash metal band kommer också till Sweden Rock. Nytt album Grind over Matter. Inte riktigt min smak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 9, 2023 Dela Inlagd Mars 9, 2023 Godsmack har släppt nytt. Det är ett amerikanskt band som hållit på ett bra tag. Spelar rock/grunge/metal. Låter bra i mina öron. Lyssnar på Lightning up the sky. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 Ny symfonisk skiva av Gunter Werno som spelar i Vanden Plas, en symfoniorkester är med också. En lite annorlunda början på musik dagen. Lite häftigt om man är på humör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 Demons Down släppte denna melodiösa skiva i år. Det är ett hopkok av olika musiker och länder. Inte oäven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 Idag släppte The Banishment Machine and Bone. Jänkare och gubbar som spelat i olika band. En blandning av rock/industritoner. Lite spännande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 4 timmar sedan, skrev Peolito: Demons Down släppte denna melodiösa skiva i år. Det är ett hopkok av olika musiker och länder. Inte oäven. Det var också nytt för mig, jäkligt bra. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 (ändrad) La Prime en vinter öl från Belgien på 8,5% Ändrades Mars 10, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Mars 10, 2023 Dela Inlagd Mars 10, 2023 Älskar trådar som denna ♥️inget jäkla bråk, bara bra musik 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Mitt senaste vinylfynd har gått hett på skivsvarven ett tag sedan jag hittade den på en begagnataffär för några veckor sedan..... Hade letat så länge efter den och jäklar vilket "pirr" det blev i kroppen, när jag hittade den i skivstället...🤘🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Svedde Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Gillar man, som jag, både Ramones och asiatisk brytning så funkar Shonen Knife. Trevliga tjejer som jag gärna tagit en fika på stan med. Bra spelar dom också. Borde komma till Sweden rock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 36 minuter sedan, skrev Svedde: Gillar man, som jag, både Ramones och asiatisk brytning så funkar Shonen Knife. Trevliga tjejer som jag gärna tagit en fika på stan med. Bra spelar dom också. Borde komma till Sweden rock. Det var ju sött, tycker det påminner rätt så mycket om 60- tals musik. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Svedde Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 2 timmar sedan, skrev stefan5300: Det var ju sött, tycker det påminner rätt så mycket om 60- tals musik. Spelar i Malmö ikväll 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 11, 2023 Dela Inlagd Mars 11, 2023 Nått med Lp är det! https://svenska.yle.fi/a/7-10030308 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Mars 12, 2023 Dela Inlagd Mars 12, 2023 Mitt svenska favoritband A.C.T har släppt en ny EP, Falling. Den här låten från den CDn är grym: "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 13, 2023 Dela Inlagd Mars 13, 2023 (ändrad) Nysläpp av svenskarna i Seventh Crystal, melodiös rock . Trevlig. Wonderland heter skivan. Ändrades Mars 13, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 13, 2023 Dela Inlagd Mars 13, 2023 Nu amerikansk progressiv metal/rock. Släpptes för en vecka sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 13, 2023 Dela Inlagd Mars 13, 2023 (ändrad) Italienarna Frozen Crowne släppet denna skiva förra veckan. Melodiös hårdrock med kvinnlig röst. Call of the North. Ändrades Mars 13, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 14, 2023 Dela Inlagd Mars 14, 2023 Nu blytungt på morgonen- En fransk grupp som heter Dirge och som släppt en skiva med samma namn. Industrimetal med lite doom metal, tycker jag. Inte trallvänligt men har något spännande i sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 14, 2023 Dela Inlagd Mars 14, 2023 En rockgrupp från USA som heter Rival sons har släppt sitt album Darkfighter. Trevlig lättsam rockmusik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 14, 2023 Dela Inlagd Mars 14, 2023 Di amerikanska punk/metalbandet Story of the year har släppt Tear me to pieces. Helt OK. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 15, 2023 Dela Inlagd Mars 15, 2023 (ändrad) Vad sägs om ett italienskt humoristiskt hårdrocksband på onsdagsmorgonen. Nanowar of Steel med dislike to false metal. Joakim Brodén från Sabaton sjunger på en låt och Madeleine Liljestam fick googla henne spännande utseende sjunger på en låt. Ändrades Mars 15, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 15, 2023 Dela Inlagd Mars 15, 2023 Det svenska bandet Kardinal Sin har släppt nytt album som heter SALIGIA. Melodiös power metal. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 15, 2023 Dela Inlagd Mars 15, 2023 Lite disco innan kontoret fylls av människor. Tragedy med nya skivan I am a Woman. Från USA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu