Peolito Inlagd Februari 27, 2023 Dela Inlagd Februari 27, 2023 El Supremo ett amerikanskt instrumentellt progband. Trevlig skiva som heter Acid Universe. Släpptes i fredags. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 27, 2023 Dela Inlagd Februari 27, 2023 7 minuter sedan, skrev Peolito: El Supremo ett amerikanskt instrumentellt progband. Trevlig skiva som heter Acid Universe. Släpptes i fredags. Bra peolito du håller tråden levande.. säker på att Arnold ler i sin himmel 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 27, 2023 Dela Inlagd Februari 27, 2023 21 minuter sedan, skrev Naam jai: Bra peolito du håller tråden levande.. säker på att Arnold ler i sin himmel 🙏 Det är jag övertygad om Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 28, 2023 Dela Inlagd Februari 28, 2023 (ändrad) Till Sweden Rock kommer Jinjer från Ukraina. Stenhårda som kör typ progressiv metal med hopp mellan jazz (nästan) och metal. Tjejen growlar som en kåt älghanne. Från 2021 Wallflower. Ändrades Februari 28, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 1, 2023 Dela Inlagd Mars 1, 2023 (ändrad) Kamelot kommer till Sweden Rock ett amerikanskt progressivt band med symfoniska inslag. Tänkt lyssna på dom om inte groggarna tagit över Lyssnar på The Shadow Theory från 2018. Ändrades Mars 1, 2023 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 1, 2023 Dela Inlagd Mars 1, 2023 Till Sweden Rock kommer det svenska hardcore bandet Raised Fist. Lyssnar på Anthem från 2019. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 2, 2023 Dela Inlagd Mars 2, 2023 Lita Ford kommer till Sweden Rock. Såg henne för ett antal år sedan där. Var väl sådär. Lyssnar på Lita från 1988. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 2, 2023 Dela Inlagd Mars 2, 2023 Se svenska industrimetallarna Deathstars kommer till Sweden Rock. Kan tänka mig att lyssna ett tag på dom. Lyssnar på The perfect cult från 2014. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 3, 2023 Dela Inlagd Mars 3, 2023 Mammuth WVH kommer till Sweden Rock. Hårdrockare som startades av Werner Van Halen när han spelade med Van Halen. Amerikanare. Lyssnar på Mammoth WvH från 2021. Blir nog en lyssning på bandet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 3, 2023 Dela Inlagd Mars 3, 2023 Basisten i Iron Maiden har ett rockband vid sidan om som kommer till Sweden Rock. Gruppen heter British Lion. Lyssnar på The Burning från 2020. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 3, 2023 Dela Inlagd Mars 3, 2023 Bra kämpat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Svedde Inlagd Mars 3, 2023 Dela Inlagd Mars 3, 2023 (ändrad) Snart kommer årets bästa släpp. Två låtar finns ute. TDSOTM Live. Ändrades Mars 3, 2023 av Svedde Missad text Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 3, 2023 Dela Inlagd Mars 3, 2023 Coney Hutch ett retro hårdrocksband från Kanada kommer till Sweden Rock. De släppte några skivor på 80 talet och denna 2013, Four. Med bira i kroppen blir det kanon med gammaldags musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 6, 2023 Dela Inlagd Mars 6, 2023 Marduk kommer till Sweden Rock. Svenskar från Norrköping. Spelar Black Metal. Inte riktigt min thékopp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 6, 2023 Dela Inlagd Mars 6, 2023 Tribulation från Sverige. prog metalband kommer till Sweden Rock. Inte omöjligt jag lyssnar ett tag på dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 6, 2023 Dela Inlagd Mars 6, 2023 De melodiösa gubbarna från Crowne kommer till Sweden Rock. Lyssnar på Operation phoenix från 2023. All starband från Sverige hårdrockare. Bra skiva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Mars 6, 2023 Dela Inlagd Mars 6, 2023 Ser att Gary Rossington grundaren av Lynyrd Skynyrd gått bort 71 bast 🙏🎸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 6, 2023 Dela Inlagd Mars 6, 2023 3 timmar sedan, skrev Naam jai: Ser att Gary Rossington grundaren av Lynyrd Skynyrd gått bort 71 bast 🙏🎸 David Lindley har också gått bort. Dom dör som flugor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 7, 2023 Dela Inlagd Mars 7, 2023 Detta är anledningen jag åker till Sweden Rock i år, Joddla med Siv kommer ett clownband från Skåne. Lyssnar på Talli Balli Toraban. Första låten är en hyllning till MickeN på forumet. Låten heter Janne från Jakan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 Skynd kommer till Sweden Rock. Beskrivs som industri metallare. De sjunger om massakrer och mördare!!!! Lite spännande grupp hittar bara singlar. John Wayne Gacy heter en singel. Bifogar en bild på sångerskan. Vill nog se dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 Perfect Plan ett AOR band från Örnsköldsvik kommer till Sweden Rock. Lyssnar på Brace for Impact från 2022. Sjönsjungande grabbar i melodiösa slingor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 Du lär få det kämpigt om du ska hinna med å se alla band du tänkt dej 😁🎸🎸🎸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 21 minuter sedan, skrev Naam jai: Du lär få det kämpigt om du ska hinna med å se alla band du tänkt dej 😁🎸🎸🎸 Innan festivalen har jag en lista på band jag vill se och tider mm. Fast groggbänk och väder kan ändra på det sedan behöver man inte se hela set heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 14 minuter sedan, skrev Peolito: Innan festivalen har jag en lista på band jag vill se och tider mm. Fast groggbänk och väder kan ändra på det sedan behöver man inte se hela set heller. Okej ja hoppas på bra väder är ju typ Prio ett. Hur bor du?.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 8, 2023 Dela Inlagd Mars 8, 2023 30 minuter sedan, skrev Naam jai: Okej ja hoppas på bra väder är ju typ Prio ett. Hur bor du?.. Vi bor i en husbil på Norje camping. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu