Jump to content
IGNORERAD

Aerosmith

Arnold Layne

Recommended Posts

On 2022-08-10 at 07:06, skrev Peolito:

Basisten i The Pogues har vikt in klövarna, 72 bast gammal. Får hylla honom med Rum Sodomy & The Lash från 1985.image.png.370422859b070f7e4b312998f1af0cdf.png

Var inte basisten (kvinnlig) på denna kanonskiva påsatt (och gravid) av producenten, Elvis Costello. Han var inte så populär efter det…

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev LoveYa:

Var inte basisten (kvinnlig) på denna kanonskiva påsatt (och gravid) av producenten, Elvis Costello. Han var inte så populär efter det…

Väldigt tråkigt, RIP. Hade inte skrivit detta inlägg om jag hade kommit till slutet av tråden.

Dela på andra sajter

14 timmar sedan, skrev Soengsang:

Han avled på sjukhuset efter att ha segnat ned utanför hotellet.

Han hade bestämt träff med en vän till mig där, som också ringt mig inatt helt desperat, naturligtvis.

Riktigt jäkla tragiskt, fick dessa bilder tagna just före smällen, han mådde bra där med klagade på värk i bröstet.

Snäll människa som iaf fick resa till andra sidan lycklig.

631D8C3C-7EAB-4728-A941-B5F0DD8EFD6A.thumb.jpeg.1295c826398a43350b21ef9ff0533712.jpegF18CBC8E-089F-4336-BBA6-43E1754DB2DD.thumb.jpeg.800e4efdd4e30de432a2e7bf5ab9caf1.jpeg

Tråkigt en av dessa Thairesenärer som man träffat o verkligen skulle vilja träffa igen . R.I.P

Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev LoveYa:

Jag har ingen aning men det stämmer säkert. Kuken måste ha sitt.

Dela på andra sajter

Jag fortsätter och lägger in musik i Arnolds anda som en hyllning till honom.

John Mayall släppte denna blues platta 2022. Skitbra av en nästan 90 årig gubbe.

image.png.31f227a86b6e3380c4e4a9dddb5a5868.png

Dela på andra sajter

image.thumb.png.b176a1fe5bfdceb9e1a3dbfbe664a89d.pngFlower  Kings(Progressive Rock) Kreativt och underhållande album som strävar efter att föra den progressiva rocken till spektakulära höjder. En höjdare från 2022.

Dela på andra sajter

Journey som spelar typ arena rock sedan 1800 talet släppte denna platta ifjol och gör fortfarande bra musik.image.png.4456bf91b472428f03ac7f0bd7433409.png

Dela på andra sajter

Amorphis från Finland släppte en överraskande bra platta 2022. Melodisk death metal kallas typen de spelar, tydligen.image.png.2ce66380fb9e18a9e0aee3d3e9bbfe41.png

Dela på andra sajter

image.png.1fa8f1ca629682411a391fc132ad8c36.png

Clutch gjorde en bra skiva 22. De nio låtarna är djupa och märkbart vassare och snyggare än någonsin.

Dela på andra sajter

image.png.b1c722404b40442fe67c72fb4aae10bf.pngGillar man sydstatsrock så är denna platta en höjdare från förra året Tornillo med Whiskey Myers.

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
11 timmar sedan, skrev Peolito:

Att Ozzy skulle släppa ett kanon album 2022 hade jag inte förväntat mig.image.png.a08248f222c1f07fe1a5d65d1abe8512.png

Denna platta inhandlades tidigt i höstas när den släpptes och den går fortfarande varm i CD-svarven.....:thumbsup:

Säger precis som du att det här var helt oväntat från Ozzy men kanske hade mina föraningar iom hans förra platta som också var oväntat bra.....

"Ordinary Man" från 2020 var sinnessjukt bra......❤️ 🤟

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

19 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Denna platta inhandlades tidigt i höstas när den släpptes och den går fortfarande varm i CD-svarven.....:thumbsup:

Säger precis som du att det här var helt oväntat från Ozzy men kanske hade mina föraningar iom hans förra platta som också var oväntat bra.....

"Ordinary Man" från 2020 var sinnessjukt bra......❤️ 🤟

Får inte till det på denna, lyfter inte riktigt tycker jag! Näe, 70 talet var nog bäst för denna man!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
7 minuter sedan, skrev audirs2:

Får inte till det på denna, lyfter inte riktigt tycker jag! Näe, 70 talet var nog bäst för denna man!

På 70-talet var han inte soloartist men till viss del kan jag hålla med om vad du säger......

Dock älskar jag det Ozzy gjorde när han gick solo på 80-talet......

Bl.a. denna......

Men sedan gick det utför ett tag under sent 90- och tidigt 00-tal men tycker han har återhämtat det bra på senare tid......🤟

Det fina med musik är dock att alla inte gillar samma och det är precis detta som håller musik levande och utvecklande i nya och spännande former......❤️

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev kycklingen:

För Arnold!😍

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Dela på andra sajter

Alter bridge ett amerikanskt rockband släppte detta album förra året. Kanon om man gillar grudge musik. Pawns and kings heter skivan.

image.png.70226ac8cc7e919124435fdd7f4da57a.png 

Ändrades av Peolito
Dela på andra sajter

Magnum ett brittiskt band som hållit på länge släppte denna platta förra året. Riktigt bra rock musik kanske för stora arenor. The Monster Roars heter den.

image.png.dc7c29bc7e136879b660fe9088ea299f.png

Dela på andra sajter

De svenska metal vikingarna Amon Amarth släppte denna stenkross ifjol. Lyssnat på dom live det är så man blåser bort :-) The great heathen army heter plattan.image.png.6dd23e207d339e03119c55db1bafe20a.png

Dela på andra sajter

Arch Enemy släppte en metal höjdare i fjol med sexiga growlande

ALISSA
WHITE-GLUZ

Deceivers heter alstret.
image.thumb.png.7a25327f1b5559308dbb2c875af86acb.png 

Dela på andra sajter

Kötthandlarn
11 timmar sedan, skrev Peolito:

Arch Enemy släppte en metal höjdare i fjol med sexiga growlande

ALISSA
WHITE-GLUZ

Deceivers heter alstret.
image.thumb.png.7a25327f1b5559308dbb2c875af86acb.png 

Japp, Alissia gjorde underverk för det svenskbildade bandet "Arch Enemy" när tidigare sångerskan hoppade av (fast den tidigare sångerskan är väl manager numera har jag förstått)??.....

Alissia har genom ett nytt samarbete med en av världens bästa gitarrister (min åsikt) återigen bevisat sin storlek i rösten och musikaliteten......❤️ 🙏

Att både Alissia och Nita Strauss är sinnessjukt "toksnygga" gör ju inte saken sämre direkt.......❤️🙏

Dela på andra sajter

Airacobra släppte detta album 2022 och är en härlig heavy metal smocka. Midwestern Steel heter alstret.image.thumb.png.35a803511ca0ade5d5ba8fc97f1a97e1.png

11 timmar sedan, skrev Kötthandlarn:

Japp, Alissia gjorde underverk för det svenskbildade bandet "Arch Enemy" när tidigare sångerskan hoppade av (fast den tidigare sångerskan är väl manager numera har jag förstått)??.....

Alissia har genom ett nytt samarbete med en av världens bästa gitarrister (min åsikt) återigen bevisat sin storlek i rösten och musikaliteten......❤️ 🙏

Att både Alissia och Nita Strauss är sinnessjukt "toksnygga" gör ju inte saken sämre direkt.......❤️🙏

Snygga duktiga tjejer blir man aldrig trött på.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...