Arnold Layne Inlagd December 15, 2022 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2022 Det är bara att erkänna nu...jag lyssnar gärna på Demis Roussos...här med bandet Aphrodites Child där också den välkände Vangelis medverkade. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 15, 2022 Trådstartare Dela Inlagd December 15, 2022 Svenskt band som spelade garage/indierock och gav endast ut en platta...väldigt bra i mina öron men dom nådde väl aldrig ut till den stora massan. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 10 timmar sedan, skrev Arnold Layne: En snubbe som jag var tvungen att fixa alla plattor med. Underskattad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 En gammal favorit som gjorde en kanonspelning på grönan för några år sedan är Alice Cooper med Billion Dollar Babies från -73. Minns jag tyckte den var kanon när jag köpte den då och den håller fortfarande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 Jesper Lindell som är en ny överraskning för mig har släppt ett album som heter Twilight. Låtarna är typ americana musik (säg The Ban, Van M). Soft härlig musik på fredagsmorgonen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 16, 2022 Trådstartare Dela Inlagd December 16, 2022 2 timmar sedan, skrev Peolito: En gammal favorit som gjorde en kanonspelning på grönan för några år sedan är Alice Cooper med Billion Dollar Babies från -73. Minns jag tyckte den var kanon när jag köpte den då och den håller fortfarande. Har du kvar den medföljande sedeln...min har jag lyckats supit bort. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 57 minuter sedan, skrev Arnold Layne: Har du kvar den medföljande sedeln...min har jag lyckats supit bort. Kanske i källaren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 16, 2022 Trådstartare Dela Inlagd December 16, 2022 Klassisk rock med en ett band som helt klart förtjänade mer uppmärksamhet. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 17, 2022 Trådstartare Dela Inlagd December 17, 2022 Ett sådant strålande verk av klaviaturfantomen Tony Carey...har nötit nål många gånger här hemma. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 17, 2022 Trådstartare Dela Inlagd December 17, 2022 Makalöst bra samlingsalbum med Steely Dan som dessutom är en dubbel...är väldigt nöjd över att jag har den. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 18, 2022 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2022 Superb platta med den ärriga irländaren...och många proffsiga musiker har han med sig. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 18, 2022 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2022 Populär skiva som till och med petade ner Pink Floyds The Wall från Billboard Top LP-listan...Bob Seger spelar mest i Amerika på grund av sin flygrädsla...men han har spelat i Sverige en gång och det var samma dag som John Lennon hamnade i vägen för pickadollen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd December 18, 2022 Trådstartare Dela Inlagd December 18, 2022 Nu är det alltså Santanas tredje som roterar och det är latinorock på hög nivå. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 Wolfmother kommer till Sweden Rock. Hårdrockare från down under. Lyssnar på Rock on från 21. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 Deep Purple kommer till Sweden Rock. De har väl gjort sitt bästa och jag har redan sett dem men de har ju många gamla godingar. Lyssnar på Whoosh från -20 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 Då var det dags för nästa band på Sweden Rock. Airbourne från Australien. De spelar som AC/DC, fullt ös medvetslös. Lyssnar på boneshaker från 2019. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 Testament ett trash metal band från USA kommer till SW. Lyssnar på Demonic refusal från 1997. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 (ändrad) Skid Row var stora i början på 90-talet med Sebastian Bach som sångare sedan hamnade de i en svacka. Denna skiva med Eric Grönwall på sång har lyft bandet. Samme Grönwall vann Idol 2009. Kommer till SR. Ändrades December 20, 2022 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 1 timme sedan, skrev Peolito: Skid Row var stora i början på 90-talet med Sebastian Bach som sångare sedan hamnade de i en svacka. Denna skiva med Eric Grönwall på sång har lyft bandet. Samme Grönwall vann Idol 2009. Kommer till SR. Youtube länk?... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 1 timme sedan, skrev Peolito: Skid Row var stora i början på 90-talet med Sebastian Bach som sångare sedan hamnade de i en svacka. Denna skiva med Eric Grönwall på sång har lyft bandet. Samme Grönwall vann Idol 2009. Kommer till SR. Släkt med Nanne ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 5 minuter sedan, skrev Elmeri: Släkt med Nanne ? Nope Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 28 minuter sedan, skrev LTD: Youtube länk?... Vad är Youtube? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 1 timme sedan, skrev Peolito: Vad är Youtube? roligare än bilder.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 49 minuter sedan, skrev LTD: roligare än bilder.. Bilder skapar positiva tankar som gör en mer kreativ att hitta lösningar som t.ex rörliga bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu