Peolito Inlagd Oktober 31, 2022 Dela Inlagd Oktober 31, 2022 Maffig hårdrock från kanadickerna i Monster Truck från nya alstret Warriors. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Oktober 31, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 31, 2022 Child In Time...Smoke On The Water...vilka rysare alltså...en pärla som bara måste finnas i hyllan. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 1, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 1, 2022 En rätt så rolig skiva då Jeff Sturges har valt att jazzat till låtar av bland annat Mountain och Jeff Beck. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 2, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 2, 2022 Grateful Dead var ju också ett sådant där band som behärskade dom flesta musikstilar. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 2, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 2, 2022 En mexikanare som inte var helt vilsen när han klinkade på sin strängförsedda planka. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 2, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 2, 2022 Här var inte Rainbow i sin allra bästa form...men den kvalificerade sig upp på min tallrik åtminstone ikväll. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 2, 2022 Dela Inlagd November 2, 2022 2 timmar sedan, skrev Arnold Layne: Här var inte Rainbow i sin allra bästa form...men den kvalificerade sig upp på min tallrik åtminstone ikväll. Tycker de bästa låtarna är de instrumentala. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 6, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 6, 2022 Hittade två plattor igår som har brutala kontraster...den ena är så härligt skum och den andra lagom lättsam. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 6, 2022 Dela Inlagd November 6, 2022 Hela helgen har denna platta gått varm i "casa del Kötthandlarn".....👍❤ Jag förlåter Simple Minds för alla snedsteg de gjort sedan den sista bra skivan, vilket var 1991, om det har lett dem till detta underbara alster.....👊🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd November 6, 2022 Dela Inlagd November 6, 2022 Ett favvoband på 70-talet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 7, 2022 Dela Inlagd November 7, 2022 13 timmar sedan, skrev m9325: Ett favvoband på 70-talet Såg dom på Domino vid Hornstull/knivsöder, skitbra men sångaren var dyngrak och ramlade in i högtalarna. Typ 45-48 år sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 7, 2022 Dela Inlagd November 7, 2022 (ändrad) Budgie, hittade en live som släpptes 2022. Men hittar ingen information om när den spelades in. Men bra är den. Ändrades November 7, 2022 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 7, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 7, 2022 En gedigen Uriah Heep lättar upp den mörka Novemberkvällen. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 8, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 8, 2022 R.I.P Dan McCafferty ...sångare i Nazareth ...den ljuva rösten kommer jag aldrig att glömma 😢 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 8, 2022 Dela Inlagd November 8, 2022 24 minuter sedan, skrev Arnold Layne: R.I.P Dan McCafferty ...sångare i Nazareth ...den ljuva rösten kommer jag aldrig att glömma 😢 Supergrupp minst sagt 🎸 Rip 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 9, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 9, 2022 Tror att jag tar och drömmer mig tillbaka en stund. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 10, 2022 Dela Inlagd November 10, 2022 Lite gammaldags drag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 10, 2022 Dela Inlagd November 10, 2022 Joe Lynn Turner bara 71 bast har släppt denna skiva Belly of the Beast. Han har varit med länge och låtit sin ljuva stämma i Deep Purple, Rainbow mm. På denna skiva ökar han tempot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 10, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 10, 2022 Ummagumma är väl Pink Floyds mest komplexa album...när man hörde det första gången trodde man nästan att huvudet skulle ramla av...men ju mer man lyssnade, ju tajtare blev det...passar mera i hörlurarna liggandes i soffan än på ett cocktailparty 😁 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 11, 2022 Dela Inlagd November 11, 2022 Brucan har släppt en ny platta, nummer 21 sägs det. Gillade honom skarpt tom The River sedan mer live artist än fulländade nya skivor. Denna platta med tolkningar av soul, mootown mm tycker jag är skitbra. Vi syns på Zumen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 12, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 12, 2022 Rätt så cool platta...spanjorer som lirar latinrock. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 13, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 13, 2022 Tyska UDO kanske är en aning för för mycket turborock för mig. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 14, 2022 Dela Inlagd November 14, 2022 Tänkte sluta åka på Sweden Rock men det sket sig. Pantera kommer ett gammalt favoritband, tunga och gungiga. Far beyond driven från -94. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 14, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2022 Det kan kanske vara svårt att skilja alla Chicagos plattor åt...men mitt tränade musiköra säger att det här tillhör en av dem bästa. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd November 14, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 14, 2022 Det sägs att trots sin ålder på 93 bast så är den här gynnaren fortfarande ute och ger några gig. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu